Sevdiğiniz kişiyi en son ne zaman seviyorum dediğiniz ya da hiç dediğiniz mi seviyorum seni diye hayat kısa ömür o kadar düşündüğünüz gibi uzun değil bir dakika sonra ne olacağını bilemiyorsak neden sevdiğimiz kişiyi kaybetmeden ya da bir şey olmadan kıymetini anlamıyoruz seni seviyorum demiyoruz bu yüzden hayatın kısa olduğunu gözünün önünde tutarak sevdiğiniz kişiye seni seviyorum deyin sevdiğiniz kişinin kıymetini bilin.
Barış Savaş'ı kucağına aldı ve arabaya bindi hastaneye doğru gidiyor.
Barış Savaş'a bakarak " Kardeşim ben de kal bir daha beni bırakma sensiz bir daha yaşayamam ."
Barış arabayı hızlı Sürüyor.
Barış kardeşim gözümün önünde bayıldı hiç bir şey yapamadım ne zamandan beri yaralısın onu bile bilmiyorum nasıl bir abiyim ben seni ne küçükken koruyabildiğim ne de şimdi koruyabildiğim senin yüzüne nasıl bakacağım kardeşim sen küçükken benim yapamadığım korumayı kendini yok ederek beni korudun ama bunu yapması gereken sen değildin bendim kardeşim ve bana gerçekten neden demediğin çünkü o dediğin açıklama beni kesmedi Savaş hala bir şeyler gizlediğini düşünüyorum fakat öğreneceğim bu sefer aramız da hiç bir sır olmayacak.
Barış Hastaneye geldi Savaş'ı ameliyathaneye aldılar.
Barış ameliyathanenin kapısını görecek yerde diz çöktü.
Barış'tan Bozkurt timine mesaj geldi.
Mesaj.
Bozkurt timi hastaneye gelin Savaş yaralı ameliyathanede hastanenin konumunu atıyorum.Ece mesaja cevap veriyor "Abi ne diyorsun Savaş'ın durumu ne biz geliyoruz senin her zaman yanındayız abi."
Barış mesaja cevap veriyor "Durumunu bilmiyorum tamam kardeşim Tamer ve Balkız ve Selcan'a söylemeyin."
"Tamam abi " dedi Bozkurt timi.
Bir süre sonra Bozkurt timi geldi.
"Abi durumu ne oldu durumu ne " dedi Serkan.
"Ameliyathane de bilmiyorum durumunu kimse bir şey demiyor " dedi Barış.
"Abi nasıl yaralandı " dedi Volkan.
"Bilmiyorum biz barıştık dün akşam konuştuk ve barıştık evim de kaldı sabah kalktığımda kan ve yırtık olan üstünü gördüm ve o sıra yanıma geldikten sonra bayıldı ne olduğunu nasıl yaralandığını bilmiyorum "dedi Barış.
"Abi senin ne suçun var sana söylememiş ki hem merak etme çıkar o " dedi Levent.
Barış'ın gözleri dolarak "inşallah."
Barış ameliyathanenin kapısına bakıyor.
Barış Allah'ım kardeşimi bana bağışla lütfen ona çok ihtiyacım var ona o kadar hasretim ki onun yaralı olduğunu bile fark edemeyecek onun kan kokusunu alamayacak kadar hasretim sadece onun mis gibi kokan kokusunu alabildiğim belki o sarılma da yaralı olduğunu bilsem daha erken gelebilirdik çok korkuyorum onu kaybetmekten çok korkuyorum.
Bir süre sonra doktor çıktı.
Savaş Mutlu'nun yakınları "dedi Doktor.
Barış ayağa kalktı "Benim kardeşim nasıl iyi mi ?"
"Beyefendi kardeşiniz 12 saat önce vurulmuş yani 12 saattir yaralı ve kan kaybetmiş kendisi müdahale etmeye çalışmış bu yüzden kanaması yavaş şekilde olmuş fakat 12 saat boyunca bir kurşun vücutta durmuş nasıl dayandı bu acıya anlamıyorum bu yüzden de ameliyatı zor geçti fakat yaşaması bir mucize olduğu gibi durumu şu an stabil eğer bir iki saatte bir şey olmazsa normal odaya alacağız " dedi Doktor ve gitti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kardeş sevgisi (+18)
ActionAbimi bırakmıştım şimdi de yıllar sonra hiç bir şey yokmuş gibi onun timine gelmiştim geldiğim gibi hem abimi kazanacak hem de hayatın bana kurduğu oyunu kazanacaktım ben savaşmaya varım