Liniste

65 5 0
                                    

Reggie POV:
M.am trezit brusc respirând greu,sudoarea acoperindu.mi corpul in întregime. Eram in patul meu,langa acesta fiind un scaun pe care era Așezat Ben,care adormise cu capul in poala mea. Ii mangai usor parul blond,auriu,atat de mătăsos si atat de strălucitor,încât il trezesc.
-Iarta-ma, nu am vrut sa te trezesc, spun eu agitata, insa el ma stranse cu grija in brate.
-Doamne, Reggie....habar nu ai cat m.ai putut speria.....credeam ca te.am pierdut din nou, credeam ca-, il intrerup, strangandu.l la piept. Stiam ca e speriat, pana la urma are si motive. Nici nu ma simteam prea bine. Aveam mainile atat de reci, ma simteam atat de slabita. Parca dormisem mai mult decat trebuia.
-Ben, dragule, de cat timp dorm?
-Au trecut 7 zile, puiul meu. A trebuit sa te hranim prin branula....nu puteam sa te las, voiam sa fiu aici cand aveai sa te trezesti, imi zambi slabit.
Abia atunci am observat pungile de sub ochii lui si branula prin care corpul imi era hranit.
Pe usa intra Slender, si pe 'chipul' lui se putea citi bucuria de a ma vedea treaza.
-Reggie!!!! Oh Doamne, copila mea, daca ai sti cate griji mi.am putut face!!!!
Se apropie de mine sa ma imbratiseze, dar Ben ma acoperi cu corpul sau.
-Cred ca cel mai bine ar fi sa o lasi, Slender-
-De fapt, Ben, daca nu te superi, as vrea sa vorbesc cate ceva cu el. O sa fiu bine, promit, ii zambesc usor si ii mangai chipul. Se vedea ca nu avea incredere in ce avea sa se intample.Ce ar fi sa mergi sa pregatesti ceva de mancare, iubire? Ar fi bine sa te hranesti, si nu cred ca mi.ar prinde nici mie rau ceva bun.
Ezita, dar imi zambi, imi saruta fruntea si pleca.
-Ma voi intoarce imediat, dragoste.
Si usa se inchise.
Ma uit la Slender. Desi sunt dezamagita de el, caci timp de 16 ani am fost atat de singura si nu am simtit caldura unei familii, sunt si curioasa sa vad cum e sa ai un tata, cum e sa ai pe cineva care sa te iubeasca neconditionat, cum e sa spui cuiva 'tata'. Nu aveam sa ii spun tata prea curand, cel putin nu puteam. El reprezinta o figura paterna cumva pentru toti, insa tata de sange nu imi este decat mie, si lucrurile nu sunt chiar atat de simple.
-Reggie, eu-
-Inainte de a spune orice, vreau sa stii ca imi pare rau. Modul in care am reactionat nu a fost unul adecvat si nu meriti sa fii invinuit pentru faptele pe care eu le.am savarsit. Sunt mai matura de atat si imi pare rau ca nu am actionat cu cap la aflarea vestilor, desi socante. Sper ca imi poti ierta comportamentul.
Imi zambi cu o caldura oarinteasca si ma imbratisa, sarutandu.mi crestetul capului.
-Semeni atat de tare atat cu mine cat si cu mama ta. Ar fi fost atat de mandra se tine, sa te fi vazut un copil atat de bun....Stiu ca ti.a fost greu fara mine atatia ani, stiu ca ai fost singura ,dar vreau sa ma revansez. Vreau sa iti cunosti unchii, vreau sa simti iubirea unei familii, vreau sa stii ca tatal tau te iubeste, Reggie.
Toate aceste lucruri ma faceau sa lacrimez, insa m.am abtinut.
-Este in regula sa iti arati sentimentele,copila. Nu e nicio rusine in asta. Sunt aici.
L.am imbratisat strans, mototolindu.i camasa in pumni. Chicoti si imi mangaie parul.
-Abia astept sa traiesc toate cele spuse de tine, Slender.
-Si chiar mai multe, copilul meu. Mult mai multe.
Ben aparu la scurt timp dupa. Slender ne lasa si promise sa se intoarca in curand, caci avea cate ceva de facut.
-Deci, zise Ben uitandu.se la mine cum imi mananc clatitele, cum a mers?
-Mai bine decat mi.as fi putut dori.
-Ma bucur sa aud asta, micuto. Ma bucur sa aud asta.
Linistea asta ma bucura enorm, insa oboseala nu intarzie sa se arate. M.am cuibarit sub patura mea pufoasa, imbratisandu.mi plusul Tibbers strans la piept. Ben zambi. Se aseza langa mine, grijuliu sa nu ma deranjeze si ma privi. Inainte sa imi pot da seama am adormit.

__________________________________________________________________________________

Okay, stiu ca au trecut aproape 2 ani de la ultimul update si nu stiu cati vor mai citi cartea, dar o prietena m.a incurajat sa o continui. Am instalat Wattpad dupa Dumnezeu stie cat timp, am recitit.o si m.a cuprins nostalgia. Mi.am mai schimbat stilul de atunci, dar mi.ar placea sa mai scriu din cand in cand la ea, atata timp cat mai exista cititori.
Damn it feels good to be back.

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: May 26, 2018 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Nebunie totalaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum