XIV თავი

462 41 4
                                    

კაფეში კარი შეიღო, კარებში ერთი ბიჭი შემოვიდა. დაღონებული და ფერდაკარგული ჩანდა. მაგიდასთან დაჯდა, მისი გრძელი ფეხები კარგად გაშალა და კეფა სკამს ჩამოსდო.
-საღამო მშვიდობისა!-მივესალმე  და მაშინვე ვიცანი-ნიკო.
ოდნავადად გამიღიმა.
-ვოდკა მომიტანე!-ხმა გაუწყდა.
-რამდენის წლის ხარ?
-17ის.
ნიკოსკენ ზურგით შევტრიალდი, მაგრამ თითებზე ფრთხილად შემეხო და მთხოვა:-გთხოვ, ახლა ძალიან მინდა ლაპარაკი.
-არ მცალია!
-ძალიან გთხოვ.
-კარგი.-მასთან ახლოს დავჯექი. მდივანი რბილი იყო, კისერთან ნიკოს სუნთქვას ვგრძნობდი...შემდეგ კი შევამჩნიე, რომ თავი ჩემს მხარზე ედო და თვალები უბრალოდ დაეხუჭა.
-დავიღალე!
-რამ დაგღალა? გოგოებთან კოცნაობამ?
-არა, მარტოობამ...
-მარტოობა? ხომ მაგრამ შენ ხომ...
-სარკეში არასდროს ჩანს ჩვენი ბინძური ტრაკი.
-ანუ?
-ის რაც ჩანს, მის უკან ეგრე არასდროს არის.
ტელეფონზე ზარი გაისმა. ტელეფონი ჯიბიდან ამოვიღე, მამამისი იყო.
^^^
-ხომ მამა?
-როდის მოხვალ?
-მხოლოდ დღეს ვარ მორიგე მთელი ღამით.
-კარგი შვილო, რომელზე მოხვალ სახლში?
-დილის 5 საათზე ალბად.
-კარგი გაუფრთხილდი თავს.
^^^
ნიკოს დახუჭული თვალებიდან ცრემლთა ნაკადული გადმოდიოდა. არ ანაღვლებდა მისი ემოციების გამოხატვის...ვულკანის ჩაქრობის დრო დამდგარიყო.
-როდის წახვალ?
-არსად მაქვს წასასვლელი...- ნიკოს გავხედე და მის ყბასთან ჩამოგორებული ცრემლი მოვწმინდე.
-ტელეფონი მომეცი!-ნიკომ ჯიბიდან ტელეფონი ამოიღო და მომაწოდა.
ტელეფონს ბლოკი ავხსენი და მაშინვე ბოლო ზარებში შევედი, მამამის არანაკლებ 50ჯერ დაურეკავს.
-მამაშენს ვურეკავ...-ვუთხრი, როდესაც ნიკო ტელეფონი ხელიდან გამომგლიჯა და კედელზე მიანარცხა.
-შენ კარგად ხომ ხარ?-ვკითხე, მაშინვე წამოვდექი, ტელეფონი ავიღე, ტელეფონის ჩართვა ვცადე... ბოლოს მამამისის შემდეგ ამიკოს დაერეკა.
გადავურეკე, ამიკომ მაშინვე უპასუხა:
^^^
-შეჩემა! სად ხარ?
-ამმ...
-შენ ნიკო არ ხარ არა...
-არა, ნიკო ჩვენთანაა ბარში.
-რომელ ბარში?
^^^

უცებ გამოჩნდი შენWhere stories live. Discover now