TAEHYUNG

291 31 9
                                    

ERTESİ GÜN




Fizik tedaviden sonra Jimin ile evime gelmiştik. Kanepede yarı oturur bir şekilde kollarımı birleştirmiş, düşüncelere dalmıştım.








JİMİN
Taehyung.








Jimin narin bir şekilde omzuma dokunmuştu. Dokunuşundan irkilmiştim.






JİMİN
Korkuttuğum için özür dilerim. Kendini nasıl hissediyorsun? Ağrın yok, değil mi?








TAEHYUNG
Yok.






"Senin yerine başkası varmış gibi hissediyorum" bunu Jae'ye söylemiştim.






TAEHYUNG
Her gün yanımdamıydın?







Jimin buruk bir şekilde gülümsedi.







JİMİN
Ara sıra yanından bir kaç saatliğine veya bir kaç günlüğüne ayrılmam gereken durumlar oldu. Ve bu durumlarda doktor Suga benim yerime seninle yakından ilgilendi. Ona çok minnettarım.








TAEHYUNG
Ağladın değil mi? "Umudumu yitirmeye başladım." dedin.










Jimin şaşkın bir şekilde bana bakıyordu.






JİMİN
E-evet dedim.







Sarı kasımpatı çiçeği ise bana bir mesajdı. "İhmal edilmiş bir aşk" komdayken Jimin ile gezemedim, uyuyamadım, hiç bir şey yapamadım. Fakat buna ihmal diyemeyiz, bu bir kazaydı. İsteyerek yaptığım bir şey değildi.






TAEHYUNG
Her neyse şu an buradayım.








Jimin bana sarıldı ve kafasını göğsüme koydu.





JİMİN
Evet, şu an buradasın ve sana daha iyi bakacağım. Bundan sonra hem asistanın değil, hem de güvenliğin olacağım.







Jimin kafasını kaldırdı ve dudağıma kısa bir öpücük verdi.

"Aklıma birisi geliyor fakat hatırlamıyorum" Jungkook kaç sevgilim olduğunu sorunca, ona bu cevabı vermiştim. Ben...Ben komadayken Jimin'i unutmuştum.

Komdayken yaptıklarım, söylediklerim aklıma geldikçe kafamdaki sorular gittikçe artıyordu. 








TAEHYUNG
Özür dilerim.





JİMİN
Ne için?







Seni unuttuğum için.






TAEHYUNG
Yanında olamadım.






Jimin elleriyle yüzümü okşadı.








JİMİN
Hayır böyle söyleme, bu senin hatan değildi sevgilim.







Jungkook...Madem gerçek değilsin, neden kalbim acıyor? Neden " boşver Taehyung, zaten komadayken gördüğün bir rüyaydı" diyemiyorum?





Jimin, ona bakınca Jungkook'u hayal ettiğimi bilseydi çok üzülürdü. O bunu bilmese de kalbini kırıyormuşum gibi hissediyorum.









JİMİN
Aç mısın? Bir şeyler yemek ister misin?






TAEHYUNG
Evet, açım.






JİMİN
Pekala söyle bakalım, ne yapmamı istersin?








TAEHYUNG
Ramen.





Ramen yemek istemiyorum.








JİMİN
Ramen mi? Sen ramen sevmezsin.






Ben ramen sevmem.





TAEHYUNG
Ra-ramen yiyeceğim.






JİMİN
Pekala, gidip ramen alayım.










Jimin yanağımı öpüp evden ayrıldı. Eve göz gezdirdim.







TAEHYUNG
HAY SİKEYİM!







Ağlamaya başladım.






TAEHYUNG
Jungkook'u görmek istiyorum!








Jimin yerine...




TAEHYUNG
Özür dilerim Jimin,  özür dilerim. Senin yerine Jungkook olmasını istediğim için özür dilerim.







Gözlerimdeki yaş akmaya devam ediyordu.








TAEHYUNG
Komadayken gördüğüm birine nasıl bu kadar hisler besleyebilirim?! NEDEN BOŞVEREMİYORUM! HAYAL OLMASINI BİLMEME RAĞMEN!








Kolumdaki bilekliğe baktım.







TAEHYUNG
J-Jungkook seni özlüyorum.

WHAT İS ART? ~ TAEKOOKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin