5.Bölüm

33.9K 916 51
                                    

Nabersinizzzzz??????

-------------

Bugün dersim olmadığı için evdeydim. Yatağımda dizi seyrediyordum. Telefonuma mesaj gelene kadar. Diziyi durdurdum ve telefonu elime aldım.

Demir: Seni çok özledim.


Siz: Yanlış kişiye attın sanırım. Asena ben????

Demir: Yoo doğru kişiye attım.


Siz: Sen beni nasıl özleyebilirsin ki? Hiç görmedin.

Siz:Sen beni takip ediyordun değil mi? Unutmuşum pardon.


Demir: Takip demeyelim.


Siz: Tesadüf mü diyelim ?


Demir: Tesadüflere inanmam.


Siz: Bizim tanışmamız tesadüftü ama???:)

Demir: Emin misin?

Siz: Tabiki de eminim.

Demir: Eminsen öyledir :)

Siz: Nerede yaşıyorsun?

Demir: Evimi mi basacaksın??

Siz: Neden olmasın?

Demir: Ciddiysen beklerim.


Siz: Ay yürü git be. Allah'ın sapığı. Maço psikopat mafya seni. Sana mı gelicem bir de.


Demir: Kimler istiyor bana gelmeyi.


Siz: Defol git onlarla konuş o zaman.


Cevabını beklemeden sinirle telefonu yatağa attım. Yüzümü yastığa gömdüm. Gerizekalı işte ne bekliyorsun? Hey. Bir dakika. Bana ne oluyor? Kim istiyorsa istesin. Ben niye bu kadar sinirlendim. Saçmalama Asena. Saçmalama. 2 tane mesaj sesiyle kafamı yastıktan kaldırdım.

Demir: Kıskandın mı?????
Demir: Hatta şuan büyük ihtimalle sinirden yastıkla savaşıyorsundur.

Siz: Ha? Ne alakası var? Ben niye kıskanayım seni? Hem de niye kafamı yastığa gömüp sinir krizi geçireyim ki ? Ben seni tanımıyorum bir kere. Ne yani ? Niye kıskanayım? Saçma.


Demir: Bu kadar açıklama yapmak zorunda değildin. Kafanı yastığa gömdüğünü öğrenmem de iyi oldu:)

Siz: Kapım çaldı bay bay.

Telefonu hemen bıraktım. Allah kahretsin. Açık vermiştim. Tanımıyorum ben onu. Sinirlenmem onun egosu yüzündendi zaten. Yok öyle bir şey. Saçma düşünceler çık aklımdan.


-----------

Texting bölümü oldu diyelim...

ŞANS Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin