Mabel Matiz-Öyle Kolaysa
•
Çağrı'dan Zeynep'e gelsin•
"Öyle kolaysa gel başımdan
Kaldır at sevdanı
Dertli saz bu boşa çalınmaz
Çaldığın reva mı?"2 hafta sonra Çağrı pov:
İki haftadır konserimiz yoktu ve ben de bir haftadır hastaydım. Bizimkiler bana ne iyi bakmaya çalışıyorlardı. Bir an önce iyileşmem gerekiyordu çünkü yakında büyük bir konserimiz vardı ve benim de şarkı söylemem gerekiyordu. Sevenleri mi yarı yolda bırakamazdım. Onlar haftalarca bizi beklerken ben onları böyle bırakamazdım.
Şimdi ise yatağım da yorgana sarılmış bir şekilde Hera'nın tüylerini seviyordum. Zeynep ve kızlar da geliyordu ve bana çorbalar yapıyorlardı. En çokta Zeynep benimle ilgileniyordu. Bu durum hoşuma gitmiyor değildi tabi ki gidiyordu. Dalıp gittiğim de Hera'nın yüzümü yalaması ile kendime gelmiştim.
"Ne oldu babacım." Kurduğum cümleyle Hera gözlerimin içine bakıp yüzümü yalamaya devam etmişti.
"Acıktın mı babacım." Kurduğum cümleyle Hera yataktan atlayıp etrafında dönmeye başladı. Bu hareketi evet anlamına geliyordu. Gülerek yerimden kalkıp Hera'yı kucağıma almıştım.
"O zaman baba iki dakikaya hazırlansın sonra yemek yemeye gidelim." Kurduğum cümleyle Hera gözlerimin içine bakıp diliyle yüzümü yalamıştı. Yaptığı bu harekete gülüp onu yatağa koyup banyoya gitmiştim.
Güzel bir duş alıp banyodan çıktığım da Hera hala aynı yerinde oturuyordu. Yanına gidip kafasından öpmüştüm. Kafasını kaldırıp bana baktığın da hafifçe gülümseyip dolabın önüne gitmiştim. Dolaptan rahat bir şeyler seçip giydiğim de Hera'yı kucağıma alıp aşağı inmiştim. Ege beni gördüğünde gülümseyerek yanıma gelip yanağımdan öpüp konuşmuştu.
"Oh benim çağrım uyanmış." Bir kez daha yanağımdan öptüğün de gülüp konuşmuştum.
"Sende ki bu enerjinin sebebi ne acaba öğrenebilir miyim?" Kurduğum cümleyle ege gülüp yerine oturmuştu.
"Sebep sensin." Ege'nin kurduğu cümleyle üçümüz de büyük bir kahkaha atmıştık. Ege bu işte benden asla ayrılamazdı. Üçü de benim çocukluk arkadaşım hiç bir zaman birbirimizden ayrılmamıştık.
"Sebebin ben olduğuna emin misin?" Kurduğum cümleyle sinan sırıtıp konuşmuştu.
"Yok sadece sebep o değil." Sinan'ın kurduğu cümleyle kaşlarımı çatıp ege'ye bakmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bu Defa B'aşk'a ~ ZeyÇağ
Teen FictionÖyle güzeldi ki güneş görse parlamayı bırakırdı :)