Kürşat Gürel- Bir Gülüşü Var
•
Çağrı'dan Zeynep'e gelsin•
"Biri gülüşü var bin derde deva desen
Bir bakışı var, dünyalar ona bedel
Bir gülüşü var bin derde deva desen
Bir bakışı var, dünyalar ona bedel
Dünyalar ona bedel"Haftasonu Zeynep pov:
Cemre uyandığından beri telaşla evin içinde bir o yana bir bu yana gidiyordu. Üçümüz de koltukta oturmuş onu izliyorduk. Bugün konser günü olduğu için o kadar heyecanlıydı ki olduğu yerde düşüp bayılacaktı. Cemre etrafında dolandıkça bizim başımız dönüyordu. En sonunda Hazal dayanamayıp konuşmuştu.
"Cemre artık şuraya oturur musun? Senin yerine benim başım döndü." Hazal'ın kurduğu cümleyle cemre ona bakıp konuşmuştu.
"Ama çok heyecanlıyım. Berk'i ilk kez canlı canlı görücem inanabiliyor musunuz?" Cemre'nin kurduğu cümleyle gülümseyip konuşmuştu.
"Aşkım heyecanını anlayabiliyorum ama biraz sakin ol olur mu? Ve herşeyi akışına bırak eğlen gül dans et ama sakın kasma." Kurduğum cümleyle cemre hafifçe kafasını salayıp konuşmuştu.
"Tamam ama nasıl olmuşum üstümdekiler yakışmış mı?" Cemre'nin kurduğu cümleyle duru konuşmuştu.
"Evet bebeğim çok güzel olmuşsun. Spor kıyafetler sana çok yakışıyor." Cemre duru'nun kurduğu cümleyle gülümseyip konuşmuştu.
"Teşekkür ederim canım." Cemre bizim bakışlarımıza dayanamayıp yanımıza oturmuştu.
Kızlarla birlikte konuşurken birden hazal'ın telefonu çalmıştı. Hazal telefonu eline alıp kimin aradığına baktığın da heyecanla konuşmuştu.
"Ege arıyor. Nasılım kızlar güzel miyim?" Hazal'ın kurduğu cümleyle gülüp konuşmuştum.
"Güzelsin bebeğim aç hadi." Hazal saçını düzeltip aramayı yanıtlamıştı.
Ege:"Nasılsın güzelim." Ege'nin kurduğu cümleyle hazal gülümseyip konuşmuştu.
Hazal:"İyiyim hayatım sen nasılsın."
Ege:"Gördüğün üzere çok heyecanlıyım akşam konser var bizde hazırlık yapıyoruz."
Hazal:"Görebiliyorum ne kadar heyecanlı olduğunu hem merak etme bende orada olucağım sana destek olucağım." Hazal'ın kurduğu cümleyle ege heyecanla konuşmuştu.
Ege:"Beni dinlemeye geliyorsun? Gerçekten mi?" Hazal ege'nin kurduğu cümleyle gülümseyip konuşmuştu.
Hazal:"Evet hemde en önde seni dinliyor olacağım." Hazal'ın kurduğu cümleyle ege'nin gözlerinin parladığını görmüştüm. Galiba gerçekten birbirlerine karşı bir şeyler hissediyorlardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bu Defa B'aşk'a ~ ZeyÇağ
Teen FictionÖyle güzeldi ki güneş görse parlamayı bırakırdı :)