Karar alırken düşünür müsünüz yoksa düşünmeden mi karar alırsınız aldığınız karardan dolayı hiç pişman olduğunuz mu pişmanlık neden oluşur pişmanlığın oluşma sebebi düşünülmeden alınan kararlardır o yüzden lütfen pişman olmak istemiyorsanız düşünerek kararlar alın.
"Savaş durmuş saat bile iki kere doğru gösteriyor kardeşim delirtme insanı denemeden bilemezsin hem inanmazsa onun ayıbı olur delirtme insanı Savaş" dedi Mehmet.
"Tamam ya söyleyeceğim o değil de ben abime ne diyeceğim abi ben sana anlatacağım bir şeyler var beni dinler misin mi diyeceğim Mehmet " dedi Savaş
"Şu an dediğin şeyi diyeceksin işte Savaş " dedi Mehmet.
"Çok yardım ettin sağ ol aa ben bunu bilmiyordum " dedi Savaş.
"Bir şeyi de beğen ya burada o ilaçları iç delirtme insanı " dedi Mehmet.
"Bir Selcan iki sen insanın Ömrünü yersiniz ya ben ne zaman direk ilaç içen bir insan olduğum ki şimdi de içeyim ve gayret iyiyim ben bırakın yarayı kendi haliyle iyileşsin yani bir yaranın iyileşmesi için illa ilaç mi içilmeli " dedi Savaş.
" İlaç iyileşme süresini hızlandırıyor Savaş benden daha iyi biliyorsun tıpı birincilikle bitiren kardeşim sırf askerlik için okuduğun okul aldığın eğitim yok hepimizden daha fazla bilgilisin ama öyle davranmıyorsun kendin olunca önemsemiyorsun hiç bir şeyi ama yapma bunu " dedi Mehmet.
"Arada bir alayım ağrım aşırı çok olursa Mehmet tamam mı ? " dedi Savaş.
"O da bir şey hiç almaktansa arada alman da bir şey Savaş neyse ben kapatmam lazım yoksa Alihan senle konuşacak" dedi Mehmet ve kapattı.
Savaş kahkaha attı "Sırf Alihan benle konuşmazsın diye telefonu kapattı manyak ya ."
Barış Savaş'ın odasına geldi kapıyı vuruyor.
"Gel " dedi Savaş.
Barış içeriye girdi.
"Savaş " dedi Barış.
Savaş ayağa kalktı hazır ola geçti.
"Rahat ol Yüzbaşım " dedi Barış.
Savaş rahat ola geçti .
"Savaş aramız da olan şeyden dolayı tim de karargah da etkileniyor bunu bitirelim en azından sen buradaysan askerimsin asker komutan olarak bir aile olabiliriz " dedi Barış.
"Gerek yok komutanım çünkü sana anlatmam gereken bir şey var ne zaman müsaitseniz o zaman söyleyin bilmeniz gereken bir durum var anlatacağım size " dedi Savaş.
"Tamam iki gün sonra evime gel o zaman anlatırsın ne anlatacaksan anlatırsın ben sana konumu atarım evimin konumunu o zamana kadar iyi dinlen" dedi Barış ve gitti.
Savaş ne olursa olsun anlatacağım abi bir yabancı gibi aile olmayacağız biz zaten aileyiz o aileyi yıktım gibi inşa edeceğim birlikte geçireceğimiz zamanlara az kaldı abi korksam da ürksem de seni kazanmak için risk almak gerekiyorsa ben o riske varım ne de olsa benim yaşamam hatta hayatım risk zaten.
Barış odasına gitti.
"Neyi anlatacaksın Savaş sakladığın şeyi mi anlatacaksın bilmiyorum ama çok ümitlenmeyim demi ne de olsa söz konusu Savaş olunca anlatacağı şeyi asla tahmin edemeyiz ama içimde bir yerde bir umut filizlendi anlatacağım kelimesinden dolayı bir umut verdi bana ne olursun Savaş bu umudu da yıkma " dedi Barış.
Poyraz Barış'ın odasına geldi.
"Oğlum gelmiyor yanıma ben gideyim dedim oğlum nasılsın " dedi Poyraz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kardeş sevgisi (+18)
ActionAbimi bırakmıştım şimdi de yıllar sonra hiç bir şey yokmuş gibi onun timine gelmiştim geldiğim gibi hem abimi kazanacak hem de hayatın bana kurduğu oyunu kazanacaktım ben savaşmaya varım