16. Bölüm

301 33 150
                                    

İkiye On Kala- Bütün İstanbul Biliyor

Çağrı'dan Zeynep'e gelsin

"Öyle de güzeldi gözleri
Bıraksam içine bi' kendimi
Tutuştur içine çek beni
Yavaş yavaş"

Zeynep pov:Dün gece eve geldiğim de direkt odama çıkıp kendimi uykunun güzel kollarına bırakmıştım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Zeynep pov:
Dün gece eve geldiğim de direkt odama çıkıp kendimi uykunun güzel kollarına bırakmıştım. Şimdi ise aynanın önünde oturmuş saçımı tararken dün geceyi düşünüyordum. Çağrı ile ilk dansımız etmiştik ve ben çok ama çok heyecanlanmıştım. Sevdiğim adamla ilk dansımızı yapmıştık bu rüya gibi bir şeydi. Gözlerimi kapattığım da o an tekrar gözümün önüne geliyordu ve heyecan yapıyordum. Gözlerimi tekrar açıp aynadan kendime baktığım da yanaklarımın kızardığını görmüştüm ya şimdi böyle ise'm çağrının yanında nasıldım düşünmek bile istemiyordum.

Hazır olduğumu anlayıp ayağa kalkıp aynadan son kez kendime bakıp aşağı inmiştim. Kahvaltı sofrasında kahvaltı eden hazaların yanına gidip masaya oturmuştum.

"Günaydın kızlar." Üçü de bana dönüp gülümsemişti.

"Günaydın Zeynep'im." Cemre gülerek konuştuğun da yanında ki hazal merakla konuşmuştu.

"Zeynep dün gece ne oldu hadi anlatsana çağrı ile ne yaptınız?" Hazal'ın kurduğu cümleyle yanaklarım ısınmaya başladığında karşımda oturan arkadaşlarım gülmeye başlamışlardı.

"Kızardığına göre güzel şeyler olmuş." Duru'nun söylediği ile ellerim yanaklarıma gitmişti.

"Utandığım çok mu belli oluyor?" Kurduğum cümleyle cemre kafasını salayıp gülerek konuşmuştu.

"Evet güzelim çok belli oluyor ama sen orasını bırak hadi anlat." Cemre'nin kurduğu cümleyle dudaklarımı aralayıp dün olan herşeyi anlatmıştım. Üçünün de neredeyse gözlerinden kalpler fışkıracaktı.

"İşte böyle oldu kızlar yani çok güzel bir geceydi." Zeynep'in kurduğu cümleyle duru konuşmuştu.

"Siz bildiğin birbirinize aşıksınız." Duru'nun kurduğu cümleyle yanaklarım ısınmaya başlamıştı.

"Bende duru'ya katılıyorum ikinizin de birbirine karşı hisleri var." Cemre'nin kurduğu cümleyle hazal kendinden emin bir şekilde konuşmuştu.

"Ben daha önce söyledim ama hanım efendi bana inanmadı." Hazal'ın söylediği ile dudağımı büzüp konuşmuştum.

"Sen haklı çıkmış olabilirsin özür dilerim hazal'ım." Kurduğum cümleyle hazal küçük bir kahkaha atmıştı.

"Ne dersiniz bugün buraya bizimkileri çağıralım mı?" Hazal'ın söylediği ile gözlerim adeta parlamıştı.

Bu Defa B'aşk'a ~ ZeyÇağHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin