Reggie POV:
BAAAAAAAA PLOOOOOUAAAAA! Okay,probabil Știați deja dar va spun si eu iar. Ar fi fost o zi bestială daca dragii baieti,adica toti,si toate persoanele din casa nu ar fi plecat la vanatoare si pe mine m.o lasat Slender ca o zis ca nu sint pregătită sa merg la vanatoare....pisa.m.as pe el.
Asa ca ce sa faci Reggie? In afara faptului ca vorbesc singura si ca ma uit la tavan,habar nu am. Asa ca,am început sa ma uit la filme horror,încuiată in camera,cu o punga de 1 kg de chipsuri cu ardei si o butelie de Cola. Cert este ca,m.a mancat in cur.~Dupa 4 ore~
Okaaaaaay....Mancarea s.a gătat si Acu o sa cam merg sa fac o baie. Ma apuc eu frumos curat camera și ma duc si imi pornesc apa fierbinte. Ce bine era in cada,singurul zgomot pe care il auzeam fiind acela al apei clocotind. Hmmmmm,ce frumos,si liniște. Ar fi fost mai frumos daca nu s.ar fi luat MOTHERFUCKING CURENTUL si daca nu incepeau Tunetele. Se auzea zgomot in casa,dar nu cred ca erau dragii mei prieteni,deoarece se cunoștea cand intrau ei in casa si urla Jeff din toti plămânii.
Imi înfășor un prosop in jurul corpului meu rosu ca racul si cobor scările.
Eu:Jeff? Ben? Slender? Cineva? Cine e acolo?
Se aud niste pași grei pe podea,si inima incepe sa imi bată din ce in ce mai tare.
Za:Ei bine,draga mea Reggie,ce mai faci? Cum o mai duci,imi place ținuta ta,spuse si rase malefic.
Eu:Zalgo,lasa.ma,te rog....
Imi zgarie fata cu ghearele pana imi dădu sangele,scurgandu.se usor firiosarele de sange,prelungindu.mi.se pe linia maxilarului. Mi.au dat lacrimile. Nu se știe ce urma sa faca,dar fix in momentul ala apăruta dragii nostri in casa,iar Zalgo a dispărut.
B:CE SE INTAMPLA AICI?! REGGIE!
Vine repede si ma ia in brate in stil mireasa.
B:CE.AI PATIT?! CINE A FACUT ASTA??
Eu:Z-Zalgo.....
Imi tremura vocea si lacrimile începură sa imi curgă.
Off(Offender):Imi place ținuta ta,pisoi~
B:TACI DRACU DIN GURA E NUMAI A MEA A MEA A MEA!
Intraram in camera. Acolo m.am imbracat repede cu lenjerie,un tricou ciordit de la Ben si pantaloni scurti si m.am Așezat in pat. Ben ma trase langa el.
B:Imi pare rau pui,nu trebuia sa te las singura,imi pare rau. Te.a ranit rau? Ti.a facut ceva?
Eu:In afara de zgârieturile de pe fata si dorința de a ma fute,nimic.... Ma întreba ce mai fac...Ben mi.e frica...mi.e atat de frica....
Ma bufni plânsul. Ben ma lua in brate si ma legăna usor.
B:Shhhhh,gata pui,gata gata,o sa am grija sa nu mai ramai singura,o sa te protejez. O sa fii bine
Imi mângâia usor parul,pana cand am adormit,strângându.i mana in a mea.Ben POV:
...speram sa nu se ajungă aici.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
A început