Ora 5 dimineata.La ora 5 dimineata frate-meu s-a decis in sfarsit sa se duca la baie.Am pus una din pernele care cazuse in plapuma si m-am strecurat ca o pisica prin usa intredeschisa la parter,in sufragerie.Mama,daca acea camera nu va fi gata in curand cred ca o sa innebunesc.
Pe canapea.Dulce,dulce canapea.M-am cuibarit asa bine pe acea canapea sfasiata,aproape atipisem,pana cand retardatul de BEN s-a decis sa porneasca televizorul si sa se aseze pe mine.O sa imi amintesc asta BEN,o sa mi-o amintesc...
-Retardatule,da-te jos de pe mine pana nu-
-Pana nu ce?spuse el plictisit.Nici macar nu se deranja sa se uite la mine,doar sa butoneze nenorocita aia de telecomanda.Jur ca o sa i-o bag pe gat sau in fund cat de curand posibil....
-Te rooooooooooog,lasa-ma sa ma ridiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiic!!!!!!
S-a asezat mai bine,chiar s-a intins pe mine.Of,Doamne....
-Macar poti sa dai mai incet?spun plictisita si obosita,dar bineinteles ca nebunul a dat mai tare.Vai,sederea aici va fi foarte distractiva...
La un moment dat adormisem,deja ma obisnuisem cu vacarmul ala de neimaginat.Ma mir ca ceilalti nu s-au trezit,caci am o presimtire ca toata China e treaza di cauza galagiei.Cu toate astea,sfanta ocrotitoare a poneilor a dat sa adorm si eu.Vai si ce bine era in lumea aia plina de acadele si inghetata si unicornul meu zburator.....
-Shyyyyyyyyyyyyyyydeeeeeeeeeeeeeee!!!!!!!Shydeshydeshydeshydeshydeshydeshydeeeeeeeeeeeeee!!!!!!!!!!!!!!urla BEN din toti rarunchii.
-Ce e copil tampit?
-Ce faci?
-Pai dormeam,pana un retardat s-a gandit sa ma trezeasca!!!!
-Ah,bine atunci,raspunse plictisit.Jur ca o sa ii tai capul omului astuia.
Tacere........
-Shyde...
-CE E?!?!?!?CEECEECEECEEEEEEEEEEEE??????CE NAIBA MAI VREI DE LA VIATA MEA COPIL FARA SOMN???????CE SFANTA MAICA PRECISTA MAI VREI????SA IMI MANANCI VIATA?????urlu innebunita.
-........Mi-e foame,abia rosti speriat.
-Ti-e foame.Daca ti-e foame du-te si mananca!!!!
-Slendy nu s-a trezit si nu mai e mancare pregatita.
-Mananca un raton,nu imi pasa!!!!tip rece punandu-mi patura pe cap.
-Te rog?
O rosti cu o voce de pisoi defavorizat.Dumnezeule,de ce trebuie sa am suflet?De ce????
-Bine,ce vrei?
Se gandi putin si spuse:
-Banana Split.
M-am indreptat spre bucatarie.Daca tot ma apuc sa gatesc si tot nu e nimic altceva pregatit,o sa le fac micul dejun tuturor.
Pe la ora 8 au venit toti in bucatarie.Adormisem pe un scaun dupa ce terminasem de gatit.BEN statea pe canapea uitandu-se linistit la televizor si mancandu-si inghetata.
Pentru Masky si Hoodie am facut un cheesecake de 7 kile,pentru Jeff o omleta cu interiorul plin cu sunca si oua (o reteta numai de mine stiuta),pentru Sally clatite,pentru LJ un tort cu bomboane multicolore,pentru Smile multe oase si pentru fratii Slends o friptura si cafele.
Masky m-a ridicat incet in brate.
M(Masky):Micuta,a stat sa faca toata mancarea asta....
Toti ceilalti au aprobat.Fara alte comentarii fratii mei m-au pus incet in pat,m-au invelit,mi-au dat cate un sarut pe frunte si au plecat fara zgomot.