Yaşlı Amca- Zıtlıklarına Hastayım
•
Çağrı'dan Zeynep'e gelsin•
"Kim dedi bana seni gör diye
Umutsuzluğumu gölgeleme
Yıldırım aşkına karşıyım
Zıtlıklarına hastayım"Zeynep pov:
Çağrılar evden gittikten sonra kızlarla pijamalarımızı giyip salona gelmiştik. Hem film izleyecektik hemde sohbet edicektik. Cemre güzel bir filim seçip açtığın da dördümüz de yan yana uzanmıştık. Filim başladığında hepimiz dikkatle filimi izliyorduk. Hazal yerinde kımıldanmaya başladığında ona bakmıştım. Yerinde rahat edememiş olmalıydı. Kafasını bana doğru çevirdiğin de gülümseyerek yüzüme bakmaya başlamıştı. Çocuk gibi yüzüme baktığında gülüp kollarımı açıp konuşmuştu."Hadi hadi gel gir kollarım arasına." Hazal gülerek yanıma yaklaşıp yanağımdan öpüp konuşmuştu.
"Zeynep'im benim be." Hazal kollarım arasında yerini aldığın da filimi izlemeye devam etmiştim.
Cemre ve duru da birbirlerine sarılmış filmi izliyordu. Bir süre sonra film bittiğinde üçümüz de birbirimize bakmıştık. Duru filimin duygusuyla ağlamıştı cemre'nin de gözleri dolu dolu olmuştu. Hazal ise kucağımda bebek gibi uykuya kalmıştı.
"Ay çok güzel bir filmdi." Cemre'nin kurduğu cümleyle duru göz yaşlarını silip konuşmuştu.
"Evet hem güzeldi hemde çok duygusaldı baksanıza nasıl ağladım." Duru bir daha göz yaşlarını sildiğinde gülüp konuşmuştum.
"Bebeğim sen her izlediğimiz duygusal filim de ağlıyorsun." Kurduğum cümleyle cemre sesizce kıkırdayıp konuşmuştu.
"Zeynep haklı bitanem." Cemre'nin kurduğu cümleyle duru dudağını büzüp konuşmuştu.
"Ama napıyım benim suçum mu bu kadar duygusal olmak." Duru'nun tatlı bir şekilde yüzümüze bakması ile cemre onu kendine çekip yanaklarını sıkıp konuşmuştu.
"Ah ah benim küçük bebeğim ağlarmış da ben kıyamam ki ona." Cemre duru'nun yanaklarından öptüğün de duru gülümseyip ona bakmıştı.
"Cemoşum benim yerime de öp durumun yanaklarından." Kurduğum cümleyle cemre duru'nun yanağından öpüp konuşmuştu.
"Oh mis." Duru gülerek bana dönüp kucağımda ki hazalı görüp konuşmuştu.
"Ay bu uyumuş mu?" Duru'nun kurduğu cümleyle cemre hazal'a bakıp konuşmuştu.
"Allah'ım çok tatlı uyuyor yiyicem ben bu kızı." Cemre'nin kurduğu cümleyle gülümseyip konuşmuştum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bu Defa B'aşk'a ~ ZeyÇağ
Novela JuvenilÖyle güzeldi ki güneş görse parlamayı bırakırdı :)