- 4 -

164 29 1
                                    

Yağız'dan ayrıldıktan sonra eve geldim.Anneme de geldiğimi haber verip odama çıktım. Üstümü değiştirip yatağıma uzandım.Aklıma onun gözleri geldikçe uykum kaçıyordu.
Saçmalama İdil yeni tanımaya başladığın birini neden bu kadar düşünüyorsun???Kendine gel!!!
Sanırım bu gece bana uyku yoktu.Üzerimdekilere aldımadan telefonumu da alıp balkona çıktım.Karşılaştığım serin havaya karşı biraz üşüsemde kendimi serin havanın rahatlatıcı etkisine bıraktım.Telefonumun sesiyle arayan kişiye bakmam bir olmuştu.Tek sorun ise numara kayıtlı değildi.
Bu kimdi ve bu saatte beni neden arıyodu???
Telefonu açıp sesi dinlemeye başladım.
-Üzerine bişey giy üşütüceksin.
Yağız...
İyi de numaramı nereden buldu bu???
-Sen neredesin ve numaramı nereden buldun???
-Çok uzakta değilim ve numaranı bulmam da çok zor olmadı.
Kafamı kaldırıp etrafıma bakıcaktım ki karşımda gülen bir adet Yağız ile karşılaştım.
Sen gülme Yağız kapıda ambulans yok!!!Ne diyorum ben ya?? Serinlik iyi gelmedi İdil sana.
-Çok tatlı olduğumu biliyorum ama senin de hasta olman için kötü bir mevsim.
Bunu derken bile gülüyordu.Sonunda içeri girip üstüme bişey alıp tekrardan balkona çıktım.Onun hala balkonunda olduğunu ve gülmeye devam ettiğini görünce telefonu kapattım.
İyi geceler :) diye mesaj atıp içeri geçtim. Telefonuma gelen mesajı açtım.
İyi geceler inatçı ;)
Sanırım uykum gelmeye başlamıştı.
___________________

Sabah annemin sesiyle uyandım.
-İdil kalk artık daha okul alışverişine çıkacağız.
Ne? Ben bunu nasıl unuturum??
Okulun açılmasına bugünle beraber iki gün kalmıştı.
-Uyandım geliyorum.
dedikten sonra banyodaki işlerimi halledip üstüme bir kot ve gömlek giydim.Saçlarımı toplayıp hafif bir makyaj yaptıktan sonra telefonumu alıp odamdan çıktım.Merdivenlerden inerken telefonuma gelen mesajla biraz durdum ve mesajı açtım.
GÖNDEREN:Bay Ego
Günaydın:)
GÖNDERİLEN:Bay Ego
Günaydın:)
Aşağı inip kahvaltımı yaptım ve annemle arabasına binip okul forması almak için mağazaya gitmeye başladık.Mağazaya girdiğim anda birine çarpmam da kaçınılmaz oldu.Çarptığım kişi ise bana artık inatçı yerine sakar diyecekti sanırım.
Yağız...
Nefes alamıyacağım kadar yakınıma geldikten sonra kulağıma eğilip;
-İnatçı olduğun kadar sakar mışsın İdil;)
Bana ilk defa adımla seslenmesine mi takılayım yoksa bana sakar dediğine mi ??? Bence şuanlık hiçbiri annem anlamayan gözlerle bana bakıyor soru sormadan gitsem iyi olacak sanırım...
________________
Alışveriş işini bitirdikten sonra eve gelmiştik.Şimdide aldıklarımı yerleştirmeye çalışıyorum.Sonunda hepsini yerleştirdiğimde çok yorulduğumu farkettim.Telefonumu ve kulaklığımı alıp bahçeye indim.Çimlerin üzerine uzanıp müzik dinlemeye başladım.Gözlerim kapanmaya başladığında tek hissettiğim şey beni çimlerden kaldırıp kucağında taşımaya başlayan eller oldu.
Baba...
________________
Gözlerimi açtığımda hava kararmaya başlamıştı.Aklıma gelen şeyle hemen merdivenlerden atlayarak aşağı indim.İşte oradaydı,uzun zamandır görmediğim ,beynimin nefret etmeye başlasada kalbimin özlemle sevdiği adam.
Babam...
Babam beni gördüğünde ayağa kalktı ben de koşarak ona sarıldım.
Babam ve annemle oturup konuşurken birden bu anın hiç bitmemesini istedim.Ama sanırım geç kalmıştım.
-Evet,gitme vakti geldi.
İşte benim babam buydu.O kadar yoldan bu kadarcık zaman için gelip,senede 2-3 defa kızını gören ve kızının geleceği için çalıştığını savunan işkolik herifin tekiydi.Oysa onlar hiçbir zamen anne baba olamadılar.Babam gittikten sonra odama çıkıp eşofmanlarımı giydim.Aşağı inip ev anahtarını da aldıktan sonra kendimi dışarı attım.Evin biraz ilerisindeki parka doğru yürümeye başladım.Parkta ilk gördüğüm banka oturup sakinleşmeye çalıştım ama olmuyordu. Gözyaşlarım yanağımdan aşağı doğru akarken yanıma birinin oturduğunu hissetttim.
-Ağlamak sana hiç yakışmıyor, çok çirkin görünüyorsun. İnanmıyorsan bakabilirsin.
Yağız...
-Ne demek istiyorsun??
deyip kafamı çevirdim. Telefonunu uzattığında beni ağlarken çektiğini gördüm.Ve haklıydı çok kötü çıkmıştım.Az önce ağlayan ben değilmişim gibi kahkaha atmaya başladım.Tam telefondan resmimi silmeye yeltenmiştim ki telefonu almasıyla onun koyu kahve gözlerine baktım.
-Bugünün anısı olarak kalıcak ve silinmiyecek ;)
Hayır yaa gerçeği yanındayken resmi ne yapıcaksın!!!
Offf of bir daha rezil olmamak için şimdi gitsem iyi olacak sanırım !!!
-O resim orada kalmıyacak görürsün.İyi geceler ;)
Yağız şaşkın şaşkın bakarken arkamı dönüp yürümeye başladım.
Bana iyi gelen kişiyi arkamda bırakarak koşmaya başladım.Tabi şimdilik ;)

~Yenilerin İçinde Sen~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin