Jiwoon'un benim için kirasını ödediği eve gelmiştik.
JİWOON
Buraya bir kere daha gelmiştin, hatırlıyorsun değil mi?Kafamı evet anlamında salladım.
JİWOON
Ama sonra tekrar o dükkana geri döndün.Jiwoon bana baktı ve elini yüzümde gezdirdi.
JİWOON
Bir daha oraya dönmek yok, tamam mı? Sadece çalışmak için gideceksin...Sözümü dinle. Yoksa sonra, sevgili Jiwoon'un sana kötü davranmak zorunda kalıyor.
Jiwoon bana sarıldı.
JİWOON
Jungkook...Daha sıkı sarıldı.
JİWOON
Bana sarıl Jungkook.İstemeden, tiksinti içinde ona sarıldım.
JİWOON
Senden bir şey isteyeceğim.Kafasını boynuma gömdü.
JİWOON
Beni sevdiğini söyle.Yutkundum.
JİWOON
Hadi Jungkoo-Jiwoon'un telefonu çaldı. Geriye çekildi ve telefonunun erkanına baktı.
JİWOON
Siktir, zamanı mı şimdi?!Jiwoon'un babası Chan-yeol arıyordu. Aramayı açtı ve yanımdan uzaklaştı.
JUNGKOOK
Hay sikeyim.Jiwoon bana restorandayken verdiği kutuda bir saat vardı ve onu sol bileğime takmıştı. Saate baktım, tam çıkarıcakken Jiwoon yanıma geldi.
JİWOON
Gitmem gerek, babam yine boktan işlerini bana yaptıracak.Bana yaklaştı.
JİWOON
Ara sıra yanına kalmaya gelirim. Sen de güzelce dinlen tamam mı?JUNGKOOK
Tamam hyung.Ve evden ayrıldı. Ben de onun bana aldığı saati bileğimden çıkartıp bir kenara fırlattım.
ERTESİ GÜN, AKŞAM ÜSTÜ
JUNGKOOK
Acaba Jiwoon bu gün gelecek mi?Telefonumu aldım ve bir süre ekrana baktım.
JUNGKOOK
Ressamın yanın gitmeliyim, böylece Jiwoon'a olan borcumu bitirir, ondan kurtulurum.