Saldırı

224 24 191
                                    

Aldığın karar bazen sonucu ağır olur o yüzden ona göre düşünüp o kararı almak lazım çünkü  ya bedelini kaldıramazsanız her kararın bedeli farklıdır ve kaldırılması ağırdır her omuz kaldıramaz o yükü o yüzden karar alırken iyi düşünmek gerekir .

"Görev için geldim komutanım buraya atındım "dedi Savaş.

Barış sinirle "Atındın görev yani öyle mi ?"

Barış sana neden güvenemiyorum neden inanamıyorum kardeşim sadece görev öyle mi onca yıl sonra görev için geldin sen beni hiç mi özlemedin demeyeceğim çünkü terk eden biri özlemez ya intikam için gelir ya da parası bitmiştir o yüzden gelir ama özlediği için gelmez çünkü özlemez gittiyse sevgisi bitmiştir arkada bıraktığı ne durumda olduğu umurunda olmaz  ve senin dediğin hiç bir kelimesine hatta harfine güvenmiyorum şüphe duruyorum Savaş Mutlu buraya ne için geldin bilmem ama istediğin şey neyse onu alamasın benim canımı tekrar yakamasın bu bir kere olur bir daha olmaz belki ben yakarım seninkini canım kardeşim lakin ben senin kadar şerefsiz değilim ben senin kadar alçak değilim ama burada kalmak istiyorsan sana kolaylık sağlamayacağım kardeşim.

"Evet komutanım görev için geldim ülkemin askeri olarak emir kulu olarak buraya atındım Barış komutanım "dedi Savaş.

Savaş görev için geldim ama benim tek görevim yok abi seni kazanacağım ve seninle belki eskisi gibi olamayız ama eskisinden daha iyi olacağız seni terk etmemin bir nedeni var sadece sen acı çekmedin ben de bedelini ödedim en büyük bedeli seni kaybetmek oldu fakat kazanacağım ve senin acını dindireceğim çünkü senin acının ilacı benim benimde ki acının da ilacı sensin abi  

Bunu kabul etmek zor biliyorum ama yapmak zorundaydım abi seni terk etmek zorundaydım hayat bana başka seçenek vermedi abi seni terk etmek seni bitireceğimi bilsem de seni yok edeceğimi bilsem de kalbini cehennem ateşiyle yakacağımı bilsem de hayat bana fazla seçenek sunmadı  isteyerek gitmedim ben zorunda kaldım hayat seni bırakmamı sağladı şimdi de seni kazanacağım ve Bozkurt timini eski gücüne hatta daha iyi haline getireceğim zor olacak bu dediklerimin hepsi için lakin ismim Savaş olarak savaşmak için dünyaya geldim ben.

Tamer geldi.

"Yüzbaşı Savaş "dedi Tamer.

Savaş arkasını döndü.

Savaş hazır ola geçti "Komutanım. "

"Savaş rahat ol oğlum geldin neden haber vermiyorsun "dedi Tamer.

Savaş rahata geçti.

"Tamer sürpriz yapmak istedim kötü mu oldu "dedi Savaş.

"Kötü olmadı oğlum ama daha belge gelmedi erken gelmene şaşırdım yoksa senin yerin burası doğru yerdesin "dedi Tamer.

"Erken geldim çünkü hem alışırım hem de buradakiler bana alışsın sonradan zor olur "dedi Savaş.

"Barış Savaş'ı timle tanıştırırsın zaten sonra odama gel Savaş "dedi  Tamer.

"Tamam Tamer "dedi Savaş.

Tamer gidiyor.

"Komutanım izin verirseniz eğitime katılabilir miyim ? " dedi Savaş.

"Savaş tam olarak burada asker değilken eğitim yapman doğru olmaz asker kurallarını bilmiyor musun ? "dedi Barış.

"Asker kurallarını biliyorum sadece boş durmak yerine eğitime sen de izin verirsen katılmak istiyorum   anladığım kadarıyla izin vermiyorsun sıkıntı yok ne de olsa belge geldiğin de çok eğitime katılacağım "dedi Savaş.

Savaş gitti.

Barış Bozkurt timine bakarak " Dinlenme odasına Bozkurt Timi ."

"Tamam komutanım "dedi Bozkurt Timi

Kardeş sevgisi (+18)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin