Mert Kıyak-Gel
•
Zeynep'ten Çağrı'ya gelsin•
"Ben yağmurları durdururum
Kopamıyorum nedense senden
Gel, güneşini al yanında
Sol yanımda sen, bi' tarafım engel"Zeynep pov:
Çağrıların gitmesi üzerinden tam tamına yarım saat geçmişti. Sıla hariç hepimiz salon da oturmuş neler yapabileceğimizi tartışıyorduk. Sıla'nın kendini toparlaması için ne yapabiliriz diye düşünüp duruyorduk. Sıla da geldiğimiz den beri odasından çıkmamıştı. Yukarı da hera ile ilgileniyordu. Hera birazda olsun onun kafasını rahatlamıştı."Film falan mı izlesek ne dersiniz?" Hazal'ın kurduğu cümleyle ona bakıp konuşmuştum.
"Bilmem sıla ikna olup gelir mi ki." Kurduğum cümleyle arzu gülüp konuşmuştu.
"En sevdiği film olursa neden gelmesin ki." Arzunun kurduğu cümleyle kızlarla birbirimize bakıp gülmüştük.
"Eee peki ne izliyoruz?" Duru'nun kurduğu cümleyle arzu ona bakıp konuşmuştu.
"Sıla film değil de çizgi filimleri çok sever. Onlardan birini açarız şimdi ben gidip onu ikna edeyim." Arzunun kurduğu cümleyle ona dönüp bende konuşmuştum.
"Bende seninle geleyim." Arzu ile yukarı çıkıp sıla'nın odasına girmiştik. Beklediğimiz gibi yatakta hera ile oynuyordu.
"Benim güzel kızım sevilmeyi çok mu seviyor." Sıla Hera ile konuştuğu için bizim içeri girdiğimizi fark etmemişti. Hera ise sıla'nın gözlerinin içine bakarak miyavlıyordu. Sıla kafasını kaldırıp bizi gördüğün de gülümseyip konuşmuştu.
"Siz ne zaman geldiniz?" Sıla'nın kurduğu cümleyle arzu konuşmuştu.
"Az önce geldik. Sen hera ile bu kadar tatlı olunca sizi rahatsız etmek istemedik." Arzunun kurduğu cümleyle sıla gülümseyip konuşmuştu.
"Benim kızım her zaman tatlıdır. Hem siz niye geldiniz?" Sıla'nın kurduğu cümleyle ben konuşmuştum.
"Biz bir şeyler izleyecektik de sen de belki izlersin diye çağırmaya gelmiştik." Kurduğum cümleyle sıla bana bakıp gülümsemişti.
"Teşekür ederim ama benim hiç keyfim yok-" Arzu Sıla'nın sözünü kesip konuşmuştu.
"Ama çizgi film izleyeceğiz." Arzunun kurduğu cümleyle sıla'nın gözleri parladığında ona bakıp gülmüştüm.
"Eee peki madem gidip izleyelim." Sıla Hera'yı kucağına alıp önden odadan çıktığın da şaşkınca arzuya bakıp konuşmuştum.
"Gitti ya." Ben öylece arkasından baka kaldığım da arzu gülüp beni de kendiyle çekip aşağı indirmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bu Defa B'aşk'a ~ ZeyÇağ
Novela JuvenilÖyle güzeldi ki güneş görse parlamayı bırakırdı :)