14.Bölüm

24.2K 820 48
                                    

yine gece yine ben😚
(soyliyim de hikaye küfür içeriyor)

----------

Demir bir süre bekledi. Daha sonra benim gibi eğildi ve biz şuan daha da yakındık. "Öğrendiğini biliyordum." dedi. "Sen zeki bir kızsın psikolog. Öğrendiğini anladım yani." dedi. Yakınlığımızdan dolayı yutkunmak zorunda kaldım.

Bir müşteri "Buraya bakan yok mu?" diyince hemen kendimi geri çekip ayağa kalktım. "Ee ben gideyim." dedim ve müşteriye bakmaya gittim.

~

Şuan kahvesini içip telefonuyla uğraşan Demir'i izliyordum. Sanki hissetmiş gibi kafasını kaldırdı ve bana baktı. Ona baktığımı görünce gülümsedi ve göz kırptı. Yanına doğru giderken kapıdan giren Elisa ve Cenk'i gördüm.

Bana nispet edermiş gibi çalıştığım yere el ele girmişlerdi. Kapıya doğru bakmayı bırakınca Demir'e döndüm. Onun da oraya baktığını gördüm. Demir onları görünce kasıldı ve dudağını yalayıp ayağa kalktı.

Hemen Demir'in yanına gittim. "Otur Demir. Nereye?" diye sordum. "Bu sikikler sana nispet mi yapıyor?" dedi sinirle. Ellerimi göğsüne koydum. "Boşver Demir. Ne halleri varsa görsünler." dedim. Demir göğsüne koyduğum ellerime baktı ve bana döndü. "Asena sen beni bitiriyorsun." dedi. Anlamayan gözlerle ona baktım. Gülümsedi.

Elisalar yanımızdan geçerken bize şaşkınlıkla baktı. Özellikle Cenk. Sinirli bakıyordu. Demir de aynı şekilde hatta daha korkutucu bir şekilde karşılık verdi.

Masaya oturduklarında "Garson yok mu?" diye bağırdı Elisa. Sakin kalmaya çalışarak Demir'e baktım. "Sen otur. Ben onlara bakıp geleceğim." dedim. "O ikisi tek kelime ederse sana bana söyle." dedi ve sinirle kalktığı sandalyeye oturup onlara öldürücü bakışlar atmaya başladı.

Cenklerin masasına gittiğimde "Ne istiyorsunuz?" diye sordum. Bana küçük düşürücü bakışlar attı Elisa. Cenk hala sinirli bakıyordu. 'Ne var?' dercesine kafamı salladım. "Hemen sevgili yapmışsın. Aldatıyor muydun lan beni şerefsiz?" dedi sinirle. Gülümsedim ve alaycı bakışlarımı ona gönderdim. "O ağzını topla yoksa toplatırım ve toplattırırım. Sen benim yakın arkadaşımla beni aldatırken şerefsiz değildin de ben mi oldum? Siktir git gavat pezevenk." dedim.

Cenk ayağa kalktı ve bana yaklaştı. "Sen nasıl konuşuyorsun benimle?" dedi. Yüzü sinirden kıpkırmızı olmuştu. "Ne bu tavırlar? Ne sanıyorsun kendini?" diye sordum. Elisa bizi izliyordu. "Bana bak Asena. Deli etme beni. O yanındaki şerefsiz de iki güne sıkılır senden. Yanında durmaz merak etme." dedi.

Demir benim elimden tuttu ve  önüme geçti. "Hayırdır sorun mu var?" diye sordu. Gerildiğini görebiliyordum. Sakin olması için elini okşadım. "Sanane. Asena ile konuşuyorum. Sen kimsin?" dedi Cenk. "Sana kim olduğumu göstereyim ben." dedi Demir. Tam harekete geçecekken Demir'i geriye çektim. Sessizce "Demir işteyim. Lütfen." dedim.

Demir gözlerini kapattı. Tekrar açtığında bana döndü ve kafasını salladı. Geri çekildi ve "Görüşeceğiz." dedi.

Demir ile elimiz hala ayrılmamıştı. Beraber masaya döndük ve elini çeken ben oldum. "İşimden olmak istemiyorum. Teşekkür ederim." dedim. Kafasını salladı. Elisalar kalkıp kapıya yöneldi. İkiside bize baktı ve daha sonra çıktılar.

----------

buraya her gün inşallah bölüm atıcam 😚❤️

ŞANS Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin