Dünyada insanların yaşadığı her olay ilk an düşünüp aldığı karardan dolayı oluşur yani olayların hepsi birbirine bağlantılı ve o olayların hepsi ise olayların başında aldığınız karara bağlı bu yüzden alacağınız karara her zaman dikkat edin çünkü bazen o karar yüzünden hayatınız bitebilir .
Savaş Barış'ı hastaneye götürdü ve Barış'ı direk ameliyathaneye aldılar ve Savaş Bozkurt timini arıyor.
Bozkurt timi telefonu açtı.
"Savaş hayırdır inşallah " dedi Bülent.
"Bülent atacağım hastane konumuna gelin Poyraz'a Tamer'e ve diğerlerine de haber verin Barış yaralı ameliyathaneye aldılar "dedi Savaş.
"Savaş ne diyorsun ne demek yaralı ya " dedi Levent.
"Buraya gelince anlatsam daha iyi " dedi Savaş ve konumu attı.
"Tamam konum geldi geliyoruz " dedi Bülent.
"Tamam " dedi Savaş ve kapattı.
"Bozkurt timi biriniz Tamer'e biriniz Balkız'a Selcan'a ve Poyraz'a haber veriyor " dedi Bülent.
"Ben de " dedi Volkan.
"Tamam " dedi Bülent.
Bir süre sonra Bozkurt timi ve diğerleri hastaneye gelmişti Tamer direk Savaş'ın yanına gitti.
Tamer odama Volkan gelince ve Barış yaralı olduğunu söyleyince Savaş'ın tek olduğu ve kendine zarar verme korkusu vücudumu sardı evet Savaş kendine zarar veriyordu hatta kolunda şu ana kadar kaybettiği kişilerin ölüm tarihini yazılıydı aynı zamanda ise sevdiği kişilere bir şey olunca da kendine zarar veriyordu bundan korkmuştum.
"Savaş" dedi Tamer.
Savaş Tamer'e bakmadan " Efendim ."
Selcan ve Balkız da Savaş'ın yanına gitti.
"Kardeşim iyi misin " dedi Selcan.
Savaş susuyor.
Balkız bakışıyla Selcan'a " Hiç iyi gözükmüyor ne yapacağız kaybetmek istemiyorum abimi Selcan korkuyorum yine başa dönmekten bu sefer kaldıramaz."
Selcan bakışıyla Balkız'a "Sakın ol öyle bir şey olmayacak izin vermeyiz ."
Tamer elini Savaş'ın omzuna koydu.
"Oğlum hadi gel bir elini yüzünü yıkayalım" dedi Tamer.
"Gerek yok ama ben bir dışarı çıkacağım yalnız kalmak istiyorum" dedi Savaş ve gitti.
Balkız Savaş'ın peşinden gidecekken Tamer Balkız'ın kolundan tuttu.
"Şimdi değil Balkız biraz bırak rahat nefes alsın" dedi Tamer.
Balkız korkarak "Ama Tamer ya kendine zar(Tamer kesti)."
"Vermeyecek lakin zaman verelim kendine gelsin " dedi Tamer.
"Tamam "dedi Balkız.
Savaş hastanenin bahçesine çıktı ve merdivene oturdu.
Savaş derin bir nefes aldı ve verdi.
Savaş Allah'ım canımı al abime ver ama beni abisiz bırakma beni öldür benim canımı al ama abimin canına dokunma bunu yapan hangi itse Korkmaz'dan korksun Korkmaz eceli olacak.
Savaş'ın telefona mesaj gelir.
Mesaj.
Nasılsın Korkmaz abin nasıl ameliyathane de üşüyor olmazsın abin abini aldım senden şimdi diğerleri var seni yavaş yavaş bitireceğim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kardeş sevgisi (+18)
ActionAbimi bırakmıştım şimdi de yıllar sonra hiç bir şey yokmuş gibi onun timine gelmiştim geldiğim gibi hem abimi kazanacak hem de hayatın bana kurduğu oyunu kazanacaktım ben savaşmaya varım