18.Bölüm

330 37 165
                                    

Kutsi-Söz Konusu Aşk

Çağrı'dan Zeynep'e gelsin

"Aslında herşey senindir bu kalp bile
Şu son birkaç gün ağır geçti sadece
Belki tesadüf değildir bu aşk bile"

"Aslında herşey senindir bu kalp bileŞu son birkaç gün ağır geçti sadeceBelki tesadüf değildir bu aşk bile"

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Bir Hafta Sonra Zeyno Pov:

Çağrı ile sevgili olmamızın ardından bir hafta geçmişti ama biz bu bir haftadır asla bir araya gelemiyorduk. Bu hafta sürekli şehir dışında konserleri vardı ve o yüzden şehir dışına gitmişlerdi. Bugün de tekrar İstanbul'a geri dönüyorlardı. O yüzden de çağrı için süslenip ona güzel gözükmek istiyordum. Saçlarımı düzleştirip açık bırakmıştım. Yüzüme de açık tonlarda makyaj yapmıştım. Kıyafet olarak da kot etek kot gömlek ve içine de beyaz tişört giymiştim.

Aynadan kendime baktığım da güzel olduğumu gördüğüm de yanaklarım kızarmıştı. Çağrı da umarım beni begenirdi. Çanta mı da yanıma aldıktan sonra aşağı kızların yanına gelmiştim.

"Hazırım ben kızlar çıkabiliriz." Benim konuşmam ile Hazal ve duru bana doğru dönmüştü. Cemre iki gün önce ailesinin yanına gitmişti. Ne zaman geleceği belli değildi ailevi bir meselesi vardı ve onu çözmesi gerekiyordu.

"Bakıyorum da zeynep hanım sevgilinizi görüceksiniz diye böyle süslenmeler falan çok güzel olmuşsun." Hazal'ın kurduğu cümleyle gülümseyip konuştum.

"Gerçekten güzel olmuş muyum?" Kurduğum cümleyle duru gülümseyip konuşmuştu.

"Evet bitanem hemde çok güzel olmuşsun." Duru'nun kurduğu cümleyle heyecanla konuştum.

"Yani diyorsunuz çağrı da beğenir." Benim kurduğum cümleyle hazal gülüp konuşmuştu.

"Bebeğim çağrı seni her halinle seviyor. Karşısına çuval bile giyip çıksan seni o halinle bile beğenir." Hazal'ın kurduğu cümleyle kan yanaklarıma hücüm etmişti.

"Eee o zaman artık gidelim." Benim konuşmamla birlikte üçümüz de aynı anda evden çıkmıştık. Şoför koltuğuna geçmem ile Hazal un tarafıma oturmuştu duru da arkaya oturduğun da arabayı çalıştırıp yola çıkmıştım.

********
Çağrı pov:

Merdivenlerden aşağı enerjik bir şekilde inmem ile salonda ki herkes bana dönüp gülmüşlerdi. Bir hafta sonra sevgili mi kanlı canlı görebilicektim ve ben çok heyecanlıydım.

"Bakıyorum da çağrı bey neşeniz yerinde." Berk'in kurduğu cümleyle gülümseyip konuşmuştum.

"Tabi ki yerinde olucak güzeller güzeli sevgili mi göreceğim." Benim kurduğum cümleyle sinan da konuşmuştu.

Bu Defa B'aşk'a ~ ZeyÇağHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin