Bir çocuk ne kadar zeki olabilir ya da bir çocuk zeki olduğu için neler yaşayabilir ve neler yapabilir bir çocuğun zekası bir tecrübe sahip olan bir insan kadardır neden mi çünkü çocuklar her şeyi hisseder aynı tecrübe sahipli olan insanlar da olduğu gibi ve aynı zamanda her çocuğun bir zekası vardır aptal çocuk yoktur sadece daha keşfedilmeyen çocuk vardır .
Savaş çatıdan inecekken telefonu çaldı ve açtı.
"Efendim" dedi Savaş.
"Neredesin kardeşim " dedi Barış.
"Sahil kenarında ki bir kulübedeyim abi konumu atıyorum" dedi Savaş.
"Tamam at kardeşim" dedi Barış.
Savaş konumu attı .
"Attım abi " dedi Savaş.
"Tamam kardeşim geliyorum" dedi Barış ve kapattı.
Savaş indi.
"Abi sen bir süper kahramansın" dedi Pırıl.
Savaş gülerek " Pırılcim güzel kardeşim ben bir süper kahraman değilim bir abiyim senin korucu abinim güzelim ."
Pırıl üzüntülü sesiyle "Abi toplantı olacak gelecek misin ?"
"Gelirim kardeşim ve bir daha üzülmek yok ailen var senin o ailen benim tamam mı ufaklık" dedi Savaş.
"Tamam abi gününü öğrenince söyleyeceğim sana " dedi Pırıl.
"Aynen öyle güzelim bana sadece haber ver uçarak gelirim ben seni asla yalnız bırakmam buraya geldiğimden beri çok vuruldum fakat asla pes etmedim fakat sen üzülürsen işte o zaman pes ederim o yüzden asla ama asla üzülme " dedi Savaş.
Pırıl sinirle "Abi seni vuran itler yaşıyor mu ben öldüreceğim."
Savaş Pırıl'ın saçını okşardı " Merak etme hallettik öldüler hem sen önce okulun oku bitir öyle o itleri öldürürsün öyle hem daha var bordo bereli olacaksın şimdi bunları düşünme."
"Abii ya ben neden şimdi öldüremiyorum" dedi Pırıl?
"Küçüksün çünkü Pırıl" dedi Savaş.
Barış geldi ve arabadan indi .
"Savaş " dedi Barış.
"Abi buradayım hadi gel " dedi Savaş.
Barış Savaş'ı gördü ve Savaş'ın yanına gitti.
"Bensiz sahile gelmek olmadı ve bu çocuk kim " dedi Barış.
"Pırıl abi kardeşim kulübü de kalıyor ve çatısında sıkıntı varmış ben de geldim tamir ettim" dedi Savaş.
Pırıl Savaş'a bakarak " Abi bu kim ."
"Pırılcim sana bahsediyordum ya benim bir abim var diye işte o bahsettiğim kişi bu benim abim Barış Mutlu " dedi Savaş.
Pırıl sinirlendi "Tamam abi sana yanlış hareketi yok demi bu abiciğin."
"Ufaklık nasıl bir yanlışım olabilir kardeşime o benim canım o benim her şeyim " dedi Barış.
Pırıl gözlerini çatarak " Olmazsın zaten yoksa ilk seni öldürürüm."
"Pırıl sakın ol" dedi Savaş.
"Sakınım abi sadece uyardım " dedi Pırıl.
"Tamam kardeşim biz gidiyoruz " dedi Savaş.
Pırıl Savaş'a sarıldı" Tamam abi ."
Savaş da Pırıl'a sarıldı .
Pırıl Barış'a bakarak "Memnun oldum Barış abi ."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kardeş sevgisi (+18)
AcciónAbimi bırakmıştım şimdi de yıllar sonra hiç bir şey yokmuş gibi onun timine gelmiştim geldiğim gibi hem abimi kazanacak hem de hayatın bana kurduğu oyunu kazanacaktım ben savaşmaya varım