Soner Sarıkabadayı-Kutsal Toprak
•
Çağrı'dan Zeynep'e gelsin•
"Adını yazmışım, daha da yazabilirim
Doldurabilirim yaprak yaprak
Görebileceğim bi' yerde dur
Neredeysen orası bana kutsal toprak"Zeyno pov:
Sabah gözüme vuran güneş ışığı ile uyanmıştım. Gözlerimi aralayıp yanımda uyuyan hazal'a bakmıştım. Ne ara yanıma geldiğini anlamaya çalışarak gözlerimi iki kere kırpmıştım. Olduğum yerde doğruluğum da hazal yatakta dönüp sesizce mırıldanmıştı. Bu haline gülüp olduğum yerden kalkmıştım. Her korktuğu zaman benim yanıma gelirdi. Galiba kötü bir rüya görmüş olmalıydı. Hazal'a gülümseyerek bakmaya devam ederken kapının açılma sesi gelmişti. Kafa mı kapıya doğru çevirdiğim de cemreyle göz göze gelmiştim.
"Günaydın Zeynep'im." Kurduğu cümleyle gülümseyip konuşmuştum.
"Günaydın cemoşum." Kurduğum cümleyle odaya tamamen girip konuşmuştu.
"Bende hazal senin yanında mı diye geldim odasında yoktu. Tahmin ettiğim gibi buradaymış." Cemre'nin kurduğu cümleyle gülüp konuşmuştum.
"Bende şimdi gördüm galiba gece kötü rüya görmüş olmalı." Kurduğum cümleyle cemre kafasını salamıştı. Biz konuşmaya devam ederken hazal söylenerek uyanmıştı.
"Bir uyutmadınız be!" Hazal yatakta oturur pozisyona gelip uyanmaya çalışıyordu. Cemreyle bu haline gülmeye başlamıştık.
"Günaydın hazal'ım." Kurduğum cümleyle hazal gözlerini kırpıştırıp konuşmuştu.
"Günaydın bebişim." Hazal konuştuğun da cemre gülüp konuşmuştu.
"Hadi Hazal hanım uyanın da artık kahvaltı edip çıkalım."Cemre'nin kurduğu cümleyle hazal kafasını salayıp yataktan inip banyoya gitmişti. Bu hareketiyle arkasından gülmeye başladığımız da cemre de aşağı inmişti.
Bende dolabıma gidip kıyafet seçmeye başlamıştım. Siyah mini etek ve üstüne beyaz bir crop ve kot ceket alıp yatağın üstüne koymuştum. Banyoya gidip elimi yüzümü yıkıp tekrar odaya gelip kıyafetlerimi giyip aynanın önüne geçmiştim. Makyaj malzemesi olarak sadece rimel ve ruj kullandığım da yüzüme başka bir şey sürme gereği duymamıştım. Saçlarımı da tarayıp düzleştirmiştim. Sonunda işim bittiğinde aşağı inmiştim.
*******
Çağrı pov:Yatakta uyumaya devam ederken yüzümü yalayan bir adet Hera ile karşı karşıya kalmıştım. O yüzümü yalamaya devam ederken gözlerimi açıp gülmeye başlamıştım. Sonunda Hera'yı kucağıma alıp öpmüştüm.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bu Defa B'aşk'a ~ ZeyÇağ
JugendliteraturÖyle güzeldi ki güneş görse parlamayı bırakırdı :)