12.Bölüm

331 38 71
                                    

Emir Taha-Huyu Suyu

Çağrı'dan Zeynep'e gelsin

"Huyu huyuma denk
Suyu suyuma denk
Oh you all through my veins
Oh you make me feel some way"

"Huyu huyuma denkSuyu suyuma denkOh you all through my veinsOh you make me feel some way"

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Çağrı pov:
Zeynep ben ve berk sıla'nın odasını temizlemeye başlamıştık. Bir yarım saate odayı temizlemiş olucaktık. Şuanda da zeynep ise camları silmek için cama çıkmaya çalışıyordu ama ben ona bir şey olur diye izin vermiyordum.

"Çağrı bak gerçekten bir şey olmayacak merak etme hadi çık önümden." Zeynep beni itmeye çalışsa da ondan o kadar güçlüydüm ki beni yerimden bir milim bile kımıldatamamıştı.

"Zeynep güzelim bak çıkıcaksın sonra düşüp bir yerlerine bir şey olucak. Boşver sen silme ben silerim." Zeynep kurduğum cümlelerle bir anda yüzüme boş boş bakmaya başlamıştı.

Çağrının bana güzelim demesi kalbimin hızlı atmasını sağlamıştı. Heyecandan avuçlarımın içi terlemişti. Ben bom boş gözlerle çağrıya baka kaldığım da gözümün önünde bir el görmemle kendime gelmiştim. Tekrar çağrıya baktığım da elini gözümün önünde salıyıp konuşuyordu.

"Zeynep iyi misin?" Çağrının kurduğu cümleyle kafamı olumlu anlamda salayıp konuşmuştum.

"Evet iyiyim bir an öyle dalmışım. Sen bir şey mi dedin? Çağrıya soru mu yöneltiğim de çağrı tekrar konuşmuştu.

"Camları silme dedim boşver sonra biz hallederiz." Çağrının kurduğu cümleyle kafamı olumsuz anlamda salamıştım. Tam ben konuşacakken berk'in sesini duymamla ona dönüp bakmıştık.

"Ben gidip suyu değiştireyim sizde kavganıza kaldığınız yerden devam edin." Berk gülerek konuşup yanımızdan gitmişti. Bende utanarak çağrıya bakıp konuşmuştum.

"Bak gördün mü nasıl yanlış anladı." Kurduğum cümleyle çağrı gülüp konuşmuştu.

"Anlasın biz yanlış bir şey mi yaptık?" Çağrının kurduğu cümleyle yutkunmuştum. Çağrı gülerek yüzüme bakmaya başladığın da onu itip cama çıkmıştım.

"Ben şu camları sileyim." Kurduğum cümleyle çağrı oflayarak konuşmuştu.

"Bak zeynep boşuna inat ediyorsun hadi in şuradan düşüceksin." Çağrı yanımda konuşmaya devam ederken onu dinlemeyip camı silip bir yandan da ona cevap veriyordum.

"Çağrı bu kadar endişelenme bir şey olmaz. Bak ne güzel siliyorum." Camın arka yüzünü halledip ön yüzünü silmeye başlamıştım. O tarafında silip ter temiz yaptığım da çağrı hala başımda beni bekliyordu.

Bu Defa B'aşk'a ~ ZeyÇağHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin