Pregatiri pentru plaja

303 24 7
                                    

Shyde POV:


A mai trecut timpul....Eu si EJ am devenit foarte apropiati(nu va ganditi la +18,nebunilor!),a venit oficial vacanta si stiu ca sunt in urma,dar stiu ca voi ma iubiti oricum.Si sa trecem la subiectul principal........

Sl:Copii,peste doua zile o sa mergem la casa mea de vacanta de pe plaja.O sa va dau fiecaruia cate un card cu bani ca sa va luati ce credeti voi ca va trebuie pentru aceasta plecare si-

J:Deci,tu ai o casa de vacanta pe PLAJA  si noua nu ne-ai spus??!?!?!Pe bune,omule,traim cu tine de naiba stie cat si tu abia acum te decizi sa ne spui??!?!Cine te crezi???

Sl:Jeff,nu era treaba voastra sa stiti unde ma refugiez eu ca sa scap de voi,m-am gandit ca anul asta ar trebui sa mergem si noi la mare,ca o familie.Daca nu vreti.......

Sh:*acoperindu-i gura lui Jeff*Slender,nu-l asculta pe asta,ca iar s-a drogat cu LJ,vrem la mare!!!!!

J:*imi muta mana*Ai ceva la cap,femeie?!?!?!Cum naiba sa nu vreau la mare?????E distractie acolo,mai ales la cabana ta privata...

Sh:Ce e Jeff,vrei sa vezi gagici in bikini?

J:Eeeeee,nu ar fi rau,dar sunt o gramada de chestii bune acolo.

Sl:In fine,luati-va fiecare cardul de la el din camera si mars la cumparaturi!!!

Dam toti fuga in camerele noastre de parca e incendiu.Dupa ce imi iau cardul si telefonul si ma pregatesc sa ies,ceva ma prinde pe la spate.Era EJ.

Sh:No,hai salut,mascuta!

EJ:Hey!Ce mai face micuta mea?

Sh:Bene,eu ma pregateam sa merg la cumparaturi sa imi iau costum de baie.Vii cu mine?

EJ:*gandinu-se la un costum de baie sexy*DA!!!!!!!

M:Nu prea cred,ea vine cu noi,in niciun caz cu tine!!!!*ma trage de mana langa ei*

Sh:Nuuuuuuuuuuu!!!!Eu vreau sa merg cu EJ!!!!!!

M:Pacat.*o iau cu ei*

(La Mall)

M:Uite ce costum,perfect pentru tine!*arata spre un costum de scafandru*

Sh:Sa o crezi tu ca o sa port asa ceva-

M:Nu ma intereseaza daca vrei sau nu sa il porti,o sa il porti!!!

Sh:Uite,costum din ala as vrea!*arat spre iste bikini de sezon*

M:DOAR PESTE CADAVRUL MEU!!!!

Sh:Se poate rezolva*rad malefic*

M:Nici sa nu incerci!

H:Va puteti certa si acasa,acum hai odata la cumparaturi!!!*ne impinge in magazin*


*dupa 3 ore de probat cele mai idioate si babesti costume inventate vreodata*

Sh:Sa mor io,ca nu aveti gust estetic nici cat dracu!*le arunc toate costumele in cap**ma imbrac*

Cat baietii isi dadeau jos zecile de costume din cap,eu m-am strecurat sa probez costumul ala misto pe care l-am vazut in magazinul de vis-a-vis.........dar era inchis.Marai nervoasa.

Sh:A DRACU DE SOARTA!!!!!!DE CE TOCMAI EU SA AM NOROCUL ASTA?!?!!

G(Gardian):Domnisoara,va rog sa va potoloti-

Sh:Sa se potoleasca ma-ta!!!!!!!

M*apare inainte sa ii sar gardianului in cap*:Scuzati-mi surioara de 7 ani,probabil a mancat prea mult zahar si s-a uitat pe ascuns la Codrin Bradea.Stiti si dumneavoastra cum sunt copiii din ziua de azi.Ne pare foarte foarte rau.Shyde,te rog cere-i domnului gardian scuze!

Sh:*spre gardian*Sa moara ma-

M*imi acopera repede gura*Noi trebuie sa plecam,la revedere!

Fuge cu mine sub brat si cu Masky in spate.Odata ce ajungem la masina,ma pune jos si imi spune:

M:Doamne,Shyde,mai controleaza-te!De ce trebuie sa reactionezi asa?Omul ala nu era de vina cu nimic ca s-a inchis magazinul!

Sh:Of,esti mai rau ca tata!

M:Pentru ca vreau sa am grija de tine,Shyde!

Sh:*cu fata de catelus plouat*Si asta inseamna ca trebuia sa te iei de Codrin? Sau de zaharul meu ascuns sub pat?

M:Scuze,poate am exage-Stai,tu ai zahar ascuns sub pat?*se uita in ochii mei*

Sh*ii evit privirea*:Nu!Cine a spus asta?!

M:O sa verific asta mai tarziu.Acum hai in masina!

*dupa 45 de minute de condus*

Ma duc nervoasa in camera mea si ma trantesc in pat,cu capul afundat in perne.EJ intra in camera si se asaza pe patul meu,langa mine.

EJ:*imi mangaie usor spatele*Hey iubito,cum a fost la cumparaturi? Ti-ai luat ceva dragut?

Sh:Mi-am cumparat pe dracu!Am probat numai costume idioate care iti acopera corpul,si cand am ajuns IN SFARSIT sa probez costumul pe care mi l-am dorit,IDIOTUL DE MAGAZIN ERA INCHIS!!!!!!M-am mai luat in gura si cu un gardian.Tu ce ti-ai luat?

EJ*scoate un sort bleumarin pana deasupra genunchilor*:Ei,cum ti se pare?

Sh:E dragut.Ti se potriveste.Cred ca ti-ai luat si ochelari de soare,nu?

EJ*scoate din aceeasi punga o pereche de ochelari de soare de acelai bleumarin cu sortul*

Sh:Frumos.Maine o sa mergem sa imi iau un costum si chestii,okay?Nimeni nu trebuie sa mai stie de asta,okay?

EJ:Okay.La 10 vin aici,sa fii gata,okay?

Sh:Okay*il sarut*


*dimineata*

Eu si EJ ne-am chinuit cam o ora sa pornim masina si sa plecam,dar intr-un final am pornit.Cand am ajuns in magazinul ala.........

Sh:O DOAMNE!!!UITE CE DRAGUTE SUNT LUCRURILE ASTEA!!!!!*ii arunc in brate ui EJ o gramada de haine si accesorii si costume de baie**nu se mai vedea de atatea haine*

EJ:Iubire,tu vrei sa iti reinnoiesti garderoba?*rade*.Eu nu prea suport cumparaturile.

Sh:Aaaa,deci nu vrei sa mergem la raionul de lenjerie?

EJ:BA DA!!!!!!!!

Sh:*rad*

Am probat atatea chestii,ca nici nu am mai tinut sirul numerelor.Darimi luasem un costum de baie genial!!EJ nu apucase sa il vada,voiam sa fie o surpriza.

Cum am intrat pe usa,normal ca nu am dus lipsa de morala de 1000 de ani a lui Masky si Hoodie.Nu le-ar ajunge o colectie de 1000 de romane pentru a-mi tine predica.Dar ce sa le fac? Sunt fratii mei pana la urma!

Abia asteptam sa merg pe plaja.....Nu mai fusesem la plaja sau piscina de cand inca aveam o familie.Nu,corectie,de cand aveam parinti.Familia asta e tot ce mi-am putut dori vreodata..........

____________________________________________________________________________________

Hey!Ce mai faceti?Stiu ca nu am mai postat un capitol nou de o vesnicie,dar ramasesem in pana de idei.Ceva in mintea mea imi tot repeta:'Sterge povestea!Nu are nici-un rost!E un esec! A doua stea cazatoare!Lucrezi degeaba!Sterge-o!'.

Chiar ma gandeam la un moment dat sa o sterg,ceva ma impingea,dar uiati-ma,inca o scriu!

Nu a ramas stabilit faptul ca nu o sa o sterg,inca ma mai gandesc,dar deocamdata o continui.Dar ma rog,nu va umplu voua capetele cu chestii d'astea.

Pana data viitoare,stay tuned,my nyans!

Nebunie totalaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum