ERTESİ GÜN
Gözlerimi telefonun çalmasıyla açtım. Arabayı bir yere çekmiş, uyuya kalmıştım.
Elimi telefona attım ve açtım.
NAMJOON
Merhaba.TAEHYUNG
Merhaba.NAMJOON
Sesiniz uykulu geliyor, uyandırdım mı? Kusura bakmayın lütfen.TAEHYUNG
Sorun değil.NAMJOON
Bir kaç gün önce sizi aramıştım. Bir şeyler içmek için sözleşmiştik.TAEHYUNG
Ah ben gelebilece-NAMJOON
Hem sizinle iş hakkında konuşmak istediğim şeyler var. Neden gece 12 gibi barıma gelmiyorsunuz? Geceleri burası çok eğlenceli oluyor.Derin nefes alıp verdim.
TAEHYUNG
Pekala.Üzerimi değiştirmek için arabayı çalıştırıp, eve doğru sürdüm.
Eve vardığımda, kapıdan girer girmez, bir süre evde ki sessizliği dinledim.
Daha sonra yatak odasına doğru ilerledim. Gözüm, yatağın üzerindeki nota kaydı. Notu yataktan alıp, çekmeceye koydum. Daha sonra kıyafet dolabına yaklaştım ve kapağı açtım.
TAEHYUNG
Ah sikeyim...Nereye baksam Jungkook'u hatırlatan şeyleri görüyorum.Dolapta ona aldığım kıyafetler duruyordu. Kendi giyeceklerimi dolaptan çıkartıp, üzerimdekileri değiştirdim ve masamdaki çiçeği sulayıp oturma odasına gittim
GECE 12
Bara gelmiştim. İçeriye girdim ve etrafa bakındım. İlk geldiğim güne göre daha kalabalıktı. 80'ler 90'lar tarzı müzikler çalıyordu. Bazı insanlar dans ediyor, bazıları da masalara oturmuş sohbet ediyordu.
Daha sonra bir çok insan bana döndü ve bakmaya başladı.
TAEHYUNG
Ah neden bana-İnsanlara gerçek kimliğimi tanıttığımı unutmuştum.
NAMJOON
Hoş geldiniz Taehyung bey.Arkamda Namjoon'un sesini duydunca ona döndüm.
TAEHYUNG
Merhaba.NAMJOON
Odama çıksak daha iyi olacak gibi. Çünkü insanlar sizi rahatsız edebilir.