Sziasztok a nevem Emily Morgan, New York-ban élek a szüleimmel és a bátyámmal. Legjobb barátnőm szembe lakik velem, így nagyon sokat vagyunk együtt. Neki is van egy bátyja Chris, kiskorom óta ismerem őket, együtt nőttünk fel. Chris a bátyám legjobb barátja, Sophie pedig a legjobb barátnőm, így nagyon sokat járunk közösen szórakozni. Én 16 éves vagyok Sophie velem egyidős, ahogy Chris és Matt is, ők 19 évesek. Van egy barátom Nathen vele egy éve vagyok együtt, szeretem őt azt hiszem. Most is épp Sophie ágyán ülök és beszélgetünk.
- És akkor képzeld, a randink kellős közepén ott hagyott, mert rá jött hogy neki a szőke lányok tetszenek. - Mesélte Sophie háborodottan. Sophie nagyon szép lány, hosszú barna haja és barna szeme van. Szép vékony alakja és nagy mellei. Én teljesen az ellentéte vagyok, szőke hajam és kék szemem van, lehet ezért vagyunk mi ilyen jó barátnők.
- Hát ez nagyon gáz. - Nevettem fel, jókedvűen. Chris törte ránk az ajtót.
- Mit akarsz? - Rivallt rá Sophie. Végig néztem Chris-en. Barna haja bele lógott az arcába, mogyoró barna szemei épp idegesen mérik végig legjobb barátnőm.
- Megint kérdezés nélkül veszed el a cuccaim! - Jelentette ki, egy kicsit ingerülten.
- Itt van a fülesed. - Dobta oda neki, amolyan leszarom stílusban.
- Idióta picsa! - Motyogta miközben, vette fel a földről a fülhallgatóját.
- Hülye fasz! - Vágott vissza Sophie, én ezen a jeleneten csak nevettem. Chris ki egyenesedett, és az ajtó felé vette át irányt. - Menj már ki felé! - Kiabált rá Sophie.
- Szerinted mi az anyámat csinálok? - Kiabált vissza Chris szét tárt karokkal.
- Gyorsabban menj ki! - Chris el hagyta a szobát, Sophie egy nagyot sóhajtott. - Annyira utálom néha. - Mondta a telefonját nézve.
- Én imádom a bátyámat. - Mosolyodtam el kedvesen.
- De a te bátyád legalább kedves és aranyos. - Rántotta meg a vállát. - Chris meg egy idióta faszfej. - Forgatta meg a szemeit. Nagyon sokat beszélgettünk, aztán pisilnem kellett, amit barátnőmmel is tudattam.
- Ki megyek a mosdóba. - Keltem fel eddigi helyemről, és az ajtó felé vettem az irányt.
- Siess! - Nézett rám kutya szemekkel. Nevetve mentem a mosdóba, ahol amint be nyitottam az arcom egyből vörös lett. Ott állt Chris egy szál törölközőbe, és fogat mosott. Végig néztem a testén, ami nagyon ki dolgozott és izmos volt.
- S..S..Sajnálom! - Hebegtem össze vissza.
- Ha annyira sajnálod, akkor miért nem csuktad be egyből az ajtót? - Nézett rám egy csábos mosollyal. Teljes testével felém fordult, nyeltem egy nagyot, a szemem le se vettem a kockáiról. - Tudom hogy nagyon dögös vagyok, de a nyálad szívd vissza. - Húzódott gúnyos mosolyra a szája. Elém lépett és mutatóújjával be csukta a számat.
- Emi mi tart eddig? - Hallottam meg Sophie hangját. - Itt mi az isten folyik??? - Akadt ki, mikor mellém ért.
- Semmi. Mi csak beszélgettünk. - Rántotta meg a vállát Chris. - Igaz Emily? - Nézett rám mosolyogva.
- I..Igen. - Akadt el a szó bennem.
- Gyere velem! - Ragadta meg a karom, és vonszolt a szobájába. - Emi! - Kezdte lassan higgadtan. - Neked tetszik a bátyám? - Hirtelen nem kaptam a szikrát.
- Mi van? - Eszméltem fel hírtelen. - Nem dehogyis! - Tiltakoztam azonnal.
- Láttam hogy nézel rá.
- Hogy?? - Kérdeztem kiakadva.
- Majdnem fel faltad a szemeddel. Emi figyelj! - Fogta meg a vállam. - Ahogy én nem jönnék össze Matt-el, úgy meg kérlek hogy te se Chris-el. Tartsd tiszteletben hogy ő a bátyám. Nemtudnám el viselni, hogy a legjobb barátnőm és a bátyám járnának. - Én csak bólogattam.
- Sophie. Nekem ott van Nate. Vele vagyok együtt egy éve. - Világítottam rá a tényekre.
- Igen tudom. - Nézett a szemembe komolyan. - Szóval kérlek Emi, ne a bátyámmal akard megcsalni. - Le döbbentem. - Ha meg akarod csalni, mert unalmas akkor tartom a hátam miattad, de kérlek csak ne Chris.
- Sophie. Sose lennék képes megcsalni Nate-et. - Nevettem fel hitetlenül.
- Rendben. - Sóhajtott egyet. - És kérlek ne nézz még egyszer így a bátyámra. Nagyon para. - Nézett rám undorral, amin én csak fel nevettem.
- Rendben nyugi. - Sophie meg nyugodott hogy, nem fogok rá hajtani a bátyára, aztán egy kis beszélgetés után haza kullogtam. Nagy meglepetésemre Chris ott ült a nappalinkba.
- Sziasztok. - Köszöntem mikor be értem. Chris vigyorogva intett nekem egyet.
- Szia hugi. - Mosolygott rám Matt. Be mentem a konyhába, hogy töltsek magamnak inni, mikor meg fordultam Chris ott állt mögöttem.
- Az istenit Chris. - Kaptam a szívemhez ijedten. - Majdnem szívrohamot kaptam. - Vettem egy mély levegőt.
- Bocsi. Nem akartalak megijeszteni. - Nevetett férfias hangon.
- Hol a bátyám? - Néztem el a válla felett, ami kicsit nehéz volt, mert jóval magasabb nálam.
- Öltözik. Buliba megyünk. - Vonta meg a vállát, én meg csak bele kortyoltam az üdítőmbe. - Tetszem neked Emily? - Vigyorgott Chris, én viszont félre nyeltem.
- Mi van? Nem! - Jelentettem ki azonnal.
- Abból ahogy a félmeztelen felsőtestem nézted, én nem ezt vágtam le. - Nézett végig rajtam látványosan.
- Az biztos hogy rohadt jó tested van. - Mondtam ki hangosan, ami csak akkor tudatosult bennem, amikor Chris hangosan felnevetett. Azonnal a tenyerembe temettem az arcom. - Mármint úgy értem, izmos vagy, kocka hasad van, ami nagyon jól néz ki. És úgy érzem csak rontottam a helyzeten. - Próbáltam el rejteni a zavarom, nevetéssel.
- Nem nem. Dehogy rontottál. - Legyintett egyet. - Láttam ahogy a hasam nézted. Szeretnéd meg fogni? - Lépett hozzám közelebb. Meg fogta a kezem és a hasára tette. El kaptam onnan a kezem, és meg köszörültem a torkom.
- Nem tetszel nekem Chris. Barátom van, plusz a legjobb barátnőm bátyja vagy. - Néztem a szemébe komolyan.
- Te tudod Emily. - Lépett hátrébb vigyorogva. Az ajtóban a bátyám jelent meg.
- Akkor megyünk? - Nézett Chris-re kíváncsian.
- Persze mehetünk. - Biccentett neki Chris. - Jóéjszakát Emily. - Köszönt nekem kedvesen. El köszöntem a fiúktól. Le zuhanyoztam, aztán nyugovóra tértem.
YOU ARE READING
Legjobb barátnőm bátyja
RomanceOtt álltam vele szembe, és csak néztem rá. Hirtelen közelebb lépett hozzám, én hátrébb léptem egyet. - Miért csinálod ezt velem Chris? - Kérdeztem könnyek közt. - Hogy miért? - Nevetett fel. - Emily. Fogd már fel hogy szeretlek! - Csapott a falba...