1. Bölüm

735 47 87
                                    

Yaşlı Amca- İstanbul beyfendisi

Zeynep'ten Çağrı'ya gelsin

"Bir İstanbul beyefendisi gibi
Bir İstanbul beyefendisi
Agresif ama oldukça nazik
Bir İstanbul beyefendisi"

"Bir İstanbul beyefendisi gibiBir İstanbul beyefendisiAgresif ama oldukça nazikBir İstanbul beyefendisi"

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Zeyno pov:
Odamda kamera ve tripodu yerleştirmeye çalışıyordum. Duru ve hazal da kendi aralarında konuşuyorlardı. Bu arada ben kendimi tanıtmadım ben Zeynep Sarı Sosyal medya fenomeniyim şuanda da arkadaşlarımla bir YouTube videosu çekiyoruz. Kamerayı yerleştirip kızlara seslenmiştim.

Zeynep:"Yerleştiniz mi?,başlatıyorum."

Hazal:"Evet tatlım başlatabilirsin."

Hazal'ın kurduğu cümleyle kafamı salayıp kayıt tuşuna bastım. Geri sayım başladığında bende yerime oturdum.

Zeynep:"Merhaba arkadaşlar bugün yeni bir video içeriği ile karşınızdayız. Videoya geçmeden önce sizler nasılsınız onu sormak istiyorum , biz iyiyiz sizde iyi olun. Bugünkü misafirlerim Hazal Küçük ve Duru Şen hepiniz bu iki ismi de tanıyorsunuz."

Konuşmamı yapıp duru ve hazalı göstermiştim.

Zeynep:"Hoşgeldiniz kızlar" diyip kızlara döndüm.

Hazal:"Hoşbulduk canım."

Duru:"Hoşbulduk aşkom."

Duru ve hazal'ın kurduğu cümleyle gülümseyip konuşmaya devam etmiştim.

Zeynep:"Ee kızlar nasıl gidiyor hayatınız? İyi misiniz nelerle uğraşıyorsunuz?"

Kurduğum cümleyle hazal gülüp konuşmuştu.

Hazal: "İyiyiz tatlım hem bildiğin gibi yeni videolar yeni arkadaşlar çok iyi gidiyor."

Duru:"Bende hazal'a katılıyorum pek hayatımız da değişiklikler yok."

Zeynep:"Evet şimdi arkadaşlar size video içeriğini anlatıcağım. Hazal ve duru'ya kendi hakkımda bazı sorular sorucağım kim doğru tahmin ederse ona bir ödül var kim kaybederse ona da ceza vereceğiz. Diğer videodan hatırladığınız kadarıyla cemre kaybetmişti ona ne yaptığımı biliyorsunuzdur."

Benim kurduğum cümleyle duru ve hazal gülmeye başlamıştı. Bende onlara katılıp gülmüştüm. Sonunda bir kaç soru sorduğumuz da üç, üç berabere kalmışlardı.

Zeynep:"Arkadaşlar bu sefer iki tarafta kazandı. Bu yüzden iki tarafı da güzel bir yemeğe çıkaracağım."

Hazal:"Oh ne güzel karnımızı doyurucağız."

Bu Defa B'aşk'a ~ ZeyÇağHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin