Zengin olanlara dünya güzel mi sanıyorsunuz zengin olanların bir derdi yok ya da olsa da parasıyla halleder mi sanıyorsunuz sandığınız gibi değil onlara da hayatı zor hatta onların ki normal kişilerin hayatından daha zor çünkü paranın olduğu yerde huzur mutluluk yoktur neden mi hep arkanızdan kazılan kuyular olduğu için huzur bulamazsınız.
"Abi direk gitsem peşime düşerdin bunu engellemek için ve gittiğime inanman için çünkü bir sebebi olduğunu düşünecektin ve bu da hayatını riske atmak olurdu o yüzden yazdım mektubu da bu kolyeyi de öyle paramparça ettim yani daha doğrusu sahte kolyeyi paramparça ettim " dedi Savaş.
" Ne diyorsun Savaş ne sahte kolyesi " dedi Barış.
"Abi ortaokula giderken aynı zaman da bar da barmenlik yapıyordum ve kaçırılma olayı olmadan önce para biriktiriyordum daha sonra da hem senin peşimden gelmeni hem de istediğim için gittiğimi düşünmen için senin aldığın kolyeye benzer sahtesini aldım ve gideceğim gün paramparça edip odan da ki komodin gözüne koydum yani anlayacağın abi senin aldın kolye hep yanımdaydı ölüme giderken de ölümden dönerken de arkamdan iş çevirildiği anlarda hep yanımdaydı ve hep yanımda olacak " dedi Savaş.
Barış pantolon cebinden mektubu çıkardı ve katlanmış mektubu açtı.
"Bunu açıkla o zaman Savaş tamam beni inandırmak içindi fakat bu kadar ağır olması mı gerekiyordu " dedi Barış.
Barış mektuba bakıyor.
Mektup.
Abi ben seninle yaşayamam seninle bir hayatım olamaz benim hayallerim var ve bu hayallerimin peşinden gideceğim buna engel olma beni azcık seviyorsan istediğim şekilde yaşayabilmeye izin ver herkes kendi hayatını özgürce yaşasın ben gidiyorum nereye deme çünkü Mutlu olduğum bir yere gideceğim.
Savaş yutkundu " Başka şekilde inanmazdın ki abi sert acımasız ağır olmalıydı o mektup özür dilerim fakat senin iyiliğin için sen yaşa diye yaptım."
Barış Savaş'a sarıldı.
"Seni çok özledim biliyorsun demi Savaş sensiz yapamam öleceksem de senle öleyim fakat beni yaşarken nefessiz bırakma senden uzak kalmak denizden çıkmış balık gibi senden uzak kalmak çölde susuz kalmak gibi ben sensiz yapamam bana burada söz veriyorsun Savaş geçmişin dahil her şeyi anlatacaksın aramız da sır kalmayacak görev dışı hariç" dedi Barış.
Savaş'ın gözleri dolarak " Söz abi."
"Ağlamak yok yakışıklı" dedi Barış.
Savaş Barış'a sarıldı.
"Tamam abim" dedi Savaş.
İki gün sonra Savaş sahilde kara kara düşünüyor.
Savaş abime dersem bana yardım eder fakat ben şimdiye kadar hep kendim çözdüm nasıl yardım alabilirim ki evet bir sürü ev aldım için zengin olabilirim fakat o paraların hepsini kendim için kullanmıyorum şu an benim için kullandım para zaten yok 5 lirayla geziyorum bir şekilde bir yol bulmam lazım.
Savaş arabasına bindi ve sürdü.
Savaş benim kendim için kullandım para maaşım ve maaşıma daha var diğer paralara dokunamam dokunursam diğer işleri yapamam o zaman da öyle sıkıntıya girerim bu borç bataklığından çıkmam lazım da nasıl o zaman tek bir yol kaldı onu yapacağım.
Mektuba ne diyorsunuz ve mektup ne hissettirdi ?
Kolye olayı ne hissettirdi ?
Savaş nasıl bir yol buldu ?
Bu bölüm nasıldı ?
Yeni bölüm de geldi sorduğum sorulara cevap veriniz lütfen yorum yapmayı beğenmeyi unutmayın 🥰🥰🥰
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kardeş sevgisi (+18)
ActionAbimi bırakmıştım şimdi de yıllar sonra hiç bir şey yokmuş gibi onun timine gelmiştim geldiğim gibi hem abimi kazanacak hem de hayatın bana kurduğu oyunu kazanacaktım ben savaşmaya varım