Yaralanan kim

197 24 168
                                    

Sevdiğiniz kişiden nefret etseniz ya da küs olsanız bir şekilde affetmek istersiniz ama bunun için size yaptığı hatayı açıklaması ve düzeltmesi için ona bir şans vermeniz gerekir bakın ikinci şans demiyorum hatasını açıklaması ve düzeltmesi için bir şans verin ikinci şans değil çünkü insanlar ikinci şansı hak etmezler.

"Mehmet ben seni sonra arayım "dedi Savaş ve kapattı.

Savaş odadan çıktı Tamer'i gördü Tamer'in yanına gitti.

Karargâhtakiler   çatışıyor.

"Tamer gelir gelmez beni özlemişler görüyor musun canlarımı " dedi Savaş ve çatışıyor.

"Gelir gelmez bela da geldi deme de sen dikkat et bak manyaklık yapma tamam mı ?"dedi Tamer.

Savaş gülerek "Ben ve manyaklık yapmamak öyle mi aa duymadım ben bunu neyse ben biraz dışarı çıkıp canlarımı avlarım."

Savaş çıktı.

"Allah'ım benim sabrımı denemek için mi gönderdin bu çocuğu Allah'ın delisi ya hayır sen abine de benzemiyorsun bu delilik nereden geliyor anlamıyorum ki ben " dedi Tamer.

Poyraz Tamer'e bakarak " Savaş'ı nereden tanıyorsun Tamer ve Savaş bu itleri canlarım mi diyor bu nasıl asker ya ."

Tamer sinirle "Savaş'ı eskiden tanıyorum itlere canlarım diyor evet farklı oldu için zaten burada Poyraz  ve gayret iyi bir asker başarılı bir asker bir sürü göreve gitti yurtdışı ve yurtiçi bir sürü yerde görev yaptı tek başına gittiği görevleri de sonuna kadar hatta bazen daha fazla ileri götürebilen bir asker iyi olmazsa Yüzbaşı olamazdı Poyraz kuralları da iyi bilir ama söz konusu ülkesi olunca o kuralları uyduğu gibi çiğner de aynı biz gibi bizden tek farkı Savaş inatçı ve daha fazla manyak psikopat ruh hastası birde bizim bilmediğimiz eğitimleri aldı bunun haricinde emin ol gayret iyi asker ."

"Tamam Tamer sakın ol en yakın arkadaşına saldıracak gibi bakma bir şey demedim " dedi Poyraz.

"Deme zaten hem deme hakkın yok Savaş'ın ne yaptığını biliyorum bunu yapma sebebini de neler yaşadığını da Poyraz sadece bu hikâye de Barış acı çekmedi bunu bil ve öyle davranın yoksa o zaman benim eski arkadaşım olmanı dinlemem Savaş'ın babası olarak çok kötü olur siz de haklısınız ama bunu tek taraflı düşünmeyin emin ol Savaş'ın acısı daha fazlaydı ve hala acı çekiyor Savaş fazlaca bedel ödedi "dedi Tamer .

Savaş Barış'ın yanına geldi.

"Yüzbaşı gelmiş bir kutlama yapalım dedim beğendin mi ?"dedi Diyarı.

"Beğendim aşkım beğenmez olur muyum avcı olarak avlarımı avlayacağım güzel bir kutlama aşkım " dedi Savaş.

"Bayrağı indirsek böyle dalga geçebileceğin mi ? " dedi Diyarı.

Savaş bağırarak "ULAN İT O BAYRAĞA DOKUNURSAN O ELLERİNİ   PARÇA PİNÇİK EDERİM HELE DOKUN FERİŞTAHİN GELSE SENİ ELİMDEN ALAMAZ. "

Savaş bu it bir şey yapacak o şanlı bayrağın düşmesine izin veremem düşün Savaş düşün tabii ya riskli ama olsun o kadarı risk almadan vatanı koruyamayız.

"Komutanım bir planım var izniniz varsa yapabilir miyim ? " dedi Savaş.

"Savaş bu karargah da resmi olarak asker değilsin ne yaptığın beni ilgilendirmez izin almana gerek yok hatta senin şuan burada olman gereksiz başına iş gelirse hepimizin başı yanacak sen buranın askeri olmadığın için" dedi Barış.

"Yanmaz komutanım kimsenin başını yakmam işimi yapıyorum siz çatışırken izleyemem "dedi Savaş ve gitti.

Bir süre sonra bir silah sesi geldi.

Tamer telsizle " Savaş ses ver Savaş lan deli oğlan ses ver ."

Barış Tamer'in dediklerini duydu.

Barış kardeşim yoo gitmiş olamazsın daha yeni geldin lan ben sana hesap sormadan bana açıklama yapmadan gidemezsin öyle bir hakkın yok Savaş gitme lan korkuyordum bu sefer onu gerçekten kaybetmekten korkuyordum gitme Savaş gitme bırakma beni bir daha lütfen kardeşim gitme.

Yaralanan kim ?

Savaş'ın itlere canlarım ve aşkım demesi siz de ne uyandırdı ?

Tamer'in Savaş'ı koruması sizde ne hissettirdi ?

Barış'ın Savaş için korkması siz de ne hissettirdi ?

Bu bölüm nasıldı ?

Yeni bölüm de geldi sorduğum sorulara cevap veriniz lütfen yorum yapmayı beğenmeyi unutmayın 🥰🥰🥰🥰

Kardeş sevgisi (+18)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin