Hiç beklemediğiniz bir an da size yardım eli uzanmasını falan mı bekliyorsunuz düştüğünüz yerden biri gelip sizi kaldıracak mi sanıyorsunuz eğer böyle düşünüyorsanız bu hiç bir zaman olmayacak kendiniz ayağa kalkacaksınız kalkmanız gerekiyor hayat devam ettikçe nefes aldıkça ve yarınlar yeni hayatın başlangıcı oldukça vazgeçemezsiniz vazgeçmeyin savaşın mücadele edin.
Savaş mezarlıkta yerde otuyordu fakat bilmediği şey Barış normal odaya alındı fakat uyanmamıştı ve bu durum Barış'ın başında olan herkesi korkutuyordu.
Hastane.
Tamer bahçeye çıktı ve Savaş'ı arıyor fakat ulaşamıyor.
Tamer sinirli şekilde " Bir kere yerinde dur demi bir kere aradım da ulaşırım sana off Savaş offf."
Tamer deli oğlum abin hala uyanmadı sen ortada yoksun herkes korkuyor neredesin Savaş neredesin sana ihtiyaç var oğlum ihtiyaç var Allah'ım ne olur bu deli oğlana bir şey olmuş olmasın sapa sağlam olsun ne olur rabbim .
Tamer içeriye girdi.
"Selcan bir gelsene " dedi Tamer.
Selcan Tamer'in yanına gitti.
"Evet Tamer" dedi Selcan.
"Savaştan hala haber yok telefon kapalı sana bir şey demedi mi deli oğlan" dedi Tamer.
Selcan Tamer'e bakarak " Demedi Tamer paşamız söyler mi hiç söylese bir yerleri kopar fakat eğer az bile Savaş'ı tanıdıysak ne için gittiği çok belli İNTİKAM almaya gittiği belli oluyor inşallah iyidir . "
Tamer duvara bakarak " Savaş bu her şeyi yapabilir ve iyi olmak zorunda Selcan."
"Tamer Selim'i arayalım avukat selim Savaş'ı bulur " dedi Selcan.
"Tamam ben de o iş " dedi Tamer.
Selcan gitti ve Tamer Selim'i arıyor.
Selim açtı " Efendim komutanım."
"Selim lafı uzatmayacağım Barış yaralandı durumu iyi fakat Savaş intikam peşine düştü ve telefonu kapalı Savaş'ın nerede olduğunu bilmiyoruz bulursan sen bulursun Savaş'ı bul ve atacağım konuma getir" dedi Tamer.
"Tamam ben de komutanım " dedi Selim.
Tamer konumu attı.
" Olduğumuz hastane bu konum çabuk ol Savaş'a bir şey olmasına korkuyoruz" dedi Tamer.
"Tamer ben de merak etme " dedi Selim ve kapattı.
Selim Savaş'ın en son telefon sinyaline bakıyor fakat sinyali en son hastanede görünüyor.
"Bir insan ne kadar zeki olursa o kadar da manyaktır o kadar da tehlikelidir of Savaş of " dedi Selim.
Selim bir süre sonra kamera görüntülerine girip bakıyor ve bir iz buldu ayağa kalktı.
"İnşallah düşündüm yerdesin Savaş " dedi Selim ve gitti.
Selim Savaş'ın olduğu mezarlığa geldi .
Savaş'ın karşısına çömeldi fakat Savaş Selim'i görmedi
"Savaş " dedi Selim.
Savaş Selim'i duymuyor veya görmüyor.
Selim Savaş'ın omzuna elini koydu.
Savaş sıçradı ve yerdeki bıçağı eline aldı ve tam Selim'e saldıracakken Savaş durdu.
Selim korktu "Sakın ol benim ben ."
"Niye sessiz sessiz geliyorsun ya manyak mısın saplasam sana şimdi daha mı iyi " dedi Savaş.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kardeş sevgisi (+18)
ActionAbimi bırakmıştım şimdi de yıllar sonra hiç bir şey yokmuş gibi onun timine gelmiştim geldiğim gibi hem abimi kazanacak hem de hayatın bana kurduğu oyunu kazanacaktım ben savaşmaya varım