16

2.2K 133 2
                                    

Ustao se isti tren kao da ga je ledena voda polila

-" da li ti znas sta radis!?"

Poskocila je od straha zbog njegovog bijesnog postupka.

-" To je najgluplji potez koji mozes da napravis! Znas li ti koga si poljubila!?"

-" znam!"

-" ne ne znas glupa devojko, ne znas!"

Lupio je vratima sobe i isti tren izjurio iz vikendice. Nju je oblilo crvenilo od sramote i konstantno je na glas ponavljala spektar psovki za sebe, dok je on na sav glas psovao sve oko sebe.

Ovo ne lici na njega. Dugo  je bio napolje, dugo je razmisljao i svjestan ma kolika zelja da je medju njima on nece uraditi nista ovoj curi. Zeli je priznao je sebi pravdajuci zelju time sto je jedino zenako koje je video danima...
Znao je ta to nije tako.

Kada se vratio u kolibu, ona je spavala... poruke da su policija i vojska na nogama mu je bila jasan znak da nije pogresio sto nije uzvratio poljubac ovoj curi. Sjutra je jasno da ce biti problema, a ovo ce sve zaboraviti.

-,, cuvacu te sjutra"

Prosaputao je i izasao iz  sobe pustajuci Milera da sve spakuje i da sjutra posao bude zavrsen.

****

Zoe je otvorila oci, a njene ruke su bile vezane, dok se grub muski glas cuo  poprilicno jasno. Strah koji joj prodje tijelom bio je kao samar realnosti...  vrata sobe su se otvorila, a Ilay se pojavi u crnoj dukseroci ispred nje. I pored straha kroz glavu joj prodje da je crna zasigurno njegova boja i da ga je poljubila sinoc bez kajanja

-" plasim ga se"

Nekako je uspjela da izusti dok staje ispred njega. Nije bio siguran sta radi ali je svoju ruku stavio na njen obraz i njezno ga dotakao.

-" ja te cuvam"

Posmatrala je njegove oci, posmatrala je njegove usne..
Osjetio je to, osjetio je kako i on zeli isto sto i ona jer ovo je zbogom...

-"Zelim to ali nije pametno, ja i ti nismo dobra ideja cak ni na trenutak..."

-" zasto? Odvesces me sa sobom ako me poljubis?"

-" Ilay vrijeme je"

Cuo se strog glas koji Ilaya ni malo ne trgne

-" Zeljecu te za mnogo vise ako te svojevoljno samo dotaknem, a to je nemoguce. Idemo Zoe, ja te cuvam sada"

Nije trebala da se nada, on nije princ, nije ni neko ko ce kao u bajkama da se promjeni pa da zajedno pobjegnu. Neke  stvari ne mogu biti moguce... ali zeli je, i to sto zna joj je bilo dovoljno.

Isla je za njim, a to da je on cuva joj je dodatno cinilo situaciju mnogo laksu nego sto jeste.

Senior Lonley bio je namrgodjen u odijelu, ni malo privlacam kao njehov sin, terao je strah u kosti samo pojavom.

-" Ona ce sa mnom i Milerom u auto"

Ilay je rekao mirnim tonom.

-" idite drugim"

Ilay  me uzme za ruku, ne za zglob ne za lakat vec za ruku koju spojim sa svojom drugom rukom nesvjesno. Kada izadjem napolje sve postane mnogo strasnije... 10 auta, poorilicno velikih auta sa poprilicno dosta naoruzanih ljudi koji su svi gledali u nju.
Sjela je u auto ne pustajuci Ilaya ni tren te shvati da se udaljavaju dalje od kolibe i da se primicu granici.

-" kraj puta"

Prosaputao je, dok ona steze njegovu ruku.

-" Moj tata je dopustio da onaj kamion prodje?"

-" da"

-" upropastili ste mu karjeru ovim"

Nekako je izustila sa kneglom u grlu ali se Ilay samo blago nasmije

-" mrvice ti ne poznajes svog tatu."

-" poznajem"

-" Ne poznajes... Nije on kamion zaiatavio da bi stao na kraj kriminalu vec da bi uzeo novac prodavajuci robu preko. "

Muk koji usledi i sok na njenom licu su mu davali jasan znak da nije znala nista o poslovima svog oca.

-" Zar stvarno mislis da je plata politicara toliko velika da za 3 meseca kupi veliku kucu za tebe, blindirana vozila i veliku vilu? Pare se oslade i bezgresnima, a ne jednom politicaru"

I da je htela ne moze reci nista nikada o ovome nije razmisljala. Gotovo da je nije ni zanimalo nista osim njene kuce i baste, nije primjetila nista, a sve je bilo jasno. Njen tata je krije jer je u velikim govnima i sada je sasvim jasno.

Kada ljubav poraniWhere stories live. Discover now