10.Bölüm

362 35 144
                                    

İlyas Yalçıntaş-Olur Olur

Çağrı'dan Zeynep'e gelsin

"Olur olur bana gel yine
Sakın sen kimseyi dinleme
Yaralı kalbini gizleme
Çağır gelsin sesime"

Sıla pov:Yerimde hareket etmeye başladığımda yumuşak bir yatağın üstünde olduğumu hissetmiştim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Sıla pov:
Yerimde hareket etmeye başladığımda yumuşak bir yatağın üstünde olduğumu hissetmiştim. Gözlerimi yavaş yavaş araladığımda beyaz olan tavanla karşı karşıya kalmıştım. Başıma giren ağrıyla elimi başıma götürüp etrafa bakmaya başlamıştım. Bir hastane odasında olduğumu anladığım da yanımda oturan arzu ile göz göze gelmiştim. Ağlamış olan gözlerle bana baktığın da yutkunmuştum. Benim uyandığı mı gördüğün de heyecanla bana yaklaşıp sarılmıştı. Bende ellerimi beline yerleştirip sımsıkı sarılmıştım.

Arzu bana sarılınca duyduğum titrek nefesle arzunun ağladığını anlamıştım. Benimde gözlerim dolmaya başladığın da kendimi ondan geri çekip yüzünü avuçlarımın arasına alıp konuşmuştum.

"Ağlama güzelim ben iyiyim." Kurduğum cümleyle arzu göz yaşlarını silip konuşmuştu.

"Sana bir şey oldu diye çok korktum." Arzunun kurduğu cümleyle gülümseyip konuşmuştum.

"Bak ama olmadı daha fazla ağlama." Kurduğum cümleyle arzu sinirle konuşmuştu.

"Ama olabilirdi. Biliyorsun ki stres yapıp üzülmemen lazım yoksa-" Arzu sözüne devam edecekken elimi ağzına kapatıp konuşmuştu.

"Tamam haklısın özür dilerim." Mahçup bir şekilde konuşup ellerimi arzunun ağzından çekip masum masum gözlerinin içine bakmıştım.

"Ne kadar korktuk biliyor musun? Annen baban diğer herkes sürekli arayıp durdular. Babanı buraya gelmemesi için ne kadar zor ikna ettim bunlardan haberin var mı?" Arzu sinirle konuşmaya devam ederken gözlerimi ellerime kitleyip parmaklarım ile oynamaya başlamıştım.

"Onların da mı haberi var?" Kurduğum cümleyle arzunun bana baktığını biliyordum ama kafa mı kaldırıp yüzüne bakacak cesaretim yoktu.

"Sıla herkes biliyor sonuçta herkesin içinde bayıldın. Ve herkes senin kim olduğunu biliyor bütün kanallarda şimdiden yayınlanmış." Arzunun kurduğu cümleyle kafa mı olumlu anlamda salamıştım. Bir anda aklıma gelen şeyle hızlıca kafamı kaldırıp arzuya bakmıştım.

"Doktor size ne söyledi?" Kurduğum cümleyle arzu göz devirip konuşmuştu.

"Merak etme hiç bir şey söylemedi sadece tansiyonun düşüp bayıldığını söyledi." Arzunun kurduğu cümleyle derin bir nefes alıp kafamı yastığa yaslamıştım.

"Daha ne kadar çağrı'dan saklamayı düşünüyorsun?" Arzunun kurduğu cümleyle gözlerim dolmuş ve yutkunmuştum.

"B-bilmiyorum." Kısaca cevap verdiğim de arzu buruk bir şekilde gülümseyip konuşmuştu.

Bu Defa B'aşk'a ~ ZeyÇağHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin