5 YIL SONRA
Her zamanki gibi yine Jungkook'un mezarındaydım. Ona getirdiğim günebakan çiçeğini mezara koydum.
TAEHYUNG
Jungkook ne oldu biliyor musun?! İnanamayacaksın! Komadayken bir yetimhaneye gitmiştim ve orada seninle karşılaşmıştım. Uyandığımda seni aramak için tekrar o yetimhaneye gitmiştim. Hayatımda hiç bilmediğim, görmediğim bir yetimhaneyi komada görmüştüm. Aynı yetimhanenin, aynı şehirde olduğunu gördüğümde çok şaşırmıştım. 2 gün sonra o yetimhaneye gideceğim. Çocuklara etkinlik düzenlemek için.Mezara bir süre baktım.
TAEHYUNG
Seni bırakıp gitmek istemiyorum. Ama konu çocuklar olunca dayanamıyorum Jungkook. Ben de yetimhanede büyüdüm. Ben ve diğer çocuklar zor şartlar altında yetimhanede yaşıyorduk. Çocuklar her şeyin en güzelini hak ediyor. 3 hafta boyunca onlara etkinlik düzenleyeceğim. Namjoon hyung bana söz verdi. Her gün mezara gelip, çiçek bırakacak ve çiçeklerini sulayacak.Mezar taşına yaklaştım ve mezar taşını öptüm.
TAEHYUNG
Namyangju'dan döner dönmez yanına geleceğim. Söz veriyorum.1 HAFTA SONRA
Namyangju'daydım. Yetimhane yakınında bir ev kiralamıştım. Görüşmeye gitmeden önce yakınlardaki bir markete uğramak istedim.
KASİYER
Hoş geldiniz.Kasiyere gülümsedim. Kasiyer yüzüme bakar bakmaz gözleri parladı.
TAEHYUNG
Şu sigarayı alabilir miyim?KASİYER
E-elbette!Heyecanlıydı. Sigarayı kasadan geçirdi. Ödemeyi yapıp marketten ayrılacaktım ki;
KASİYER
Şu an çalışıyorum ve bunu yapmamalıyım fakat imzanızı alabilir miyim?Gülümsedim.
TAEHYUNG
Elbette. İsmin nedir?Kasiyer heyecanla bana bir kağıt ve kalem uzattı.
JU-WON
Ju-won.Bir süre duraksadım. Daha sonra Ju-won için kağıda imzamı attım.
JU-WON
B-bir dakika bekleyebilir misiniz?!Ju-won sol tarafında duran kapıya baktı.
JU-WON
Jungkook!TAEHYUNG
Ne?JU-WON
Beklettiğim için çok özür dilerim...JUNGKOOK!