Spavala je na sofi mirno dok je Ilay ustao do svoje torbice i izvadio telefon. Na ekranu su poruke od Milera o izvjestajima od kuce i jedna poruka od njegovog oca koji je pitao " koliko ce se plan oduziti sada kada si ranjen?"
Naravno da nije ocekivao da ce otac pitati bilo sta drugo, bilo sta mimo toga. Zacudio bi se da je pitao "kako si". Opet je pogledao ka curi sa koje je cebence skliznulo te kroz glavu provukao da je to malo cudo brinulo o njemu vise nego rodjeni otac. Jedino sto mu se cinilo ispravno je da uzme cebence sa poda i da je pokrije.
Mozda nikada nije imao dodira sa zenama kada je u pitanju briga o njima, ali neki postupci su mu se cinili ljudski.
-" Zasto si ustao?"
-" imas slab san"
Nasmijao se sanjivoj curi na fotelji koju ce sigurno ledja da bole.
-" Molim te vrati se da lezis, ne bi trebalo da ustajes i da setas"
Klimnuo je glavom te se spusti nazad na krevet po malo tesko...
-"Martine moras malo vise da brines o sebi"
Ustals se i cebetom ga pokrila kao malo dijete.
-"probudi me da ti pomognem, nemoj sam... nisam doktor i plasim se da ako se stvari zakomplikuju necu znati da ih popravim"
Ilay se smjestio smireno je posmatrajuci dok ona opet zauzem svoje mjesto i pogleda ka njemu sa stidljivim osmijehom
-"primjetila sam tvoj pogled, cinis me nervoznom"
Zbunjeno je pogledao ka njoj, na sta onda brzo odmahne glavom kao da nije zeljela da i on to cuje...
-" Kako te cinim nervoznom Zoe"
-" Ne znam, nadam se da te rana ne boli. Molim te probudi me sta god da ti treba"
Zoe se na tren opsuje u sebi dok se smjesta udobnije u fotelju. Ko god je zna, shvatio bi da joj je neprijatno. Taj decko, kog zna 3 dana joj je cinio nemir u cijelom tijelu. Nije prvi put da vidi muskarca bez majice ali opet on, kompletno on cinio je da osjeti nesto sto ne zna da opise.
Neki osjecaj u njoj joj je govorio da je on hodajuci problem, ali kad bi god pogledala u njegovo lice ta misao bi isparila. Ilay je veoma privlacan momak i nije cudo sto je cinio da se osjeca cudno u svojoj kozi... moc koju ima pogledom znala je da sledi krv u zilama, a sa druge strane ako je potrebno da zagrije iste te zile do tacke kljucanja. Kad ga posmatra kako spava sa kovrdzama tamne kose koji padaju preko njegovog lica pozeli da njoj koja tezi ka perfektnoj damskoj kulturi sapuce prljave rijeci tik uz uvo.
Brzo je makla svoje misli trudeci se da ga ne gleda. Tjerala je taj osjecaj od sebe isto kao i onaj u kom joj podsvijest kaze da je on laze i da nije cist sa zakonom.
Ilay je dugo posmatrao, plan koji ima vec sjutra treba da se ostvari. Miler ce ga cekati vec je nasao vikendicu daleko od civilozacije koja je oktuzena jezerom i ko zna koliko kilometara gustom sumom od ljudi. Tu ce cekati svog oca koji ce morati da nadje nacin zajedno sa Milerom da udje u zemlju...
Pogledao je ka njoj i znao je da ne spava, o necemu je razmisljala i neki osjecaj mu je rekao da misli putuju... Mislila je na njega nema pojma kako je to znao ali znao je jer je i on mislio na nju. Malo je detaljnije proskenirao kompletno njeno tijelo, ali kad dodje do lica, njeznog svijetlog lica koje krase dva krupna oka, i prirodne usne boje jagode trzaj tijelom se sam otme. Palile su ga drugacije cure, no Zoe je bila druga dimenzija, Zoe se brinula o njemu i bila je prvo zensko koje ga je vidjelo tako slabog i nije ga krivila za to. Nije prije dozivio da ga neko razumije. Mozak mu je saputao " Posebna je ovo cura" i znao je da ne grijesi u toj procjeni.
YOU ARE READING
Kada ljubav porani
RomancePredsjednik drzave Meksika imao je predivnu kcerku kojoj je dozvoljavao da zivi slobodan zivot daleko od svih formalnosti. Zoe je znala koliko ce biti tesko njenom ocu u namjeri da bude politicar bez mrlje u karijeri, ali nije znala da se zamjerio o...