11. Bölüm

360 40 108
                                    

Kenan Doğulu- Yüzsüz Yürek

Zeynep'ten Çağrı'ya gelsin

"Bazen şeytan diyor ki git yanaş şuna
Anlat içinden geçenleri
Tut yüreğinden sıkıca ak hayatına
Ama nerde bende o yüzsüz yürek
Bizde varsa yoksa gururdan yelek"

Çağrı pov:Arabayı evin önüne park ettiğim de arabadan ilk Berk inmişti ardından Sıla'nın arabadan inmek için kapıyı açtığını görmem ile hızlıca arabadan inmiştim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Çağrı pov:
Arabayı evin önüne park ettiğim de arabadan ilk Berk inmişti ardından Sıla'nın arabadan inmek için kapıyı açtığını görmem ile hızlıca arabadan inmiştim. Sıla arabadan indiğinde onu kucağıma aldığımda Sıla'nın gülerek çığlık attığını duymuştum.

"Çağrı ben kendim yürüye bilirim." Kurduğu cümleyle kafamı olumsuz anlamda saladığımda sıla ile birlikte yürümeye başlamıştım.

"Hayır güzelim yürüyemezsin." Kurduğum cümleyle sıla gülüp kafasını omzuma yaslamıştı. Berk kapıyı açıp en önden içeri girdiğinde Hera'yı koltukta uyuyarak görmüştüm. Normalde sesimizi duyunca ayaklanan Hera günlerdir öylece uyuyordu. Sıla Hera'yı görür görmez gülüp konuşmuştu.

"Benim güzel kızım uyuyormuş yerim ben onu." Sıla gülerek konuştuğun da onu koltuğa bırakmıştım. Hera Sıla'nın sesini duyar duymaz uyanmış ve ona bakıp koşarak kucağına gelmişti.

"Şuna bak ya nasıl da hemen bizi sattı." Sinan'ın kurduğu cümleyle sıla ona bakıp gülmüştü.

"Benim güzel kızım anneyi mi özlemiş yerim ki ben kızımı." Sıla Hera'yı kucağına almış hem tüylerini seviyordu hemde öpüyordu. Hera da onun yüzünü yalıyordu.

"Günlerdir hayata küsmüş Hera sılayı görür görmez kendine geldi." Ege'nin kurduğu cümleyle sıla gülümseyip ege'ye bakmıştı.

"Mutsuz muydu?" Sıla'nın kurduğu cümleyle konuşmuştum.

"Evet günlerdir yüzümüze bakmıyordu sen geldin bir canlandı." Kurduğum cümleyle sıla buruk bir şekilde gülümseyip sesizce heraya konuşmuştu.

"Seni üzüp gittiğim için özür dilerim kızım. Keşke hiç gelmeseydim de beni görüp üzülmeseydin." Sıla kendi kendine konuşurken berk dediği şeyi duyup konuşmuştu.

"Sen az önce ne dedin?" Berk bir anda konuştuğun da sıla kafasını kaldırıp tam arkasında duran berk'e bakmıştı.

"B-bir şey demedim ki." Sıla kekeleyerek konuştuğun da berk kaşlarını çatıp konuşmuştu.

"Hayır duydum söyledin." Berk konuştuğun da sılaya bakıp konuşmuştum.

"Berk sen ne duydun?" Berk'e yöneltiğim soruyla bana dönüp konuşmuştu.

"Keşke hiç gelmeseydim de beni görüp üzülmeseydin dedi ." Berk'in söylediği ile kaşlarımı çatıp sılaya bakmıştım.

"Ne demek yani hera sılayı gördüğü için mi günlerdir üzgündü." Sinan şaşkınca konuşmuştu. Sıla ise kafası eğik bir şekilde kucağında ki heraya bakıyordu. Arzu Sıla'nın yanına oturup elini tutmuştu dördümüz de kafası eğik bir şekilde oturan sılaya bakıyorduk.

Bu Defa B'aşk'a ~ ZeyÇağHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin