Gerçek neden can yakar yada insanlar gerçeği duymaktan neden korkar yalanlar normalde can yakması gerekmez mi gerçeklere alışmamış gerekirken neden yalanlara alıştık bunu unutmayın hiç bir hayat yalan üstüne koyulamaz koyulursa o hayat çabuk yıkılır.
Savaş derin bir nefes aldı ve verdi.
Savaş susuyor.
"Savaş bir şey anlatacağım dedin susuyorsun" dedi Barış.
Savaş Barış'a bakarak "Tamam anlatıyorum benim gitmemin bir nedeni var seni terk etmemin bir nedeni var abi ."
"Ne diyorsun Savaş sen ne nedeni adam gibi anlatsana " dedi Barış.
"Abi ben tehdit yedim 10 yaşında bir tehdit yedim eğer gitmezsem seni öldüreceklerdi gitmek zorunda kaldım " dedi Savaş.
Savaş şu an kan kaybediyorum ama düzgün konuşmak için kendimi zorluyorum bu yüzden de daha fazla canım yanıyor ama abim fark etmemeli eve gelirken yırttım kazağın diğer ucuyla ellerimi sildim şimdi de rahat konuşabilmek için abim anlamasın diye uğraşıyorum.
"Ne Savaş kim tehdit etti ya taksit taksit anlatma doğru düzgün anlatsana " dedi Barış
Savaş derin nefes aldı ve verdi "Abi 10 yaşındayken okuldan bir gün geç gelmiştim geldiğim zaman da giysim yırtıktı ve yüzüm hep yaraydı hatırlardın mi ?"
"Evet hatırlardım bana okulda bayrağıma laf attı bir kaç kişi demiştin ve o yüzden kavga ettim için geç kaldım demiştin" dedi Barış.
"O öyle değil abi o gün ben hiç okula gitmedim o gün evden çıktım an kaçırıldım ve işkence gördüm o gün de tehdit yedim abi ya onlara kimyasal silah yapacaktım yapmazsam seni öldüreceklerdi abi yapamazdım yapsaydım binlerce kişi öldüreceklerdi abi ben bunu yapamazdım ama sana zarar gelmesine de izin veremezdim abi geldiğim günün iki gün sonra evimizin önünde ki çöpü patlatınca ne kadar ciddi olduklarını öğrendim o yüzden de gittim ama bunu da söyleyim sen buradayken ben oradayken bir kez bile aklımdan çıkmadın " dedi Savaş.
Barış'ın gözleri doldu "Sen ne zaman kimyasal silah yapmayı öğrendin yada neden bana anlatmadın Savaş ."
Savaş yere bakarak "10 yaşında okula başladığım gün kimyasal silah yapmayı öğreten kursa gitmeye başladım abi ben ülkem için gittim yemin ederim ki kimsenin isteğine yada hava atmak için değil senin verdiğin ve benim senden gizlice çalıştım işlerden parayla o kursu karşılıyordum sana demedim çünkü abi bilmen tehlikeye atardı bilmediğin halde tehlikedesin bilsen ne olurdu düşünemiyorum ."
Barış ben neler duyuyorum kardeşim beni korumak için gitti ben nasıl bir abiyim Allah belamı versin benim ben kardeşimi korumayacaksam neden abi oldum kardeşim işkence görmüş benim ruhum duymuyor benim abiliğime tükürürüm.
"Savaş sana kim işkence etti " dedi Barış.
"O bende kalsın abi " dedi Savaş.
Barış sinirle "SAVAŞS söylesene banaa kim sana işkence etti. "
"Abi ne önemi var ne yapacaksın " dedi Savaş.
"Savaş sorduğum soruya cevap ver sadece cevap ver " dedi Barış.
Savaş Barış'a bakarak " Çakır Kaçmaz ."
"Tamam o iti bulayım yerin 7 kat dibine gömeceğim " dedi Barış.
"Yani inanıyorsun bana öyle mi ?" dedi Savaş.
Barış Savaş'a sinirli bakarak "Tabii ki inandım lan sen benim kardeşimsin ."
Savaş'ın gözünden bir yaş geldi.
"Abimm " dedi Savaş.
Savaş abim bana inandı bana güvendi ben çok mutluyum şu an ölsem gözüm açık gitmez çok mutluyum abim zor günler az da olsa geriye gitti bu gerçek omzumda bir yükmüş anlattım rahatladım abim de bana inandı çok mutluyum.
"Ben de artık giderim size mutluluklar Mutlu ailesi " dedi Poyraz ve gitti.
Savaş çekinerek "Abi sarılabilir miyim ."
Barış Savaş'ı kendine çekti ve sarıldı "Bir daha sorma bana sarılmak istiyorsan sarıl kardeşim."
Savaş Barış'a sarıldı "Abimm seni çok özledim."
Barış Savaş'ın kokusunu çekiyor "Bende kardeşim bende. "
"Bugün buradasın hatta hep buradasın kardeşim burada kalıyorsun" dedi Barış.
"Abi sana yük olurum " dedi Savaş.
"Ne dedin ne yükü valla döveyim seni Savaş bir daha durmayacağım benim odamın yanına yapıyorum odanı" dedi Barış.
"Abii gerek yok senin yanında yatsam olur mu ? " dedi Savaş.
"Bebekken biri benle yatıyorsun en çok sevdiğin gün Cumaydı çünkü o gün hep birlikte yatıyorduk o yüzden bunu istemen beni mutlu etti kardeşim ben de senle yatmak istiyorum zaten olur birlikte yatalım ve bana soru sormadan iste yada söyle" dedi Barış.
Savaş mutlu şekilde "Tamam abi."
Barış yatak odasına gitti.
Oda genişti pencereleri dikdörtgen şeklindeydi perdeleri siyahtı halı dikdörtgen şeklindeydi rengi kahverengi rengine sahipti bir yatak vardı yatağın yanında bir komodin vardı yatağın çarpısın da gardrop vardı.
Barış bir tane bordo pijama takımı aldı gardroptan Savaş'ın yanına geldi.
Barış pijama takımını Savaş'a uzatarak "Al bunları gir ben de gidip giriyim sonra gel . "
Savaş pijamaları aldı "Tamam abi ."
Barış gitti.
Savaş üstünü değiştirdi ve yarasını bir peçeteyle kanı temizledi ve bir peçete yaranın içine soktu ve giysini katladı kanlı olanları da katladı üstün içine koydu.
"Sabah erken kalkıp bunları direk çöpe atmak gerekiyor" dedi Savaş.
Savaş Barış'ın yanına geldi ve Barış'la birlikte yatıyorlar.
"İyi geceler" dedi Barış.
"İyi geceler abi " dedi Savaş.
Bir gün sonra.
Barış erken kalktı ve salona indi koltuk üstünde olan giysileri gördü eline aldı ama kanlı yırttık kazak yere düştü.
Barış yere düşen kazağı aldı eline.
"Savaş bu bu neden kan ne oluyor " dedi Barış.
Savaş uyandı ve indi.
Savaş Barış'ın elinde üstlerini görünce.
Savaş tedirgin şekilde "Abii ."
"Bu kan ne Savaş ne oldu " dedi Barış.
Savaş daha fazla dayanamayarak yere düştü.
Barış Savaş'ın yanına koştu "Savaşss bende kal gitme biz daha yeni birbirimize kavuştuk gitme ."
Savaş Barış'ın gözlerine bakıyor "Abi kork ma ben i y i yim ."
Savaş yavaş yavaş gözlerini kapatıyor.
"SAVAŞŞ bende kal gitme " dedi Barış.
Barış ağlayarak "SAVAŞSSSS ."
Savaştan hiç bir ses gelmiyordu ve her geçen dakika Barış için kardeşini kaybetme korkusuyla geçmeyen lanetli dakikalardı zamanın durduğunu düşünüyordu fakat dakikalar geçiyordu ve Barış her geçen dakika da deli gibi korkuyordu ve şu an ağlıyordu.
Savaş yaşayacak mi ?
Barış'ın Savaş için korkması siz de ne hissettirdi ?
Savaş'ın gitme sebebi siz de ne hissettirdi ?
Bu bölüm nasıldı ?
Yeni bölüm de geldi sorduğum sorulara cevap veriniz lütfen yorum yapmayı beğenmeyi unutmayın 🥰🥰🥰🥰
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kardeş sevgisi (+18)
ActionAbimi bırakmıştım şimdi de yıllar sonra hiç bir şey yokmuş gibi onun timine gelmiştim geldiğim gibi hem abimi kazanacak hem de hayatın bana kurduğu oyunu kazanacaktım ben savaşmaya varım