Bu dünya da en çaresizlik durum nedir ailenizin olmaması ya da aileniz var fakat tanımıyor olmanız bu yüzden de sokaklarda yaşıyor olmanız bu en büyük çaresizliktir neden mi çünkü diğer çocuklara özenme şansınız çoktur onların bir evi bir ailesi varken benim niye yok düşüncesi sizi her gün çaresiz bırakarak yavaş yavaş öldürür.
Barış gözlerini açar ve Savaş'ın gözlerine bakar.
"Kardeşim" dedi Barış.
"Abimm uyandın bırakmadın beni gitmedin çok korktum abi seni tekrardan kaybetcem diye çok korktum " dedi Savaş.
Barış gülümseyerek " Ben seni bırakmam kardeşim."
"Ben bir doktoru çağırım geliyorum abim" dedi Savaş ve gitti.
Selcan Savaş'a bakarak " Ne oldu Savaş neden çıktın iyi misin ?"
"İyiyim abim uyandı biriniz doktoru çağırsa " dedi Savaş.
"Ben de abi " dedi Balkız ve gitti.
Bir süre sonra Doktor Barış'ın odasına geldi.
Doktor Barış'ı kontrol ediyor.
"Normal odaya 6 saat önce alındığınız fakat geç uyandığınız Barış bey bir sıkıntınız bir hastalığınız var mı çünkü biz test yaptık hiç bir şey çıkmadı " dedi Doktor.
Savaş abisine korkuyla bakıyor.
"Yok bir hastalığım yok doktor fakat insanın ilacı yanında olmayınca uyanamıyor " dedi Barış.
Barış bir sıkıntım var fakat bunu şimdi böyle Savaş'ın öğrenmesini istemiyorum başka bir zaman da söyleyeceğim fakat şimdi değil şimdi olmaz hem çok da önemli bir şey değil en fazla ölürüm fakat kardeşimle yaşayacağım ve ölürken bile mutlu olacağım bu bana yeter.
"Tamam o zaman birazdan çıkabilirsiniz" dedi Doktor .
Doktor bir reçete yazdı Savaş beye verdi ve Savaş aldı.
"Burada iki tane ilacı var bunları içmeli sabah ve akşam şekilde " dedi Doktor ve gitti.
"Ben çıkartma işlemlerini yaparım " dedi Savaş.
Savaş giderken Barış durdurdu.
"Savaş eline ne oldu senin " dedi Barış.
Savaş görmemen için o kadar uğraştım nasıl gördün ya abi ne diyeceğim şimdi ne diyebilirim ki şey mezarlıkta kendime zarar verdim abi aldım bıçağı elime elimdeyken sıktım mi deyim ne deyim diyebilecek bir şey var mı off en iyisi şu an bir şey dememek unutur ne de olsa sonra da şimdi direk giderim ben.
"Abi çıkartma işlemlerini yaparım ben gittim " dedi Savaş ve gitti.
"Savaş ne yaptın o eline ya off Savaş off " dedi Barış.
Barış uyandım andan beri sağ elini saklıyor ben ilk başta anlamadım fakat sonra elinin sargılı olduğunu görünce sakladığını anladım ama neden ne oldu ve benden niye saklıyor bu çocuk gizem üstüne mi dünyaya geldi bu ne ya rabbim .
Savaş iki dakika sonra geldi.
"Gidebiliriz eve abi " dedi Savaş.
"Tamam kardeşim " dedi Barış.
Savaş Barış'ın yanına gitti ve Barış'ın koluna girip yürümesine yardımcı oluyor ve odadan çıktılar.
"Barış oğlum iyisin uyandın çok korkuttun bizi " dedi Poyraz.
"Sakın olun iyiyim baba " dedi Barış.
"Şimdi eve gidiyorsunuz ya abi istersen ben bırakırım sizi " dedi Atakan.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kardeş sevgisi (+18)
ActionAbimi bırakmıştım şimdi de yıllar sonra hiç bir şey yokmuş gibi onun timine gelmiştim geldiğim gibi hem abimi kazanacak hem de hayatın bana kurduğu oyunu kazanacaktım ben savaşmaya varım