Meh.......

251 20 2
                                    

Reggie P.O.V.:

Toata lumea din casa era agitata cu privire la plecarea la mare.Ce e asa spectaculos la o vacanta la mare? Nu ma intelegeti gresit,o vacanta moca la o cabana privata cu toate cheltuielile acoperite e cea mai tare chestie,dar lumea se agita prea tare!

Stateam intinsa pe canapea si ma uitam la tavan.

Dupa vreo 30 de minute de privit la tavan si ascultat lumea cum se certa,precum Rose si Helen.

R:Nici sa nu indraznesti sa imi pui fuste scurte si haine decoltate,Otis!

BP:Awwwww,dar sunt sigur ca vei arata fabulos!

R:DACA AM ZIS NU,NU RAMANE SI GATA!!!!!!!*impusca nervoasa peretele de langa Helen,gloantele trecand pe langa el milimetric*

Ma ridic plictisita si ma duc in camera mea si a lui Ben.Nu va ganditi la prostii! Eu si Ben ne intelegem destul de bine,ne tachinam,raem,povestim,dar nu e nimic intre noi.Adica bine,e dragut si istet si atent si..........Dar nu are cum sa placa o piticanie ca mine.Adica el arata super,are 15 ani,exceleaza in tot ce face,e interesant si chestii........ma rog.

Deschid usa.Ben era intins pe pat,imbracat in blugi negri,maiou verde si bascheti tot verzi.Statea cu capul in jos si se juca Outlast pe XBox One.

Eu:Hey Ben!

B:Hey!Ce faci?

Eu:Ca de obicei*ma arunc in pat**ma uit la el cum joaca*.Ai vazut trailer-ul de la Five Nights at Freddy's 4?

B:Pai da,arata super.

Eu:Pare greu.Pariu ca nu o sa il termini asa usor!

B:Pariu ca nu o sa mai dormi o luna?O sa stai iar lipita de mine ca un pisoi si o sa te trezesti noaptea sa imi spui sa verific dulapul si patul si baia,cum ai facut la celelate jocuri horror?*rade*

Eu:C-Ce?!!?!*rosisem*.Eu nu am facut asta!!!!!

B:*imi arata poze**rade*

Eu:*rosesc**ma ascund sub patura*

B:*da patura la o parte**se uita la mine*Awww,pitica a rosit?

Eu:Nu sunt pitica!!!*ma ridic in picioare*

Ben se ridica langa mine.Ii ajungeam pana la piept.

B:*rade*Pitic

Eu:Daca tu ai  1.84,ce sa iti fac?!?! Paluga........*ma intind in pat*

B:*continua sa se joace**statea pe marginea patului*

Oftez.Imi iau hanoracul si ma duc in padure.Aveam macheta ascunsa in hanorac.

Ma plictisisem sa am sentimente si sa nu le folosesc.M-am saturat.Uneori as vrea sa dispar,sa vad daca as lipsi cuiva.

Ma asez la baza unui copac.Ma uit la cat de insorit era afara.Mie imi plac furtunile si ploaia.Multa lume spune ca aceste chestii ii agita si ii sperie,dar pe mine ma linistesc si ma fac sa ma simt in siguranta.

Inca de mica am avut o gandire diferita.Asta nu prea le placea copiilor.Marea majoritate ma urau,dar eu reuseam sa ii iubesc pe toti,chiar si pe hateri.Aveam o minte foarte activa si creativa..........Dar asta e trecutul............e mort de ceva ani.......imaginatia aia de copil fericit si inocent s-a transformat intr-o gandire sadica si trista.Copilul ala vesel si iubitor a devenit unul sadic si sangeros.

Ma ridic si incep sa ma plimb.Era intuneric,dar nu imi pasa.

Se aud fosnete.In spate nu era nimic.

Eu:Ce nai-

Nu apuc sa termin propozitia,ca cineva imi da cu o bata in cap.Inainte sa lesin,vad cum atacatorul cade mort,plin de sange,la pamant.Apoi totul a devenit negru.


*peste cateva ore*


Ma trezesc in camera ea.Aveam capul bandajat.Langa pat era Ben holbandu-se la mine si zambind cu gura pana la urechi.

B:Te-ai trezit!*ma strange tare in brate*

Eu:Da,dar de ce esti asa bucuros?

B:Pai mi-am facut griji pentru tine.Am omorat omul ala inainte sa te mai raneasca.

Eu:Pai mersi-Stai!Tu ma urmareai?

B:*rade nervos*Cam asa......

Eu:De ce ti-ar pasa ie de mine,un om?

B:Pai......te plac......foarte mult.Te-am placut mereu,dar mi-a fost frica sa iti spun.Inteleg daca sentimentul nu e reciproc.

Eu:*il strang in brate*Meh.......Se pare ca e mai mut decat comun *:3*



Nebunie totalaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum