Gökhan Türkmen-Çatı Katı
•Zeynep'ten Çağrı'ya gelsin
•
"Yarın hatırımı sorsan ne olur?
Bugün hevesimi, kırdın bir kere
Gitme, dememle kalsan ne olur?
Gönlün çoktan yola çıkmış bir kere"Çağrı pov:
Sıla ve berk hariç hepimiz salonda oturmuş onları nasıl barıştıracağımız hakkında konuşuyorduk. Zeynep'in bir planı vardı ama bu plan işe yarayacak mıydı hiç emin değildim. Kardeşim sonuçta benden başka kimse onu iyi tanıyamazdı. İnadı inatı keçi ile bile yarışa girebilicek bir inadı vardı. Umarım sıla yine inat edip yaptığımız planı boşa çıkarmazdı."Zeynep planın ise yarayacağına emin misin?" Arzunun kurduğu cümleyle zeynep ona bakıp konuşmuştu.
"Bilmiyorum ama umarım yarar yoksa bu ikisi bir türlü kavuşamayacak." Zeynep'in kurduğu cümleyle ege de konuşmuştu.
"Zeynep'e katılıyorum biz bir şey yapmazsak bu ikisinin keçi inadı yüzünden asla bir araya gelemeyecekler." Ege'nin kurduğu cümleyle hepimiz gülmeye başladığımız da Berk içeri girmiş bize bakıp konuşmuştu.
"Böyle neye gülüyorsunuz?" Berk hem konuşup hemde koltukta ki yerini almıştı.
"Hiç öyle sinan yine espiri yaptı ona gülüyorduk." Ege'nin kurduğu cümleyle sinan ilk ona sonra berk'e bakıp konuşmuştu.
"Aynen öyle her zaman harika olduğum için sizi güldürebiliyorum."
Sinan'ın kurduğu cümleyle yine havada kahkahalar uçuşmaya başlamıştı. Zeynep kafasını omzuma gömüp gülmesini önlemeye çalışıyordu. Benim güzeller güzeli sevgilim o kadar güzel gülüyordu ki onu sonsuza kadar böyle izleyebilirdim. Zeynep'i izlemeye devam ederken kafasını kaldırıp bana bakıp gülümseyip konuşmuştu."Çağrı bakmaya öyle." Zeynep'in kurduğu cümleyle gülüp konuştum.
"Nasıl bakmayayım?" Kurduğum cümleyle zeynep ellerini yüzüne kapatmıştı. Yaptığı bu hareket ile yüzümde kocaman bir sırıtma oluşmuştu.
"İşte böyle tatlı tatlı." Zeynep'in kurduğu cümleyle yüzünde ki ellerini çekip avucumun içine alıp okşamaya başlamıştım. Zeynep'in yanakları hafiften pembeleştiğinden yanaklarını öpmüştüm. Benim yaptığım bu hareket ile zeynep'in kalbi olduğundan daha hızlı bir şekilde atmaya başlamıştı. Kalbinin sesi buraya kadar geliyordu.
"Kalbin çok hızlı atıyor." Zeynep'e yaklaşıp kulağına doğru konuştuğum da derin bir nefes almıştı. O da sesizce mırıldanmıştı.
"Senin ki de çok hızlı atıyor ve sadece benim için atıyor. Benim ki de senin için atıyor." Zeynep'in kurduğu cümleyle kalbim teklediğinde onu sevdiğim için bir kez daha şükür etmiştim. Benim sevgilimin çok güzel bir kalbi vardı ve o kalp her zaman benim için atacaktı aynı şekilde benim kalbim de onun için atacaktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bu Defa B'aşk'a ~ ZeyÇağ
Novela JuvenilÖyle güzeldi ki güneş görse parlamayı bırakırdı :)