Novinari su ga uvodili, videla je to dok je prilazila sudu, Ilay je u bijeloj kosulji sa malo duzom bradom nego inace i urednom kosom koja pada na njegovo celo. Te loknice su tako savrseno poskakivale dok je izlazio iz marice da moze da se zakune da ne postoji nista sto je vise sexy od ovog prizora.
-"Jesi spremna?"
-" da"
Kratko je rekla i spustila pogled ka svojim stisnutom sakama. Ovo sto ce uraditi ce biti krajnje lose po nju...
Ilay je usao u sud zauzeo svoje mjesto i slusao je optuznicu u kojoj su dodali sve i svasta medjutim nije reagovao na to. Sta god bude, bice ali ce je videti i uvjeriti se da je dobro. Zna on da ne smije reci istinu i ne nada se da ce je reci ali u svakom slucaju bar je osjetio sa je covjek.
-" Glavni svedok u ovom slucaju je Zoe Huerta"
2 sata je slusao gluposti i trgao se cim je cuo njeno ime. Usla je u sudnicu, a on bez stida proskenira njeno tijelo smjeskajuci se. Da moze sad bi je zagrlio, sad bi je poljubio... sad kad zna da ce ga strpati 30 godina u zatvoru ali nekako oprostio joj je i pre nego sto ce da se desi.
-" Tog dana"
Zapocela je i pogledala u oca, pa opet spustila pogled izbjegavajuci da pogleda u mene. Ja sam gledao za oboje.
-"Tog dana sam..."
-" Zoe bices zasticena od svega sto kazes"
Sudija ljubazno kaze tise, dok ona brise svoje suze i konacno pogleda u mene. Gledala je u mene, a ja joj uputim osmijeh podrse.
-" ne brini bastovanko, pricaj sta moras ja sam srecan jer si dobro"
-" mir u sudnici"
-" nacicu te kad izadjem"
-" odaljite ga iz suda zbog prijetnji!"
-" ne!"
Zoe odmah ustane sa stolice
-" Tog dana sam samovoljno posla sa Ilayem, nije me oteo, bili smo zajedno, nisam znala vecinu stvari na zalost ali sam shvatila da je u pitanju kamion koji je bio sporan izmedju mog oca i Ilayevog oca"
-" Zoe!!"
Njen otac drekne iz petnih zila, a i ja sokirano slusam i ne trepcem. Otac ce joj zavrsiti u zatvor!
-" taj kamion, ne znam sta je bilo u njemu, ali znam da Ilay nije naudio meni i da nisam silovana, nisam oteta, nisam bila psihicki matletirana od strane Ilaya"
Kako je optuznica bila pisana da odgovara njenom ocu, deo sa metkom nije pomenut, deo sa bandom nije pomenut. Sve je preskoceno.
-" Ilay nije kriv, moj otac je trgovao sa njegovim. Oboje smo bili van toga, zajedno provodeci vreme nevezano za ostatak price koji se izdesavao. Kako je Ilay zavrsio sa svimm tim optuzbama pitajte mog oca jer tvrdim da on nije uradio nista"
Naravno da su svi ostali nijemi, cak i podplaceni sudija stoji kao kip zbunjen par trenutaka.
-" Optuznica je odbacuje, Ilay Lonley se proglasava neduznim na osnovu izjave glavnog svedoka i uvida u dokumentaciju advokata"
Gledao sam u nju koja place kao kisa, njenog oca kojeg odvodi policija jer je pokusao da dodje do nje.
-" Zoe, cekaj me gde je sve pocelo"
Uspjeo sam reci dok ona ustaje i prati me pogledom. Odvode me iz suda nazad u istrazni gde trebam pokupiti svoje stvari, no novinari su vec trcali za maricom koja odvodi presednika drzave.
Ja sam sedeo zbunjen, pod utiskom, dok moj advokt vozi iza nas, a ja na rukama vise nemam licice
-" Ilay Lonley ti si sila!"
Pozdravljao sam se sa ekipom u celiji jos uvijek pod utiskom.
-" U svim si vijestima!"
-" znam, nisam to ocekivao. Sve mi je jos sok, sve svoje stvari vam ostavljam da dijelite"
Rekao sam dok vadim novac iz dzepa.
-" ovo vam je od mene jer ste me prihvatili i boravak ovde ucinjeli nezaboravnim ali pre svega lijepim. Slacu vam potrebstine kad god dozvole"
-" Ilay Lonley nikad nisam voljeo ove preko granice ali ti si druga prica, posebna prica i zato pamet u glavu, tvoj otac je vece zlo nego nas presednik, a ta mala te voli"
-" Claudio je ziv i time je sve sto imam sa svojim ocem prekinuto..."
YOU ARE READING
Kada ljubav porani
RomancePredsjednik drzave Meksika imao je predivnu kcerku kojoj je dozvoljavao da zivi slobodan zivot daleko od svih formalnosti. Zoe je znala koliko ce biti tesko njenom ocu u namjeri da bude politicar bez mrlje u karijeri, ali nije znala da se zamjerio o...