Familion nou

495 35 5
                                    

Cand m-am trezit,eram tot in padure si in fata mea erau doi baieti uriasi.Unul purta o masca alba cu trasaturi negre,o jacheta galbena si se puteau vedea suvite de par de culoarea ciocolatei cu lapte,la fel ca al meu.Celalalt purta o masca neagra cu un zambet intors so ochii rosii,cu un hanorac portocaliu si cu gluga pe cap.Imi pareau extrem de cunoscuti.

un timp am stat in tacere si ne-am holbat unii la altii,pana am spart eu tacerea:

-Da' ce faceti voi mai exact holbandu-va la mine?

Baiatul cu masca alba zise:

-Ce cauti tu in padure?

-Da' nu e a vostra si am venit la ucis.Probleme?

Cei doi continuau sa se holbeze la mine.Vocea tipului parea asa familiara...

-Oricum,eu sunt Shyde Keller.

-Shyde?????au intrebat cei doi uimiti.

-Da.Care-i problema?

Cei doi si-au dat mastile jos.Nu se poate....

-Tim?Alex?abia reusesc sa raspund,lacrimi invadandu-mi ochii.Cei doi zambesc.Sar la ei si ii imbratisez.Fratii mei.

-Unde ati fost in tot acest timp,matahalelor?

Desi erau cu doar 3 ani mai mari ca mine,erau aproape dubli la inaltime ca mine.CUM SE POATE ASA CEVA?????

-Pai,am avut treaba.Dar n-am uitat de tine,micuto.

M-am incruntat nervoasa.

-Pe cine faci tu micuta????

-Mai usor,diavol tasmanian.Ce ar fi sa vii sa locuiesti cu noi si cu ceilalti?Cred ca ar fi dragut ca micuta noastra surioara sa stea cu noi si cu restul.

-Au mancare?

-Si internet.

-Atunci ce mai astepta??Sa mergem!!

Si-au pus mastile la loc,Tim ma tinea in brate si am plecat.

(Tim):Ah,si Shyde,sa nu ne zici pe nume.Ne strigi Masky si Hoodie,ok?

(Eu):Ok.

Ajunsi intr-o uriasa casa neagra si veche,palugile au incercat sa ma strecoare fara sa fie observati de o gloata de adolescenti care se uitau la televizor,dar cum naiba sa nu fii observat cand esti ditai paluga mascata cu hanorac portocaliu sau galben?

-Cine e tipa?intreaba un baiat cu pielea alba ca varul,fara pleoapa si cu un zambet sculptat.

(Masky):Aaaa,Jeff,ea e..

(Jeff):O fata foarte...*holbandu-se la mine sa atragand atentia celorlalti ca sa se holbeze si ei la mine*

Hoodie m-a indesat in hanoracul lui,numai capul fiindu-mi vizibil prin gaura prin care intra capul.I-am recunoscut pe toti,un zambet tamp aparandu-mi pe fata.

(Eu):Io-s Shyde Keller,sora mai mica a lui Masky si Hoodie.Iar voi sunteti Laughing Jack,Jeff the Killer,Sally,BEN Drowned si Smile Dog!

(Masky):De unde ii stii pe toti?

(Eu):Internet.

Masky era pe cale sa zica ceva,dar in casa a intrat Slenderman,cu Trendy si Offendy.

(Eu):Si ia uite-o si pe paluga-sef,Slendy!

(BEN):De unde il stii pe Slends?

(Eu):Pai ne intalnim prin padure,cum altfel?

(Slendy):Salut,Shyde.Ma bucur ca in sfarsit ai decis sa ni te alaturi.Acum sa ti-i prezint pa fratii mei.Baieti,ea e-

(Offendy):Satana in persoana!

(Eu):Si eu ma bucur sa te revad,Offendy.

(Trendy):De unde il stii?

(Eu):Pai,el fiind ce e,si-a incercat trucurile cu mine,dar si-a primit o castrare cu piciorul intentionata,dar nu s-a dat batut.

Masky a luat foc si a sarit pe Offendy,trantindu-l la pamant.Slender l-a prins pe frate-meu intr-un tentacul,nu inainte sa ii articuleze vreo cateva lui Pedobear.

(Slendy):O sa terminam de vorbit maine,asa ca mai bine v-ati duce la culcare.Shyde,pana camera ta va fi gata poti sta in camera cu-

(Jeff):Cu mineeeee!!!!

(BEN):Sau mai bine cu mine!!

(LJ):Cel mai bine ar sta cu mine!

(Eu):Voi sta cu Masky si Hoodie pana atunci,multumesc frumos.

Palugile mele au respirat usurate,ducandu-ma la ele in camera,nu inainte sa se uite urat la cei trei crai de la rasarit.Am mers intr-o camera mare cu doua paturi in zonele opuse ale camerei.Aveau un dulap mare,o baie proprie si doua birouri cu doua scaune cu rotile.Toata mobila era neagra.Hoodie m-a scos din hanorac si s-a uitat la cucuiul din capul meu de care uitasem.

(Eu):Au!

(Hoodie):Scuze,dar trebuie sa o bandajez.Asteapta aici.

S-a dus in baie ca sa ia o trusa de prim-ajutor.Dupa ce m-a bandajat,mi-a dat un tricou negru(mai mult o rochie) pe care sa o port in timpul noptii.

(Masky):Deci,surioara,cu care din noi o sa dormi?

(Eu):Ce???

(Masky):Avem doar doua paturi,deci va trebui sa dormi cu unul din noi pana camera ta e gata.

(Eu):Pai,o sa faceti cu randul.O seara tu si o seara Hoodie.Asa e cel mai corect.

Au fost de acord,dar a naiba de treaba,s-au certat o mie de ani pe care sa stea primul.S-au luat la bataie putin,pana a castigat Masky.

In acea noapte de abia am inchis un ochi.Cum ma miscam,ma strangea mai tare in brate.La un moment dat nu ma mai puteam misca.Ce sa mai zic de respirat???Nici nu stiu daca am inchis un ochi toata noaptea.As fi mers sa dorm pe canapeaua din sufragerie,dar cum sa scapi din bratele unei palugi de doua ori mai mare si mai grea ca tine???Era ca si cand un iepure ar fi incercat sa iasa din stransoarea unui urs.Imposibil.

(Eu):Masky!Masky!Maaaaaaaaaaskyyyyyyy!!!!!!

Niciun raspuns.Creatura asta doarme mai ceva ca un bolovan.Doamne,ce ma fac eu cu palugile astea,ziceti voi!

Nebunie totalaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum