Bu hayatta kendinizden sonra kime güvenirsiniz inanırsınız kardeşinize ailenize veya kardeşim dediğiniz kan bağınız bile olmazsa bile güveneceğiniz inanacağınız biri vardır fakat bir kere kazık yiyince insan güvenemiyor inanamıyor lakin her şeye rağmen güvenen inanan insanlar var o insanlar birer birer elmastır.
"Bana şimdi inanmıyor musun sen "dedi Savaş.
"İnanmıyor değilim inanmak istiyorum fakat inanabileceğim bir şey bırakmıyorsun beni şu an suçlayamasın Savaş" dedi Barış.
"Bana düşer mi hiç suçlamak ne haddime sen inanmazsın ben sadece tamam derim başka bir hakkım yok terk eden ben olunca " dedi Savaş.
Barış sinirle "Ben öyle mi diyorum Savaş sadece artık tek değilsin yalnız değilsin tek başına bir şeyler yapmayı kes artık senle ilgili en ufak bir bilgiye ne kadar ihtiyacım var görmüyor musun ?"
Savaş derin bir nefes aldı verdi.
Savaş Barış'a bakarak "Abi bak canım abim bak yakışıklı abim öyle hemen her şey çok normalmiş gibi davranmamı bekleme farkın da değil misin ya ne kadar zorlandığımı görmüyor musun nefes almak bile şu an ne kadar zor olduğunu görmüyor musun benimle ilgili her şeyi öğreneceksin fakat vakti var önce benim buna alışmam lazım bunun için de zaman lazım abi o yüzden şimdi lütfen bana güven ve inan ne olursun abi ."
"Tamam kardeşim tamam evin adresini söyle de gidelim eve " dedi Barış.
Savaş gülümseyerek " Tamam abim."
Savaş evin adresini söylüyor Barış da arabayı sürdü.
Savaş Barış Eve geldi ve arabadan indiler evin içerisine girdiler.
"Salona geçelim abi" dedi Savaş.
"Tamam" dedi Barış.
"Aa burada benim bir kedim var Peluş ismi her an gelebilir" dedi Savaş.
Barış mutlu şekilde "Küçükken bir kedi istiyordun onu gerçekleştirmişsin ."
Savaş nasıl benle her anıyı hatırlıyorsun 16 yılda hatırlayınca canını yaktım demi tabii ki yaktım Allah belamı versin benim hayatını mahvettim için özür dilerim abim ben seni hak etmiyorum bana hala nasıl bu kadar iyi davranabiliyorsun anlamıyorum.
"Evet gerçekleştirdim bugüne kadar ne kadar hayalim varsa hepsi gerçekleştirdim abi " dedi Savaş.
"O zaman birlikte hayal kuracağız " dedi Barış.
"Olur " dedi Savaş.
Savaş'ın telefonu çaldı ve Savaş açtı.
"Kimsin" dedi Savaş.
"İnsan abisinin evine saldıran kişiyi tanımaz mi ebedi düşmanı tanımaz mi ?" dedi X.
"Ne diyorsun lan kimsin açıkça konuş şerefsiz " dedi Savaş.
X gülerek "...."
Savaş ve Barış konuşması sizde ne hissettirdi ?
Savaş'ı arayan kişi kim ?
Bu bölüm de Savaş'ın ve Barış'ın kardeşliği nasıldı ?
Bu bölüm nasıldı ?
Yeni bölüm de geldi sorduğum sorulara cevap veriniz lütfen yorum yapmayı beğenmeyi unutmayın 🥰😍😍
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kardeş sevgisi (+18)
ActionAbimi bırakmıştım şimdi de yıllar sonra hiç bir şey yokmuş gibi onun timine gelmiştim geldiğim gibi hem abimi kazanacak hem de hayatın bana kurduğu oyunu kazanacaktım ben savaşmaya varım