13.Bölüm

25.2K 823 69
                                    

selamlarr

Medya Asena 😚

------------

Siz: ne yapacaksın?
-Demir birşey yapma.

Demir: neden hala seviyor musun yoksa sevgilini?
- birşey olur diye mi korkuyorsun?

Siz: boş yere başını belaya sokma diye demiştim.
-onlara değmez çünkü.

Demir: iyice saçmalamaya başladım. özür dilerim gerçekten. bunu sormaya hakkım yok zaten. özür dilerim tekrar.

Siz: önemli değil boşver.
-ee sen neler yapıyorsun?

Demir: işlerle ve seninle uğraşıyorum.

Siz: başka neler yapıyorsun? hobin falan. sevdiğin şeyler?

Demir: sen:)

Siz: ya
- ne demeliyim?
-utanıyorum yapma şöyle şeyler.

Demir: çok utanacaksın sen böyle.

Yüzümdeki gülümsemeyle çalan kapıyı açmaya gittim. Açtığımda yerde bir paket vardı. Aldım ve içeri geçtim. Odama geçtim ve paketi açtım. İçinde bir elbise vardı. Baktığımda bordo askılı mini bir elbise vardı.

(gönderilen elbise)

Elbisenin yanında küçük bir not vardı.

Sana çok yakışacağına eminim. Belki bir gün beraber yemeğe çıktığımızda giyersin :)

Demir Çelik

Beni mutlu etmeyi yine başarmıştı. Üzüldüğümde yanımdaydı. Telefonumu alıp Demir'e mesaj attım.

Siz: doğruyu söyle kimden yardım aldın elbiseyi alırken?

Demir: kimseden. kendim seçtim. beğendin mi?

Siz: şaka mısın? tabiki çok beğendim. teşekkür ederim.

Demir: rica ederim:)

~

Sabah kalktım ve işe gittim. İşte çalışırken Demir geldi. Bir masaya geçince bende hemen yanına gittim. "Selam" dedim. "Selam naber?" dedi gülümseyerek. "İyidir senden?" dedim. "İyi bende." dedi. "Okulun yok muydu?" diye sordu. Kafamı hayır diye salladım.

Yanına oturdum ve öylece oturmaya devam ettik. "Eee sevgilin falan var mı?" diye sordum. Gerildiğini hissettim. "Yok." dedi. "Sevdiğin?" dediğimde gözlerimin içine baktı. "Var" dedi. "Söyledin mi sevdiğine?" dedim. Kafasını evet diye salladı. "Pek cesaretli değilsin." dediğimde anlamayan gözlerle bana baktı. "Bak yanında gayet cesaretliyim. Sen pek değilsin." dediğimde anladı. En başından beri onun Demir Çelik yani konuştuğum kişi olduğunu biliyordum.

--------

🙃

ŞANS Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin