Görev

78 5 2
                                    

İnsanların hayatını hikayesini bilmeden yargılamak çok kolay fakat anlamak çok zor niye anlamak bu kadar zor ki sevdiğin kişiyi sadece sevmek güvenmek inanmak ilgi göstermek önemli olduğu kadar anlamak da çok önemli hatta anlamak anlaşılmak sevgiyi çoğalır.

Tamer üzgün şekilde " Savaş sevdiğin herkese karşı bir duvarın var yetmiyor mu artık yalnızlık ."

"Yalnız değilim ben Tamer siz varsınız bak beni korumanız gerekmiyor ben kendimi korurum beni anlamanız sevmeniz gerekiyor yargılama beni " dedi Savaş.

"Sevdiğimiz için korumak istiyoruz Savaş bunu niye anlamıyorsun " dedi Tamer.

Savaş Tamer'e bakarak " Tamer ben kendimi korurum sokakta büyüdüm ben sokakta ben kendimi çok küçükken sen almadan önce korumayı öğrendim o yüzden bana korumak istiyorum deme ben kendimi korumayı iyi bilirim."

Savaş evin içerisine girdi ve Tamer de geldi.

"Koruma olsun fakat o iti bulduğum da acımam" dedi Savaş.

Savaş Korkmaz'ı çağırıyor Korkmaz onların en kötü kabusu ve abime bir şey olabilirdi o saldırı da o yüzden asla acımam keşke tek başıma gitsem belki de belli olmaz gidebilirim.

"Tamam Savaş hiç birimiz acımaz o ite" dedi Barış.

Poyraz'ın telefonu çaldı ve Poyraz telefonu açtı.

"Evet Altuğ" dedi Poyraz.

"Komutanım Kerkük köyüne bir saldırı bilgisi  aldık acilen karargaha gelmeniz lazım" dedi Altuğ.

"Tamam " dedi Poyraz.

Poyraz telefonu kapattı.

"Karargaha gidiyoruz Kerkük köyüne saldırı bilgisi aldık "dedi Poyraz.

"Ne tamam komutanım " dedi Barış.

Poyraz ve Tamer, Bozkurt timi  karargaha geldi ve bilginin doğru olduğunu öğrendiler Bozkurt timi hazırlandı ve helikoptere bindiler gidiyorlar.

Kerkük köyüne saldırı olacağı bilgisini kim vermiştir ?

Kerkük köyüne saldırı olacağı siz de ne hissettirdi ?

Savaş'ın ve Tamer'in konuşması siz de ne hissettirdi ?

Bu bölüm nasıldı ?

Yeni bölüm de geldi sorduğum sorulara cevap veriniz lütfen yorum yapmayı beğenmeyi unutmayın 🥰🥰🥰

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 02 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Kardeş sevgisi (+18)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin