Tehlikeli plan

37 3 2
                                    

Koruma gerekli bir şey midir ve neyleri koruyabiliriz insanları toprakları ülkeyi koruyabiliriz gerekli mi evet gerekli fakat ne kadar koruyabiliriz ki az da olsa bir açıklık bir zaaf noktası olmaz mı olur o zaman o zaaf noktayı nasıl yok edebiliriz güvenerek birbirimize güvenerek o zaaf noktayı yok edebiliriz.

"Bu itin isteği benim niye bunu kullanmayalım yem yapın beni işte sonra da baskın verirsiniz" dedi Savaş.

"Olmaz bu plan Savaş çok tehlikeli" dedi Poyraz.

"Hayatımız tehlike zaten nefes almamız tehlike Poyraz zaten bu it kırmızı dosya da aranan kişi değil mi yakalanması gereken bir piç işte  ve kızını çatışmada öne bırakan kızının ölümün de parmağı olan kişi onu yakalamamız şart " dedi Savaş.

"Kardeşim yakalayacağız lakin seni tehlikeye atmayarak olacak hatta Poyraz Tamer koruma alsak Savaş için yerinde durmacayı belli " dedi Barış.

Savaş gözlerini devirdi.

"Sen de mi abi koruma falan istemiyorum koruma gerekiyorsa abim için gerekiyor benim için değil " dedi Savaş.

"Savaş ikiniz için de gerekiyor bu konu da burada kapalı " dedi Tamer.

Savaş bilerek yapıyorsun demi Tamer sırf beni tutabilmek için tek başıma gitmeyim diye bunu yapıyorsun inanamıyorum koruma sanki beni tutacak hiç kimse şu an aklımla yenemeyeceğim kimse yok siz beni koruyor düşünün.

"Savaş sen istemezsen ben de istemem o koruma olacak" dedi Barış.

"Tamam abi tamam fakat çok yanımda gezmezsin korktuğumu düşünür ve bu bana ters " dedi Savaş.

Savaş ayağa kalktı bahçeye çıktı.

Savaş gökyüzünü izliyor.

"Korkmaz elbet bir şekilde o iti öldürür hiç kimse sevdiklerimle abimle tehdit edemez " dedi Savaş.

Salon.

"Ben Savaş'a bakarım " dedi Tamer.

"Tamam" dedi Barış.

Tamer çıktı bahçeye ve Savaş'ın yanına gitti.

"Savaş oğlum bir kez yardım al bir kez tek başına iş yapma ölmezsin " dedi Tamer.

"Senin ve diğerleri için çok kolay fakat benim için değil 16 yıl boyunca tek başıma savaştım sen beni bir sokakta buldun Tamer o yüzden bana yardımdan ne kadar zarar geldiğini anlattırma " dedi Savaş.

Tamer üzgün şekilde "....."

Savaş'ın yem planına ne diyorsunuz ?

Savaş'ın koruma istememesine ne diyorsunuz  ?

Savaş'ın Barış'ı düşünmesi Barış'ın Savaş'ı düşünmesine ne diyorsunuz ?

Bu bölüm nasıldı ?

Yeni bölüm de geldi sorduğum sorulara cevap veriniz lütfen yorum yapmayı beğenmeyi unutmayın 🥰😍🥰

Kardeş sevgisi (+18)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin