- 6 -

153 30 7
                                    

Sonunda okulun ilk günü bitmişti. Ben şimdiden iki kişiyle tanışmıştım (Yiğit ve Yağız dışında),Elif ve Teoman. Bizim oturduğumuz sıranın bir önünde oturuyorlardı ve sevgililerdi. Şunu söylemeliyim ki çok tatlılardı. Ama tek sorun ise Teoman biraz fazla saftı ve Elif ne derse yapan biriydi.Bu çoğu kız için iyi bişey olsa da Elif 'in bundan zaman zaman sıkıldığı belliydi.
Elif ; kahverengi gözlü , 1.70 boylarında ve en önemlisi benim de çok hoşuma giden ve ona çok yakışan gamzeleri vardı.
Teoman ise kahveregi gözlü, uzun boylu ve Elif gibi gamzeleri olan biriydi.
Okul bahçesinden çıkıp yürürken Elif'in sesini duydum.
-Beklesene ya beraber gidelim.
-İyi de sen nerede oturuyorsun???
-Yiğit ve Yağızlar 'ın yani sizin evin orada.
-Sen ciddi misin???
-Elbette.(Elif'e selamlar)
Neyse Elif ile yürümeye başladık. Evi sandığım yere geldiğimizde ayrıldık. İki sokak arkamızda oturduğunu da öğrenmiş oldum.
Eve geldiğimde doğruca odama çıktım. Banyoya girip duş aldıktan sonra biraz da olsa rahatlamıştım. Aşağı inip annemle biraz konuştum sonra bişeyler atıştırıp odama çıktım. Balkona çıktığımda Yağız balkondaydı. Ben de hemen içeri girip balkon camından çaktırmadan ona bakmaya başladım. Üzgün, kırgın ve fazlasıyla dalgın görünüyordu.
Aklıma gelen ani fikirle telefonu elime aldım. Çalıyor ,çalıyor...( bir yandan da onu izlemeye devam ediyordum ). Telefonu eline aldığında yüzünde şaşkınlıkla beraber mutluluk vardı.
-Kuşlar bana canının bişeye sıkıldığını söyledi :) dedim.
-Kuşlar sana canımın neye sıkıldığını da söyledi mi? :)
Benim balkonuma bakıp konuşuyordu, sanki karşısında ben varmışım gibi.
-Söylüyordu aslında ama senden duymak istedim. dedim ve balkona onun karşısına geçip gülümsedim.

YAĞIZ'DAN

Balkonda dalgın dalgın otururken telefonum çaldı. Arayan kişiye bakınca hem şaşırdım hem de nedensiz bir şekilde mutlu oldum.
Karşı balkona bakmaya başladım. Balkon camında olduğu belli oluyordu. Telefonu açınca
-Kuşlar bana canının bişeye sıkıldığını söyledi :) dedi.
Benimi izliyordu o. Bozuntuya vermeden ;
-Kuşlar sana canımın neye sıkıldığını da söyledi mi :) dedim.
Ne zaman balkona çıkacağını merak ediyordum. Şuan ona özel olan gözlerine bakıyordum ve benim ona baktığımı biliyordu.
-Söylüyordu aslında ama senden duymak istedim. dedi.Sonra da balkona çıktı.
-Yiğitin yanına oturmana sinirlendim, seni kıskandım. mı diyecektim. Tabiki de hayır.
Hem ben onu kıskanmadım ki. Ne saçmalıyorum ben ya? Tamam kız güzel olabilir ama ondan hoşlanmıyorum ki...
İdil bana bakmaya devam edince ;
-Keşke dinleseydin ;) dedim

İDİL'DEN

Bu çocuğa boşuna 'Bay Ego' demiyorum.
-Neyse ben çok yorgunum uyuyacağım. İyi geceler.(Vakit çok çabuk geçmişti ve saat şuanda 21:30 'du.)
-İyi geceler sanada. Bu arada sınıfa hoşgeldin :)
Telefonu kapattım ve içeri geçtim. Sesi ninni gibi gelmişti resmen ve şuanda gerçekten uykum gelmişti.

_______________________

Sabah herzaman ki gibi güneş sayesinde uyandım. Saat 07:00 dı. Hemen tuvalete girip işlerimi hallettikten sonra dolabımın önüne geçtim. Bugün artık formamı giyecektim. Forma şort etek ve beyaz gömlekten oluşuyordu. Formamı giydikten sonra saçımı topuzladım , çantamı ve telefonumu alıp aşağı indim. Canım hiç bişey istemediği için beyaz spor ayakkabılarımı giyip dışarı çıktım. Tabi arabaya yaslanmış bir Yağız beklemiyordum.
-Günaydın. dedi Yağız.
-Günaydın.
-Beraber gidelim mi okula?
-Olur da nereden çıktı bu???
-Bilmem aklıma geldin bekledim. Ee hadi gidelim.
Kapıyı açınca arabaya bindim. Okula gelene kadar hiç konuşmadık. Gerçi okul yakın olduğu için hemen gelmiştik.
Arabadan inip Yağız 'ı beklemeye başladım. Gelince beraber okul bahçesine girdik. Bahçede az kişi olmasına rağmen bütün dikkatleri üzerimize çekmiştik.
-Okulun bahçesine uzaylı girmedi ki neden böyle bakıyorlar. dedim.
Yağız bana sen ciddi misin bakışları atınca gözlerimi devirip okula girdim.Sınıfa yaklaşınca;
-İstersen benim yanıma da oturabilirsin dedi Yağız.
Tabiki de kabul edicektim ama cevap vermedim.Sınıftan içeri önce o girdi ve sırasına yöneldi ben de Yiğit, Elif ve Teoman üçlüsüne günaydın dedikten sonra onun sırasına yöneldim.

YAĞIZ 'DAN

İşte geliyor zaten onu bir gün daha Yiğit 'le oturtmaya niyetim yoktu. İdil'den önce bir kız geldi yanıma. İdil'e baktığımda kızı öldürecekmiş gibi bakıyordu. Beni kıskanmıştı. Kız yanıma oturursa daha çok kıskanabilirdi ama o Yiğit 'in yanına oturursa ben daha çok kıskanırdım.
-Günaydın. Ben Melodi yeni geldim sınıfa da yanın boş mu?? dedi.
Ne zaman geldi bilmiyorum ama İdil şuanda bütün sinirli haliyle yanımızdaydı.
-Ayy gerçekten mi kıyamam ama yanında ben oturuyorum ve kalkmaya da niyetim yok.
deyip kızı resmen kovdu. Sinirli hali çok tatlı ve aynı zamanda da komikti. Ben gülmeye başlayınca ne yaptığının farkına varmış olacak ki kafasını resmen sıraya gömdü.
Bu kızı asla bırakamayacağımın da farkına varmış oldum. Çünkü Yağız İdil'i Seviyor artık. Ben İdil'i seviyorum.

~Yenilerin İçinde Sen~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin