Mucize kurtuluş

42 4 0
                                    

Düşmanlarımız kendilerini çok güçlü çok zeki sanıyorlar hatta Türkleri yenebileceklerini düşünüyorlar fakat biz her zaman güçlüyüz her zaman zekiyiz en güçsüz olduğumuz an da bile güçlüyüz nasıl mı oluyor  çünkü her Türk asker doğar bu anlayışla olan bir milleti bir devleti yenmek imkansız yenemeyecekler de kurulan her hain planları kendilerine dönecek ve kendileri bir gün bitecekler.

Flashback .

Barış Savaş'a bakarak " Deli misin diye sormak istemiyorum kardeşim fakat böyle bir şeyi ben kabul eder miyim edip gidecek miyim buna inanıyor musun ? "

"Yani ikimiz de öleceğine birimiz kurtulsun diye  itlere söyledim ne de olsa dertleri benim abi sen neden gitmeyeceksin ki" dedi Savaş.

"Kardeşimi nefesimi bırakmam da öleceksek de birlikte ölürüz " dedi Barış.

"Tamam da bunları nasıl bitireceğiz çok bilen Binbaşım " dedi Savaş.

"Deli Yüzbaşım bunlar amacı bizi bitirmek fakat yanlış kişilerle uğraşıyor takip et beni " dedi Barış.

Savaş kahkaha attı.

"Tamam " dedi Savaş.

Savaş ve Barış koşarak bahçe kapısından çıktı ve evin arkasına doğru koşuyorlar.

Günümüz.

Savaş gülerek "Tam zaman da çıkmışız."

Barış gözlerini devirdi.

"Tam zaman da çıktık da senin bu gülmeni ne yapacağız hayır yani gülecek ne var Savaş" dedi Barış.

"Ne mi var çok güzel bir fikrim var kendileri av olacak abicim hem alış bana ben her zaman her şekilde kahkaha atarım gülebilirim alış yani " dedi Savaş.

"Ne planın var söyle bakalım " dedi Barış.

"Arkalarını dolansak ve ecellerle buluştursak" dedi Savaş.

Barış kafasıyla tamam anlamında sağladı.

Barış ve Savaş teröristlerin olduğu yere doğru gidiyorlar ve teröristlerin arkasındalar.

" TÜRK'E KEFEN BİÇENİN SONU KÖTÜ OLMUŞTUR" dedi Savaş.

Teröristler şaşırmış şekilde birbirine bakıyor ve tek tek vurulup ölüyorlar.

Savaş ve Barış teröristleri bitirip arabaya doğru gidiyor .

Arabaya bindiler Barış sürdü.

"Şimdi nereye gidiyoruz " dedi Barış.

Barış bugün az kala kardeşimi kaybederim ölüm hep yakın bize  fakat bu Savaş'la ilgili bir şeydi ve Savaş sanki bunu biliyordu yine bir şeyler gizliyor yine beni korumak için kendini hiçe sayıyordu seni koruması gereken benim ben 16 yıldır koruyamadım bari şimdi bırak korurum kardeşim.

"Benim eve gidiyoruz abi ve bana bir mesaj geldi sonra da saldırı oldu " dedi Savaş.

Barış bir anda durdu.

Savaş araba torpidosundan tuttu.

"Abi ne yapıyorsun ya itler öldüremedi ben mi öldürürüm dedin " dedi Savaş.

Barış öfkeli bakışıyla Savaş'a bakarak " Bana o an neden demedin."

Savaş sakince " sakın ol öyle her mesajı  ciddeye alacak değilim ve beni tehdit eden çok kişi var her gün tehdit mesajı geliyor düşman çok olunca abi öfkelenme ."

Barış sinirli " Tabii canım kardeşim ciddiye alsan da ben kimim ki bana söyleyeceksin demi ? "

Barış her şeyi aşayız fakat bu huyunu aşamayız demi Savaş benden bir şeyler gizleme huyunu aşamayız bilmece gibisin oğlum ne yaşadın da böyle oldun 16 yılda ne yaşadığın Savaş nasıl aşacağız bu her şeyi gizleme huyunu nasıl aşacağız bu duvarı bir yol göster onu yaparım yeter ki benden bir şeyler gizleme.

"Abi saçmalama  öyle olsa söylerdim hem artık benim evime gidebilir miyiz sana adresi söyleyeyim " dedi Savaş.

"Şu an gidemeyiz çünkü dediğin şeye inanmadım bu konuyu bugün halledeceğiz " dedi Barış.

Savaş inanmadın mi abi tamam sen de haklısın çok sakladım bu sakladım şeylerden dolayı çok ayrı kaldık çok acı çektik ama bana inanmayacaksın da kime neye inanacaksın abi tamam haklısın fakat böyle direk yüzüme demek zorunda mıydın kalbim acıyor şu an abi kalbimi acıttın inanmıyorum kelimesiyle kalbim acıyor bıçak soktun sanki abi.

"Nasıl inandıracağım Barış" dedi Savaş.

"Neden hep gizliyorsun Savaş söz verdin sen böyle mi tutuyorsun sözleri" dedi Barış.

Savaş dolan gözlerini kapatıp göz yaşlarını içine akıtarak geri gözlerini açtı.

"Ben sözlerimi iyi tutarım" dedi Savaş.

Savaş içinden "Bazen de tutamam tutamayıp kaybettim çok şey çok kişi var maalesef ki bazen sözleri tutmaya gücüm yetmiyor."

"Çok belli Savaş söz konusu ben olunca tutmuyorsun o zaman" dedi Barış.

Savaş "...."dedi.

Savaş ve Barış'ın kurtulması siz de ne hissettirdi ?

Savaş'ın teröristleri öldürmeden önce söyledi söz siz de ne hissettirdi ?

Savaş ve Barış'ın konuşması siz de ne hissettirdi ?

Bu bölüm nasıldı ?

Yeni bölüm de geldi sorduğum sorulara cevap veriniz lütfen yorum yapmayı beğenmeyi unutmayın 🥰🥰🥰🥰

Kardeş sevgisi (+18)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin