Ozbi-Geceyi Anlatmış
•
Zeynep'ten Çağrı'ya gelsin•
" Onunlayken,Yaşarsın bak harbiden. Ayaklanmış
Umutlar gibi.O yanındayken
Hissedersin lan harbiden
Vazgeçilmez bir.Hayalet gibi"Çağrı pov:
Berk'in odasına gittiğimiz de yatakta uzanmış boş boş tavanı izliyordu. Berkin yanına gidip oturduğum da ege de yanda ki sandalyeye çekip oturmuştu. Sinan da pencerenin önünde ki yastıklara oturduğun da öylece berk'e bakıyorduk. Berk ise kafasını kaldırıp bize bakmaya bile cüret etmemişti."Berk kardeşim iyi misin?" Benim konuşmam ile berk kafasında ki düşüncelerden kurtulup bana bakmıştı.
"Çağrı yanlız kalmak istiyorum." Berk tekrar tavana bakmaya başladığın da ege sakin bir şekilde konuşmuştu.
"Berk ne olduğunu bize de anlatmayacak mısın?" Ege'nin kurduğu cümleyle berk kafasını olumsuz anlamda salamıştı.
"Olum ama neden bir türlü anlayamıyorum. Sen sinirli ve ağlayarak geliyorsun. Aynı şekilde sıla da ağlamış hata öyle kötü bir halde geldi ki ne olduğunu bile anlamadık." Sinan'ın kurduğu cümleyle Berk bir anda dikelmiş ve çatılmış kaşları ile ona bakıyordu.
"Ne demek ağlayarak geldi." Berk'in sorduğu soruya kaşlarımı çatıp konuştum.
"Sen sıla'nın neden ağladığını bilmiyor musun?" Kurduğum cümleyle Berk kafasını hayır anlamında salayıp konuşmuştu.
"Hayır bilmiyorum." Berk'in kurduğu cümleyle ege hayretler içinde konuşmuştu.
"O zaman sen neden ağladın?" Ege'nin kurduğu cümleyle berk gözlerini eline dikip konuşmuştu.
"Onları gördüm." Berk'in kurduğu cümleyle üçünün de kaşları çatılmıştı.
"Kimleri gördün berk bilmece gibi konuşma sana." Çağrı sabır dilercesine konuştuğun da berk sesizce konuşmuştu.
"Sıla ile birinin öpüştüğünü." Berk kurduğu cümleyle gözünden bir yaş düşmüştü. Onun söylediği ile odada büyük bir sessizlik oluşmuştu. Sessizliği bozan ege olmuştu.
"Ne demek biri ile gördüm." Ege'nin kurduğu cümleyle Berk sinirle konuşmuştu.
"Gördüm işte ege neyi anlamadın." Berk'in kurduğu cümleyle sinan şaşkınca konuşmuştu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bu Defa B'aşk'a ~ ZeyÇağ
Genç KurguÖyle güzeldi ki güneş görse parlamayı bırakırdı :)