- 2 -

203 33 5
                                    

Biraz daha yürüyüp hava kararınca eve dönmeye kara verdim. Ters yönde yümeye başladım.
İyi de ben neredeyim ??? Dalgın dalgın yürürsen olacağı budur İdil.
Tanıdık gelen bir yer olur umuduyla etrafıma baka baka yürümeye başladım. Yürürken birinin 'selam' dediğini duydum.
Bu kim şimdi??
Cevabımıalmak için bende sesin geldiği tarafa dönüp 'selam' dedim.
-Sen buraya yeni taşınan kız olmalısın. Ayrıca bizim de yeni komşumuz. Ben Yiğit.
-İdil. Memnun oldum.
Dedim oda bende memnun oldum der gibi kafasını sallayıp gülümsedi.
-Beraber eve kadar yürüyelim mi tabi işin yoksa?? Dedi Yiğit.
Çok şanslısın be İdil çok.
Yiğit bir cevap beklermiş gibi bakınca kendime geldim.
-Tabi olur.
Beraber eve doğru yürümeye başladık. Yiğit de sorduğu sorularla benim konuşmamı sağlıyodu.
-Kaçıncı sınıfa gidiyorsun?dedi Yigit
-11. Sen??
- Bende 11. Nereden geldiniz buraya??
- İzmir
-Peki neden geldiniz yani İzmir güzel bir yer.
-Doğrusunu söylemek gerekirse ben de buraya neden geldiğimizi bilmiyorum ve pekte merak ettiğim söylenemez . İzmir'e gelince güzel bir yer evet haklısın.
Konuşarak eve kadar geldik. Annem bahçede olduğu için bizi gördü. Bana kim bu bakışlarını atınca da ...
-Anne bu Yiğit,yolda karşılaştık,komşuymuşuz.
-Merhaba evladım nasılsın?
-İyiyim efendim siz?
-Ben de iyiyim. İdil arkadaşınla bahçede oturun isterseniz bende size içecek birşeyler getireyim.
İkimiz de olur anlamında kafa sallayınca bahçeye doğru ilerleyip bahçedeki salıncaklara oturduk. Konuşurken annem içecek bireyler getirmişti. Salıncağın sallandığını hissedince arkamı döndüm ve gülen bir adet Yiğit ile karşılaştım. Gittikçe hızlanan salıncakta hiç hissetmediğim çocuksu duyguları yaşamaya başladım.
-Hahaha daha hızlı Yiğit hahaha daha hızlı.
Ne diyorum ben ya?
Gülmekten gözlerim yaşarmaya başlamıştı. Gözyaşlarım görmemi engellemeden son gördüğüm şey ise boş ve karmaşık gözler oldu.
Ben mi izlemişti o?? Off of ne saçmalıyorum ben? Beni niye izlesin?
Benim onu farkettiğimi anlayınca arabasına binip uzaklaşmıştı. Yiğit 'te bir süre sonra eve gitmek için vedalaşıp ayrıldı. Gitmeden önce söylediği kelimeler ise kızarmama neden olmuştu.
-Buraları öğrenmeden bir daha tek başına gezmemeni tavsiye ederim. Bir dahaki sefere yanında olmayabilirim;)
Kaybolduğumu anlamış mıydı ??!!

~Yenilerin İçinde Sen~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin