Savaş yaşayacak mi

189 19 166
                                    

Yaşamak nedir yaşamak sevdiğin kişiyle mutlu ve Huzur şekilde yaşamak değil midir yada yaşamak tek başına herkesi karşına alacak kadar güçlü olmak değil midir veya yaşamak savaşmak değil midir ne için savaşmak derseniz  kişiden kişiye değişir biri mutlu olmak için diğeri huzur bulmak için biri sevdiği kişi veya sevdiği kişiler için savaşır yani kısaca insanlar yaşamak için savaşır yaşamak bir savaştır.

"Önemsiz öyle mi Savaş ne zaman kendine önem vereceksin sen ya tamam acıyı hissetmiyorsun hatta ben dediğimde fark ettin yaranı ama bu kadarı fazla sen ve senle ilgili olan her şey önemli anla bunu " dedi Tamer.

Savaş şaşırarak " Sen nasıl fark ettin ya yeni gördüğümü."

"Sence Savaş ben söylediğimde yoo ne yarası demedin için olabilir mi deli oğlum ben sana yaralısın dediğim her zaman yaranı gizlemeye çalışan bir manyaksın bu sefer yapmayınca fark etmediğini anladım senin kadar iyi tanıyor olmayabilirim lakin ben de iyi tanıyorum oğlum "dedi Tamer.

Savaş gülerek "Biliyorum beni iyi tanıdığını geçmişimi azda olsa bildiğini ve daha fazla öğrenmek için çabalamıyorsun bana saygı duyduğunu biliyorum Selcan'ı ve Balkız'ı da sen durduruyorsun bunu da biliyorum çünkü beni seviyorsunuz ve bu sebeple de benim canımı yakan herkesi bin pişman etmek istiyorsunuz geçmişimi hepsini bilmek istiyorsunuz beni herkesten korumak için fakat bunu unutmayın benim korumaya ihtiyacım yok sevgiye ihtiyacım var Tamer bana sevgi de veriyorsunuz ben kendimi koruyorum fakat sizin beni korumaya çalışmanız bile yeter geçmişimi de bir gün tamamını yavaş yavaş öğreneceksiniz bundan emin olun ."

"O günü bekliyoruz oğlum lakin artık yalnız değilsin ben varım Selcan var Balkız var Bozkurt timi var abin var biliyorum abin ve Bozkurt timi seni zorlayacak gerçeği öğrene kadar ama bunu unutma sen Savaş'sın zorluktan kaçmazsın ve hiç bir zorluk da seni yıkamaz abin ve Bozkurt timi gerçeği öğrendin de seni  kabul edecekler senle  vakit geçirecekler her şeyin bir vakti var sabret Savaş sabrın sonu selamettir unutma oğlum senle bir aile olacaklar zaman gerekiyor seni kabul etmeleri ve gerçeği öğrenmeleri için de senin söylemen gerekiyor her şey ilk sana bağlı sonra zaman fakat sen daha ilk aşamada bekliyorsun böyle olmaz oğlum harekete geç demesi kolay biliyorum ama seni de iyi tanıyorum neyi beklediğini biliyorum o zamana kadar ya geç kalırsan hayat kimi ne zaman alacağı belli olmaz bunu düşün sen " dedi Tamer.

"Bitmedi mi sıkıldım ben " dedi Savaş.

Tamer gülerek "Çok bile dayandığın demi  bitti ."

"Şükürler olsun ben gidiyorum ve yaralı olduğumu kimse bilmezsin" dedi Savaş.

"O biraz zor herkes gördü oğlum geç kaldın onu demek için karargahın bahçesinde tokat yedin hatırlatayım konuşmalarımızı herkes duydu yani " dedi Tamer.

"Neyse artık çekeceğiz Balkız'ı Selcan'ı ikisi öldürmezse ben daha ölmem Tamer " dedi Savaş.

Tamer Savaş'a bir kalem attı.

Savaş kahkaha attı "Kendin alırsın artık Tamer'cim ."

Savaş çıktı.

"Allah'ın delisi Allah'ım bolca sabır ver bana yemin ederim Barış'ın  ve Savaş'ın öz kardeş olduğundan şüpheliyim " dedi Tamer.

Savaş yatak odasına gitti Ve Mehmet'i arıyor.

Mehmet sinirle "Sonunda aradın ya eğer o telefon bir daha kapanırsa seni öldürürüm duydun mu beni Savaş öldürürüm ."

"Aradığın da saldırı altındaydı karargah Mehmet o ara nasıl açayım ya duydun silahları biliyorsun yani " dedi Savaş.

"Biliyorum kardeşim o yüzden arıyorum lan korktum bir kere ya bir kere gittiğin yerde olay olmasın olay mıknatısı mısın oğlum sen " dedi Mehmet.

Kardeş sevgisi (+18)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin