WEEEEEKEEEEEEND BICIZ!!!!!!

200 18 7
                                    

Shyde POV:

O inceput scoala,dupa cate stiti,si o trecut ceva timp de atunci.Totul o mers ok,dar cam am un prof pervers de vreo 40 si ceva de ani care s-a dat la mine.DAR NU CONTEAZA CA ACUM E WEEKEND MOTHERFUCKERS!!!!! Si nu va ganditi la idiotul ala de The Weeknd .Nu il support.Ugh.

Oricum,totul e okay,dar avem o mare problema:Reggie nu e o ucigasa.Slender a avut ateva tentative de a o ucide,dar Ben a tot intervenit.Nu vi se pare ciudat sa se intalneasca cu un muritor?

Sl:Ei bine plozilor,mars la teme ca in weekend sa va doara in cur .Oh si Reggie,vreau sa vorbesc cu tine putin.

Toti disparem in afara de Ben,care ramane cu ea.

Sl:Benjamin,si tu.

B:Raman cu ea*o prinde de talie si o trage langa el*

Atunci lui Slender I-au aparut niste coarne mari si negre,si din locul in care ar fi trebuit sa fie gura-care nu era-aparu o dita-mai gura cu colti.Vocea lui era groasa ca dracu,zici ca venea apocalipsa.Incepuse si sa ploua.

Sl:MARS ACUM SAU TE FAC BUCATI!!!!!!!!!!

B:*se pune in fata lui Reggie* Am.Zis.Nu.

Am plecat repede in camera lui EJ,nu voiam sa vad asta.

Si l-am gasit pe domnul Fantastic in boxeri si maiou,rosind pe loc.

EJ:Hey puiut.Ce faci?*vine spre mine sa ma ia in brate*

Eu:*ma dau mai in spate*Ummmm,nu crezi ca ar trebui sa iei ceva pe tine?

EJ:Nup*ma ia intr-un bearhug d'ala de care imi placea mie*

Eu:*-W-**raman la el in brate*

EJ:Siiiiiiii.......O sa dormi cu mine la noapte?*^^*

Eu:Paiiiii.......Masky si Hoodie sunt plecati,deci da*^W^*

Cand sa ne bagam si noi in pat,sa avem un cuddle din ala adorabil si deodata am auzit zgomote de vaze sparte si mobile rupta.Toti am iesit grabiti in pijamale pe hol,cu armele la noi,sa vedem ce se intampla.Demonul Slender se lupta cu Ben,tinand-o intr-un tentacul pe Reggie care parea fara vlaga.

In momentul in care Ben urma sa atace,Slender I-a bagat lui Reggie un tentacul prin burta,scotandu-i matele si apoi trantind-o brutal la pamant,intr-o alta plina de sange.

Ben se apropie de ea,cu lacrimi in ochi.Cade in genunchi langa cea pe care o iubea.Ii lua capul in poala,dezmierdandu-i parul.

B:O sa fii bine pui......O sa te faci bine....O sa treaca....*plangea si ii mangaia parul*

Reggie,cu putina putere pe care o mai avea,ii mangaue chipul lui Ben,stergandu-i lacrimile,si il privy in ochi.

Re:Ben,puiule,nu mai plange......Nu vreau sa te vad plangand in ultimele mele momente aici.

B:NU!!!!!Nu o sa mori,o sa ramai cu mine pe veci,o sa te fac nemuritoare,o sa ne casatorim,o sa avem copii......nu pleca....

Re:Nu mai rezist,sunt deja moarta.Te rog.......saruta-ma

Ben o saruta cat de bine putea,apoi ii saruta mainile,fata,gatul si isi lipi fruntea de a ei.

Re:Te iubesc........

Cu aceste cuvinte Reggie inchise ochii,inima ei inceta sa mai bata.......a murit........

Ben o lasa usor jos,apoi se indrepta spre Slender.

B:BASTARDULE!NENOROCITULE!!!!AI UCIS-O!!!!!!!MI-AI LUAT IUBIREA VIETII!!!!!!ACUM SUNT UN NIMIC!!!!!!!!CUM AI PUTUT?!!!!CUM!?????

Sl:E-eu.......

Slender isi reveni la forma normala si disparu,vizibil dezamagit de ceea ce facuse.

Ben se apropie apoi de Reggie si o lua in brate.
B:Pui?Puiul meu?Te rog,trezeste-te,nu ma parasi.....*isi lipi fruntea de a ei si ii mangaie mana rece ca gheata*

Reggie nu raspunse.Reggie nu mai era......

J:Frate,degeaba.......s-a dus*cu o voce Trista*

B:NU S-A DUS!!!!!!!NU MA VA PARASI!!!!!!NU!!!!!!

Toti il priveam.Eram tristi.Cateva personae plangeau.Plangeam in bratele lui EJ........Ceea ce trebuia sa fie un inceput minunat de weekend se dovedi a fi unul tragic.......Ben.......nu va mai fi la fel.......

Reggie Kira.........A murit.


Nebunie totalaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum